quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ik zweer je serieus dat ik deze reactie niet heb gezien![]()
![]()
quote:
Gaat zo veel te ver ditquote:
LIES! Die van mij heet bullshit-s.gifquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
De mijne heet khalid-s.gif en de jouw khalid-o.gif
Zeer goede en levendige topicreeks voor op de saaie zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:
Kansjongeren op Hyves Deel 3: Nu mét straattaal. voor als jullie je vanavond vervelen , er schijnen filmpjes te komen
Kom eens meepokerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeer goede en levendige topicreeks voor op de saaie zaterdagmiddag
Die filmpjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:
Kansjongeren op Hyves Deel 3: Nu mét straattaal. voor als jullie je vanavond vervelen , er schijnen filmpjes te komen
Welke tafelquote:
Ehm, pokertime en dan sit&go single table, met play moneyquote:
Voeg mij eens toe als buddy (jasper041) dan kan ik je vanaf daar joinenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ehm, pokertime en dan sit&go single table, met play money
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe als buddy (jasper041) dan kan ik je vanaf daar joinen
quote:
Heb je al toegevoegd. Jij mij eigenlijkquote:
Ja ik zie hetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je al toegevoegd. Jij mij eigenlijk
Ik zit nu aan een tafel, dus kom maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je al toegevoegd. Jij mij eigenlijk
Ik ook jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:03 schreef Japsnars het volgende:
Ja, hij zat echt constant te raisen en te all-inen. Dat trek ik altijd zo slecht
Done.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:05 schreef Japsnars het volgende:
Ja ik zie het, je kan wel nog tegelijkertijd meespelen aan de tafel waar ik nu aan zit
Helemaal klaar voor vanavond dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
Yep, ik heb gescoord:
- Sloffen .
- Adidas Ice Dive deo.
- Harde gel; namelijk Taft numero 7. Die zwarte. Ja.
Is dat zo'n paars vierkant bakje met een cilindervormige inhoud? Dat spul heb ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
Yep, ik heb gescoord:
- Sloffen .
- Adidas Ice Dive deo.
- Harde gel; namelijk Taft numero 7. Die zwarte. Ja.
True that my boy.quote:
Ja nee, dat kan ook, je hebt ook een soort rechthoekige tubes, maar het is dezelfde gel. En jij hebt paarsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat zo'n paars vierkant bakje met een cilindervormige inhoud? Dat spul heb ik ook
Scyther is ook een bazennaamquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb een Scyther gevangen. Mijn zaterdagavond is alvast geslaagd!
Gast, sletjes houden niet van kankerhard haar dat je kan afbreken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True that my boy.
[..]
Ja nee, dat kan ook, je hebt ook een soort rechthoekige tubes, maar het is dezelfde gel. En jij hebt paars. Dat is maar hardheid 6
. Ik heb ZEVEN
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Slechtste versiertruc ooit: een plastic pokéball op stap meenemen en die met zo'n boogje tegen een meisje aangooien
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
Ah je speelt nog met pokemonkaarten?
Scytherquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |