Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan zelf ook dat dit wensdenken is? Zonder Suarez is er een redelijke kans dat Feijenoord er met een kleine nederlaag vanaf komt. Ik verwacht zelf dat er meer WillemII achtige cijfers op het scorebord gaan komen.
Probeer het eens zo:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Lebawski het volgende:
Ten faveure van ?
als je het zelf maar geloofdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ajacieden hun ploeg overschatten en de invloed van Suarez onderschatten. Hét verschil tussen ons en jullie is Suarez.
Hij heeft een punt, Ajax heeft er een handje van om te afhankelijk te zijn van 1 speler, als Suarez vertrekt, en er komt geen goede vervanger, dan zie ik het zeer somber in.quote:
Op welke posities heeft Ajax betere spelers dan Feyenoord dan? Momenteel alleen op de rechtsback positie en een keeper.quote:
Gast, alsof Enoh, Gabri, De Zeeuw, Vertonghen en Toby niet per definitie beter zijn dan jullie tegenhangers.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op welke posities heeft Ajax betere spelers dan Feyenoord dan? Momenteel alleen op de rechtsback positie en een keeper.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op welke posities heeft Ajax betere spelers dan Feyenoord dan? Momenteel alleen op de rechtsback positie en een keeper.
Vertonghen beter dan Vlaar? Neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:19 schreef Zapato het volgende:
[..]
Gast, alsof Enoh, Gabri, De Zeeuw, Vertonghen en Toby niet per definitie beter zijn dan jullie tegenhangers.
Bewijs het tegendeel dan wijsneus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
Je wordt echt met de post triester.
Begin jij eens inplaats van simpel te roepen dat het niet waar is. Jij begint met een troll op te gooien zonder onderbouwing.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel dan wijsneus.
Nee klopt. De Zeeuw staat idd kwalitatief te hoog voor jullie selectie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vertonghen beter dan Vlaar? Nee
Alderweireld beter dan Bahia? Nee
Enoh beter dan Fer? Zeker niet
Gabri beter dan Landzaat? Mwa valt over te twijfelen
De Zeeuw???? Ik zou niet weten met wie ik die moet vergelijken bij ons.
Nee wij hebben niet zo'n speler die je kan vergelijken met zijn speelstijl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee klopt. De Zeeuw staat idd kwalitatief te hoog voor jullie selectie.
Wat heeft Alderweireld al laten zien dan? Hij staat ook nog eens een stuk minder onder druk omdat Suarez daar voor alles bezig houd.quote:Bahia gast, hoe is die beter dan Alderweireld echt?!
Lul niet, De Zeeuw is gewoon knettergoed en je zou m graag in de selectie willen hebben omdat er bij jullie niemand rondloopt die dat kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee wij hebben niet zo'n speler die je kan vergelijken met zijn speelstijl.
[..]
Wat heeft Alderweireld al laten zien dan? Hij staat ook nog eens een stuk minder onder druk omdat Suarez daar voor alles bezig houd.
Knettergoedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:27 schreef Zapato het volgende:
[..]
Lul niet, De Zeeuw is gewoon knettergoed en je zou m graag in de selectie willen hebben omdat er bij jullie niemand rondloopt die dat kan.
Hoe dat komt heb ik je al verteld. Maar blijkbaar kun jij niet lezen.quote:Alderweirled heeft op zn 19e samen met de 22 (21 misschien?)-jarige Vertonghen nog amper tegendoelpunten gehad dit seizoen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Knettergoed![]()
[..]
Hoe dat komt heb ik je al verteld. Maar blijkbaar kun jij niet lezen.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)indingen-van-Jol.htmquote:Atouba slachtoffer van 'uitvindingen' van Jol
28/10/2009 17:52
Ook het bekerduel met FC Dordrecht gaat voorbij aan Thimothée Atouba. Ajax-trainer Martin Jol wijt de rol op het tweede plan aan 'zijn uitvindingen'.
Atouba kwam afgelopen zomer transfervrij naar Amsterdam. Mede door blessureleed heeft de verdediger nog weinig indruk kunnen maken. Ook nu hij fit is, valt de Kameroener een bescheiden rol ten deel.
Jol heeft Atouba allerminst afgeschreven, ook deed hij slechts drie keer een beroep op de verdediger uit Kameroen. 'Ik ben redelijk tevreden over Atouba', zei de Ajax-coach in de aanloop naar het duel met FC Dordrecht.
'Hij heeft de pech dat ik wat uitvindingen heb gedaan door bijvoorbeeld Vurnon Anita als linksback op te stellen. Nu zal hij moeten wachten totdat er een blessure is of totdat een speler minder goed speelt.'
Atouba behoort niet tot de wedstrijdselectie van Ajax voor het KNVB-bekerduel met FC Dordrecht. Ook Ismail Aissati ontbreekt donderdag aan de Krommedijk. De middenvelder heeft nog te veel last van een bilblessure. Miralem Sulejmani en Luis Suarez, die begin deze week kampten met kleine pijntjes, zijn wel van de partij.
In tegenstelling tot de vorige bekerwedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn kiest Jol donderdag voor zijn sterkste opstelling. Ook de nakende klassieker tegen Feyenoord is geen aanleiding zijn elftal te wijzigen. 'Nee, ik ga geen spelers sparen', aldus de coach.
beroep: Koerier (parttime)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
![]()
De argumentatie van een arbeider. Geníeten.
Suarez was er de vorige 2 seizoenen ook al, en toen was de verdediging ronduit kut. Hoe kan dat dan ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Wat heeft Alderweireld al laten zien dan? Hij staat ook nog eens een stuk minder onder druk omdat Suarez daar voor alles bezig houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |