of je komt eens naar het straattaal topicquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
Stormlooptopic.
Allemaal homo's turnliefhebbersquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
Stormlooptopic.
Maak me mod dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:54 schreef TNA het volgende:
Toen je nog mod was opende je tenminste niet zulke kuttopics.
Wel dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
strakke pakjes met van die lulcontouren erin![]()
![]()
Dat zijn toch geen mannen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:53 schreef Adelante het volgende:
Ts is jaloers op het lichaam van Wepke![]()
Ja, dat krijg je als je sport kijkt. Er doen er geloof ik drie mee aan het WK in Londonquote:
Vooral Yuri, onze defensie bevoorradert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:59 schreef Sjaakz het volgende:
Onze jongens zijn goed bezig dit jaar gappie!
Hebben ze al wat gewonnen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:59 schreef Sjaakz het volgende:
Onze jongens zijn goed bezig dit jaar gappie!
Vier plaatsen? Doen ze meer dan één onderdeel of zijn er nog minder bekenden meegegaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Alleen al die vier behaalde finaleplaatsen... Netjes toch?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vier plaatsen? Doen ze meer dan één onderdeel of zijn er nog minder bekenden meegegaan?
Wat er vandaag is gebeurd weet ik niet, maar misschien kunnen ze je hier verder helpenquote:LONDEN - De Nederlandse turners hebben dinsdag bij de wereldkampioenschappen turnen in Londen vier finaleplaatsen behaald.
Bij de in Londen heeft Jeffrey Wammes, net als Epke Zonderland, twee finaleplaatsen behaald. (AFP) Jeffrey Wammes bereikte als elfde (86,300) de meerkampfinale en schaarde zich met een gemiddelde van 15,987 (achtste) bij de beste acht turners op sprong. Epke Zonderland komt zondag uit in de finales op brug en rek. [...]
Je weet het gappie!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:07 schreef Adelante het volgende:
Bedankt Sjaak!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:40 schreef Adelante het volgende:
Nog even gegoogled en die Wammes is wel een mooiboy zeg![]()
[ afbeelding ]
Ik las Stormfronttopic, maar ik heb dan ook last van m'n kuiten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
Stormlooptopic.
Cribs weekend breakquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
MTV Cribs is er op G. 50 heeft net zn crib laten zien. Striptent in zn eigen huis
En een heleboel 24 inch rims jw.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een heel weekend lang: "This is where the magic happens" aanhoren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |