abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74534607
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:03 schreef F04 het volgende:
Ik overweeg toch om geen prik te nemen aangezien de meeste er goed vanaf komen en kerngezond ben
Als jij kerngezond bent dan heb je ook geen oproep gekregen en valt er dus helemaal niet ergens vanaf te zien.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 9 november 2009 @ 11:15:58 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74534736
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:01 schreef Gia het volgende:

[..]

En jij denkt dat die 14-jarige en 16-jarige en al die andere mensen, ook volwassenen, die nu gestorven zijn aan de griep, nog nooit eerder een griep gehad hebben? En overleefd!
Maar schijnbaar kunnen mensen in de risico-groepen juist aan deze griep overlijden.

Dat is voor mij dan ook het dilemma. Wel of niet. Gelukkig heb ik nog ruim een week de tijd om te zien hoe anderen erop reageren. Maar waarschijnlijk ga IK hem wel gewoon halen. Liever een dag ziek van die prik dan dood van die griep.
Ik nog ruim 3 weken

Ik moet morgen de normale halen, en 24 ofzo de mexicaanse
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_74534740
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:03 schreef F04 het volgende:
Ik overweeg toch om geen prik te nemen aangezien de meeste er goed vanaf komen en kerngezond ben
ja idd, als je kerngezond bent heb je toch ook geen oproep gehad? of werk je in de zorg oid?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 november 2009 @ 11:21:56 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74534947
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:01 schreef Gia het volgende:

[..]

En jij denkt dat die 14-jarige en 16-jarige en al die andere mensen, ook volwassenen, die nu gestorven zijn aan de griep, nog nooit eerder een griep gehad hebben? En overleefd!
nou ja die eerste keer zullen ze het dan wel overleefd hebben ...

maar ik snap je dilemma zeker wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74536871
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Mensen die nu nee zeggen, doen ook niet (met hun kinderen) mee aan het RVP?
Nemen ook geen shot tegen tetanus indien dat nodig is?
Slechte vergelijking.

Je had wel bv kunnen vragen: mensen die nu geen vaccin nemen, nemen normaal ook geen griepvaccin?
Snijdt hout.
pi_74536886
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:26 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Slechte vergelijking.

Je had wel bv kunnen vragen: mensen die nu geen vaccin nemen, nemen normaal ook geen griepvaccin?
Snijdt hout.
Hmm inderdaad, misschien is dat inderdaad een betere
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 9 november 2009 @ 12:34:05 #182
3542 Gia
User under construction
pi_74537075
Tja, vroeger werden vrouwen behandeld met het Des-hormoon. Bleek later dat hun dochters gehandicapte kinderen kregen. Lekker dan.

Nu kan dit vaccin geen invloed meer hebben op mijn kinderen (tenzij ze zich laten vaccineren), en zal een uitwerking over 30 jaar of zo me niet meer raken, maar toch......
  maandag 9 november 2009 @ 12:46:03 #183
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74537389
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:34 schreef Gia het volgende:
Tja, vroeger werden vrouwen behandeld met het Des-hormoon. Bleek later dat hun dochters gehandicapte kinderen kregen. Lekker dan.

Nu kan dit vaccin geen invloed meer hebben op mijn kinderen (tenzij ze zich laten vaccineren), en zal een uitwerking over 30 jaar of zo me niet meer raken, maar toch......
Vroeger deden ze ook aan aderlaten... Bleek ook niet te helpen.

Het gaat natuurlijk wel eens mis, maar over het algemeen is het veilig. Net als deelnemen aan het verkeer... Wat nog veel gevaarlijker is dan de griepprik!

Tevens is de griepprik een griepprik en griepprikken worden al jaren gegeven zonder extra enge en gevaarlijke bijwerkingen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74538867
nou ik ben eruit hoor, volgende week dinsdag haal ik mijn prik.

wordt wel echt heel moe van al die heisa eromheen, al die mensen die denken aan grote complotten etc ( jaja mensen die in reptilians geloven uitlachen maar ondertussen wel denken dat ze dmv het vaccin van alles willen doen)...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74539191
Ik ga hem vanavond toch maar halen. DENK IK.
  maandag 9 november 2009 @ 13:58:59 #186
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_74539635
Ik doe het niet, val niet in de risicogroep, dus wat mij betreft grote onzin om wel te doen.
Drugs are good mkay?
  maandag 9 november 2009 @ 14:13:05 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74540156
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:58 schreef Party_P het volgende:
Ik doe het niet, val niet in de risicogroep, dus wat mij betreft grote onzin om wel te doen.
als je niet tot de risicogroep hoort ben je niet eens opgeroepen en zul je waarschijnlijk ook niet worden opegroepen dus er is weinig keuze voor jou.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_74542762
Fijn dat ik hier niet over na hoef te denken, ik ben al immuun en dat op geheel natuurlijke wijze
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_74544159
ok dan hier opnieuw de links. Het is dus geen SPAM.

-edit- ja dat is het wel...

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 09-11-2009 16:21:00 ]
pi_74544197
Het zijn allemaal ongefundeerde claims zonder bewijs.
Mr. Prolapse 2009
pi_74544259
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef loni55 het volgende:

Er zijn nog veel meer 'bewijzen' dat er iets aan de hand is. Uitgaande van dit allemaal ben ik niet van plan om deze te nemen. Ik ben gezond maar er wordt verwacht dat het verplicht zal worden voor iedere burger om toch gevaccineerd te worden.
Alleen door aluhoedjes schat.
pi_74544458
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef loni55 het volgende:
ok dan hier opnieuw de links. Het is dus geen SPAM.

http://www.theglobeandmai(...)plan/article1303330/ - hier kun je lezen hoe een canadees onderzoek heeft aangetoond dat mensen die de vaccinatie gehad hebben, zijn 100 procent vatbaarder voor de griep dan mensen zonder.
Hoewel die canadese studie interessant kan zijn. valt de rest in de categorie "pratsch und poep". Die canadese studie lijkt te gaan over een verhoogde vatbaarheid na het verkrijgen van de seizoensgriepprik. De studie is voor peer review aangeboden dus ben benieuwd wat eruit komt. Er staat trouwens nergens iets over 100% vatbaarder.

Dramatisch verder, die dramatrekkers op het net. Wat op tv werkt (inspelen op angst van mensen), loont zich ook op internet. En al die angsthazen maar op hun google-ads klikken. De meeste webmasters hebben geen verstand van zaken maar zoeken gewoon content voor op hun site. even hachelijk als die bonusbraaiers op Wallstreet.

[ Bericht 13% gewijzigd door Re op 09-11-2009 16:24:15 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_74544557
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Alleen door aluhoedjes schat.
We zullen snel genoeg achterkomen vind je niet ?
pi_74544635
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:19 schreef loni55 het volgende:

[..]

Het is volgens de wet niet eens mogelijk om iedereen verplicht te vaccineren.
pi_74544762
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:19 schreef loni55 het volgende:

[..]

nou idd

spannend allemaal hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74544802
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het is volgens de wet niet eens mogelijk om iedereen verplicht te vaccineren.
http://www.nujij.nl/verpl(...)iep-in.6716143.lynkx of dit klopt weet ik niet.

en de Nederlandse wet:
http://farmacie.come2me.nl/1058657/Verplicht-vaccineren

een stukje uit het artikel

Echter art.94 van de grondwet geeft het volgende weer:

'Binnen het Koninkrijk geldende wettelijke voorschriften vinden geen toepassing indien deze toepassing niet verenigbaar is met een ieder verbindende bepalingen van verdragen en van besluiten van volkenrechtelijke organisaties.'

Kortom, vanwege het feit, dat Nederland aangesloten is als lid van de WHO, kan deze ingevolge artikel 21 verplichte vaccinatie verordenen. Onze grondwet heeft zich ondergeschikt gemaakt aan buitenlandse organisatie's. Van Nederlandse souvereiniteit is alang geen sprake meer.

‘Onder normale omstandigheden kun je vaccinatie niet verplichten’, zegt Elise de Jong, woordvoerder van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ). Onze grondwet beschermt de integriteit van het menselijk lichaam tegen overheidshandelen.

Maar een uitzondering is mogelijk. ‘Als de minister van Binnenlandse Zaken de griep tot nationale ramp uitroept, zou je vaccinatie onder bepaalde groepen wellicht verplicht kunnen stellen. Onze juristen kijken nu hoe dat zit.’

Krijgen honderdduizenden of miljoenen Nederlandse straks de griep, dan kan de minister de nationale rampstatus afkondigen. ‘Daar houden wij rekening mee’, reageert een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
pi_74544911
Het kan niet verplicht in Nederland. Gelukkig. Punt.
Mr. Prolapse 2009
pi_74545114
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Dragorius het volgende:
Het kan niet verplicht in Nederland. Gelukkig. Punt.
Als je het alleen ontkent, haalt het nog niet weg!
pi_74545128
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef loni55 het volgende:

[..]

Als je het alleen ontkent, haalt het nog niet weg!
Als je nou eens begint met het niet geloven van die onzin op die sites, ben je al 10 stappen verder
Mr. Prolapse 2009
pi_74545160
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef loni55 het volgende:

[..]

http://www.nujij.nl/verpl(...)iep-in.6716143.lynkx of dit klopt weet ik niet.
Een wet aangenomen die verplicht vaccineren mogelijk maakt maar niet op initiatief van de overheid. Lijkt me kolder. Wie heeft de regering dan de volmacht gegeven om zo'n ingrijpende beslissing te maken?
quote:
en de Nederlandse wet:
http://farmacie.come2me.nl/1058657/Verplicht-vaccineren

een stukje uit het artikel

Echter art.94 van de grondwet geeft het volgende weer:

'Binnen het Koninkrijk geldende wettelijke voorschriften vinden geen toepassing indien deze toepassing niet verenigbaar is met een ieder verbindende bepalingen van verdragen en van besluiten van volkenrechtelijke organisaties.'

Kortom, vanwege het feit, dat Nederland aangesloten is als lid van de WHO, kan deze ingevolge artikel 21 verplichte vaccinatie verordenen. Onze grondwet heeft zich ondergeschikt gemaakt aan buitenlandse organisatie's. Van Nederlandse souvereiniteit is alang geen sprake meer.

‘Onder normale omstandigheden kun je vaccinatie niet verplichten’, zegt Elise de Jong, woordvoerder van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ). Onze grondwet beschermt de integriteit van het menselijk lichaam tegen overheidshandelen.

Maar een uitzondering is mogelijk. ‘Als de minister van Binnenlandse Zaken de griep tot nationale ramp uitroept, zou je vaccinatie onder bepaalde groepen wellicht verplicht kunnen stellen. Onze juristen kijken nu hoe dat zit.’

Krijgen honderdduizenden of miljoenen Nederlandse straks de griep, dan kan de minister de nationale rampstatus afkondigen. ‘Daar houden wij rekening mee’, reageert een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Je leest slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')