Die moet je niet lezen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
En omg, die reacties onder het bericht weer
Nou, hij zat in Fort Haarhuis, waar niemand anders binnen dan de genodigden (pers enzo was ook niet welkom) en de fakkeloptocht liep aan de andere kant van het centrum.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
Wolfgang Amadeus Wilders was in Arnhem gisteren?
Ben benieuwd hoe de avond verlopen is dan.
Hier is er één:quote:Op maandag 2 november 2009 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven de foto's van je verkleedactie?![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef remlof het volgende:
Hier is er één:
[ afbeelding ]
Heb ook nog hilarische foto's met Bob-B erop, maar die post ik maar niet zonder z'n toestemming
Ik heb toch maar wat flessen bronwater ingeslagen voor het geval datquote:Drinkwater Arnhem op de helling
ARNHEM - In grote delen van Arnhem Noord krijgen de bewoners vanaf woensdagavond hun drinkwater uit pompstations van Oosterbeek en Arnhem-Zuid. Waar Oosterbekers en zuidelijke Arnhemmers tekort komen, krijgen ze hun water van elders. Het water kan in Noord bruin kleuren.
De operatie komt voort uit de afsluiting van een hoofdtransportleiding voor Arnhem op de Zijpendaalseweg. De leiding gaat eruit om de vervanging mogelijk te maken van defecte afsluiters op de kruising met de Izaak Evertslaan. Het mankement kwam aan het licht toen een leiding verderop stuk ging bij werkzaamheden aan de trolleylijn nabij de Transvaalbuurt in juni. Tijdens de overstroming leverde afsluiten van het hoofdtransport problemen op.
De hersteloperatie was ondenkbaar geweest in de zomer, benadrukt woordvoerder Hans Bax van Vitens. "Dan is het waterverbruik veel te hoog. Nu is het veel lager en hebben we genoeg reserve."
Ik zat ook in die trein !!!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn trein vanochtend ging kapot, kan gebeuren.![]()
Geen stroom, dus langzaam met onvergrendelde deuren door naar Ede-W.
Daar aangekomen werd aangekondigd dat de trein zonder stop door zou gaan naar Utrecht en dat reizigers naar Veenendaal-de K in Ede-W moesten uit- en overstappen.
Geen probleem.
Behalve dan dat de deuren in mijn treinstel dus niet open gingen.
Meer slachtoffers hier?
Dat wist ik ongeveer een halve minuut voordat de trein weer verder reed, ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zat ook in die trein !!!
En bij mij gingen de deuren ook niet open, dus moest ik helemaal naar voren lopen (maar dat wist je vast al)
Goed om te weten alvast.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Adelante het volgende:
Ik heb toch maar wat flessen bronwater ingeslagen voor het geval dat
In Utrecht heb ik het over dan he. In Ede bleven ze inderdaad mooi dicht zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat wist ik ongeveer een halve minuut voordat de trein weer verder reed, ja.![]()
Jij wist het wel op tijd?Mazzelaar!
Repsectquote:Op vrijdag 6 november 2009 06:26 schreef GuidooH het volgende:
Arnhem!!
* GuidooH heeft zo'n 9 jaar op Presikhaaf gewoond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |