quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ik zweer je serieus dat ik deze reactie niet heb gezien![]()
![]()
quote:
Gaat zo veel te ver ditquote:
LIES! Die van mij heet bullshit-s.gifquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
De mijne heet khalid-s.gif en de jouw khalid-o.gif
Zeer goede en levendige topicreeks voor op de saaie zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:
Kansjongeren op Hyves Deel 3: Nu mét straattaal. voor als jullie je vanavond vervelen , er schijnen filmpjes te komen
Kom eens meepokerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeer goede en levendige topicreeks voor op de saaie zaterdagmiddag
Die filmpjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:
Kansjongeren op Hyves Deel 3: Nu mét straattaal. voor als jullie je vanavond vervelen , er schijnen filmpjes te komen
Welke tafelquote:
Ehm, pokertime en dan sit&go single table, met play moneyquote:
Voeg mij eens toe als buddy (jasper041) dan kan ik je vanaf daar joinenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ehm, pokertime en dan sit&go single table, met play money
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe als buddy (jasper041) dan kan ik je vanaf daar joinen
quote:
Heb je al toegevoegd. Jij mij eigenlijkquote:
Ja ik zie hetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je al toegevoegd. Jij mij eigenlijk
Ik zit nu aan een tafel, dus kom maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je al toegevoegd. Jij mij eigenlijk
Ik ook jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:03 schreef Japsnars het volgende:
Ja, hij zat echt constant te raisen en te all-inen. Dat trek ik altijd zo slecht
Done.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:05 schreef Japsnars het volgende:
Ja ik zie het, je kan wel nog tegelijkertijd meespelen aan de tafel waar ik nu aan zit
Helemaal klaar voor vanavond dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
Yep, ik heb gescoord:
- Sloffen .
- Adidas Ice Dive deo.
- Harde gel; namelijk Taft numero 7. Die zwarte. Ja.
Is dat zo'n paars vierkant bakje met een cilindervormige inhoud? Dat spul heb ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
Yep, ik heb gescoord:
- Sloffen .
- Adidas Ice Dive deo.
- Harde gel; namelijk Taft numero 7. Die zwarte. Ja.
True that my boy.quote:
Ja nee, dat kan ook, je hebt ook een soort rechthoekige tubes, maar het is dezelfde gel. En jij hebt paarsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat zo'n paars vierkant bakje met een cilindervormige inhoud? Dat spul heb ik ook
Scyther is ook een bazennaamquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb een Scyther gevangen. Mijn zaterdagavond is alvast geslaagd!
Gast, sletjes houden niet van kankerhard haar dat je kan afbreken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True that my boy.
[..]
Ja nee, dat kan ook, je hebt ook een soort rechthoekige tubes, maar het is dezelfde gel. En jij hebt paars. Dat is maar hardheid 6
. Ik heb ZEVEN
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Slechtste versiertruc ooit: een plastic pokéball op stap meenemen en die met zo'n boogje tegen een meisje aangooien
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
Ah je speelt nog met pokemonkaarten?
Scytherquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:40 schreef Siniti het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n_in_Somalische_quiz
Wanneer ga je nou naar Zot?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Toch geen bioscoop, wel nieuwe schoenen en naar de pizzaria geweest
Ah, ik dacht dat je vandaag al zou gaanquote:
Nee, ze willen er doorheen kunnen woelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gast, sletjes houden niet van kankerhard haar dat je kan afbreken.
Hij moet werkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je vandaag al zou gaan
Op een gegeven moment begonnen zo'n irritant wijf waar ik echt een tering hekel aan heb, zeiken dat ik geen gel meer in mijn haar moest doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ze willen er doorheen kunnen woelen.
Wel lachen ja maar een hele lage succesrate.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Slechtste versiertruc ooit: een plastic pokéball op stap meenemen en die met zo'n boogje tegen een meisje aangooien
.
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik me vanavond gaan bezatten: Ja / Nee
Ja, duh.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik me vanavond gaan bezatten: Ja / Nee
Correct.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ze willen er doorheen kunnen woelen.
Say whut?quote:
Ga ook op stap, hun.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, gezellig weer hier.
Ik mis Smart_ass nu al.![]()
!
Hmm, ik had wel iets te doen kunnen hebben deze avond, maar ik had geen zin.quote:
Spinvis dan? Vind je dat wat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt totally in m'n Nederlandstalige fase. Wat een kwaliteit van eigen bodem is hier, potverdomme zeg.
Ik noem een Doe Maar, een Guus Meeuwis, een Acda en de Munnik, een Het Goede Doel, een Herman van Veen, een Rob de Nijs.
Ja, jij Bt.quote:
Nee, dat is te gecompliceerd voor mij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spinvis dan? Vind je dat wat?
[..]
Ja, jij Bt.
Ik hoop dat ze song 2 dan ook leuk vindt, want anders mist ze iets geweldigs.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
Hihi, mijn moeder vindt Blur leuk.
Ik zag Amanda Seyfried en Megan Fox zoenen in Jennifer's Body, en moest aan Bt. en jou denken.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat is te gecompliceerd voor mij.
Ja, ze vond song 2 ook geweldig, vandaar dat ik haar vroeg wat ze van de rest van hun nummers vindt. Je zou eens naar 13 of Think Tank moeten luisteren, Lamon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze song 2 dan ook leuk vindt, want anders mist ze iets geweldigs.
Nog maar een keer:
Hihi. Maar Bt en ik hebben niet zo'n verstandhouding, heur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zag Amanda Seyfried en Megan Fox zoenen in Jennifer's Body, en moest aan Bt. en jou denken.
Uiteraard heb ik het album 13, en vind ik 1992 mijn favoriete nummer op de cd met nog een leuke knipoog naar coffee and tv, voor de poging.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:49 schreef Fascination het volgende:
Ja, ze vond song 2 ook geweldig, vandaar dat ik haar vroeg wat ze van de rest van hun nummers vindt. Je zou eens naar 13 of Think Tank moeten luisteren, Lamon.
Caramel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik het album 13, en vind ik 1992 mijn favoriete nummer op de cd met nog een leuke knipoog naar coffee and tv, voor de poging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |