abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:07:56 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73842974
DJRandall, jij hoort nog met je kop in het zand hoor! Ik ook trouwens

Owja! En Freubelmuts, het enige dat mij eenbeetje verlichting gaf tegen de misselijkheid was sorbetijs citroensmaak van de Albert Heijn en pepermuntjes sabbelen. Het valt te proberen he?
3!
pi_73843150
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, jij hoort nog met je kop in het zand hoor! Ik ook trouwens

Owja! En Freubelmuts, het enige dat mij eenbeetje verlichting gaf tegen de misselijkheid was sorbetijs citroensmaak van de Albert Heijn en pepermuntjes sabbelen. Het valt te proberen he?
Oe, dat ijs is echt zoooooo lekker he!
pi_73843258
Weet iemand trouwens nog wat tegen rugpijn / bandenpijn ?

K heeft hier ontzettend last van. Maakt niet uit of ze ligt of zit. Warm douchen helpt even.

Iemand nog tips?
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:16:26 #204
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73843319
het-is-mij gefeliciteerd met de geboorte van Tijn!
Martine van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jamie Ben!
Wat zijn ze alletwee práchtig zeg! Zo lief ook!

Troel: Ook in dit topic wil ik je van harte feliciteren met de geboorte van je zoon!

Baldria wat fijn dat je woensdag al een echo hebt!
Voor mij maakte de eerste echo het wel echt echt!
Gecondoleerd met het overlijden van Liefs tante.

freubelmuts: Bij mij blijven mueslirepen goed binnen. Das dan ook wel zo'n beetje het enige wat ik binnenhoudt. Misschien werkt het voor jou!

Twinkly: Veel plezier met je spelletje en ik hoop dat je nu lekker aan 't bijslapen bent!

Lunastar: Misschien toch even de VK bellen voor overleg?

CrazyPrincess heeft een knipper! Yay!
Ik heb het verhaal over je medicijngebruik even gemist; kunnen die nog gevaar opleveren nu voor het kindje?

harley: Buiten wat de anderen al geschreven hebben kan ik je weinig advies geven over het wel/niet laten doen van een nekplooimeting.
Misschien is het voor jou een idee om eens met een ander centrum te bellen waar je je prettiger bij voelt?

Amaranta: jouw vraag kan ik (gelukkig) nog niet beantwoorden. (Bevallen is zooooo 2010 voor mij )
Mijn ideeen: Inscheuren gebeurt via de weg van de minste weerstand. 't is misschien wat natuurlijker voor je lichaam en heel daardoor wellicht sneller?
Inknippen gebeurt normaal gesproken door iemand die snapt wat 'ie doet en waar 'ie knipt. Mischien heelt een rechte wond beter dan een rafelige wond?
(Ik wilde al bijna gaan googelen voor je maar bedacht gelukkig net op tijd dat dat misschien niet zo'n slim idee was!)

Zo, en dan nu lunchen.
A grand adventure has begun.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:17:59 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73843393
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Wat doe je me aan?

Ookal ben ik erg benieuwd naar de reacties hier op
sorry schat
ik wil gewoon zoveel mogelijk tot in de puntjes vastleggen, dan kan het nog helemaal anders lopen,maargoed...
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:20:16 #206
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73843490
Ok, toch even google aangeslingerd. Link!
Amaranta: Ik hoop dat jij er wat aan hebt, ik durf 't stuk niet te lezen.

Edit: Ik twijfel dus niet aan jouw Google-Skillz he.
A grand adventure has begun.
pi_73843906
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Keshet het volgende:

Een deel van mij is heel benieuwd en vind dat ik hier toch wel eens naar moet/mag gaan kijken, maar het andere deel roept echt heeeeeel hard "NIET DOEN!"

Misschien even bewaren voor "later"...
Ik ga nog effe snel stofzuigen, intake voor de kraamzorg komt zo!
pi_73843989
Harley, wij werden voor een termijnecho en nekplooimeting doorgestuurd naar een bureau waar een hoop verloskundigen mee samen werken. Je kan ook misschien een afspraak maken in het plaatselijke ziekenhuis voor een nekplooimeting. Je hebt volgens mij als patient vrijheid in de keuze waar je tests laat doen of je laat behandelen. Ik ben 30, het is mijn 3e kindje, en wij hebben wel een nekplooimeting laten doen. Wij hebben 2 gezonde kinderen en zaten niet te wachten op een kindje met een verstandelijke beperking. Ik wil niet dat mijn oudste straks zorg moeten dragen voor de jongste mochten mijn man en ik op een leeftijd zijn dat we dat niet meer kunnen of zijn overleden. De vraag is dus meer wil je verder onderzoek laten doen mocht de nekplooimeting slecht uitvallen en zou je een zwangerschap afbreken bij bijv een verstandelijke handicap. Wij moesten het ook zelf betalen maar ik vind dat de kosten hiervoor niet mogen bepalen of je het wel of niet laat doen. Het is wat je met de evt negatieve testuitslagen doet dat het punt voor afwegen moet zijn.
pi_73844005
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

sorry schat
ik wil gewoon zoveel mogelijk tot in de puntjes vastleggen, dan kan het nog helemaal anders lopen,maargoed...
Hmm, kon het niet laten om Keshet haar link te lezen.....Ik zit niet lekker meer....
Maar het stukje is wel een beetje pro-scheuren
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Een deel van mij is heel benieuwd en vind dat ik hier toch wel eens naar moet/mag gaan kijken, maar het andere deel roept echt heeeeeel hard "NIET DOEN!"

Misschien even bewaren voor "later"...
Ik ga nog effe snel stofzuigen, intake voor de kraamzorg komt zo!
Wacht nog maar ff, "later" is veeeeel beter!
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:58:29 #210
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73844904
Ik zag babies voorbijkomen Wat een mooierds
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:03:04 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73845065
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef amaranta het volgende:
liever geen natuurlijk maa rik ben met mijn bevalplan bezig.
Nu is een knip zo gezet, maar die geneest minder goed als dat het inscheurt.
maar bij inscheuren kun je weer helemaal uitscheuren en dat is bij een knip niet zo.....
ik heb dat nog nagevraagd, en mijn vlos zei dat scheuren niet per se sneller genezen dan knippen...
en een knip kan toch ook nog doorscheuren?

keshet, de medicijnen van cp zijn juist om de zwangerschap nog te ondersteunen. ze is via de MMM zwanger geworden, en daarbij moest ze nog een tijd medicijnen blijven gebruiken om het lichaam te helpen de vrucht vast te houden.

kga ff die link lezen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73846607

Zaterdag zelf even een echo gemaakt van onze babietjes.
pi_73846923
Amaranta, over scheuren en knippen. Ik heb meer last gehad van mijn knip dan van de inwendige scheur. Maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ie inwendig was en niet uitwendig. Overigens, van beide heb ik niet veel last gehad, alleen die blauwe plek die er bij hoorde...auw (sorry dames voor de plastische uitleg)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73847001
Goedemorgen middag! hihi en nu ben ik stijf, werd helemaal geplet door een kat wakker

Reintji wat een mooi filmpje van jullie tweeling, wat lief om je zoontje nu al op zijn duim te zien zuigen!

Icantrix wat fijn dat de ijzerpilletjes nu al werken!
Maar rot dat die stomme auto meer geld kost dan gedacht

Amaranta mijn verloskundige zei dat ze tegenwoordig niet meer zo snel inknippen, alleen als er ingrepen nodig zijn waarbij het kindje snel gehaald moet worden zoals een vaccuumverlossing. Inderdaad omdat een scheur beter heelt. De scheurvlakken grijpen in elkaar, als je een stuk uit een A4-tje scheurt en knipt en dan weer aan elkaar probeert te leggen weet je wat ze bedoelen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:02:21 #215
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73847220
Wat een prachtig filmpje Reintji

En hier ook meer last van een knip dan van een scheur.
pi_73848022
Ik ben ingeknipt en vervolgens scheurde het op een andere plek. Geen idee waar ik nou zo'n last van heb gehad, dus aan die info heb je weinig. Ik heb ook wel eens gehoord/gelezen dat een scheur beter zou helen dan een knip (maar je hebt bij een scheur ook minder controle tot hoever je scheurt). Ik laat de beslissing wel gewoon over aan de vk.

Harley, ik ben het wel met Faja eens, zou je vervolgonderzoek laten doen bij een slechtere uitkomst (en adhv die uitkomst de zwangerschap wel of niet afbreken).
Ik bedoel hiermee te zeggen, aan de kansberekening die hieruit voortvloeit weet je nog niks eigenlijk.

Mooi filmpje Reintji!

En veel beebjes erbij de laatste dagen! Martine en Troel gefeliciteerd!
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:24:59 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73848051
quote:
[b]

Amaranta mijn verloskundige zei dat ze tegenwoordig niet meer zo snel inknippen, alleen als er ingrepen nodig zijn waarbij het kindje snel gehaald moet worden zoals een vaccuumverlossing. Inderdaad omdat een scheur beter heelt. De scheurvlakken grijpen in elkaar, als je een stuk uit een A4-tje scheurt en knipt en dan weer aan elkaar probeert te leggen weet je wat ze bedoelen
Dat vertelde mijn vk me net ook.
Dus concluderend, voorkeur voor scheuren (liever niks natuurlijk) maar als een knip nodig is ivm medisch ingrijpen dan is dat geen punt.
Verder vertelde ze een ranzig verhaal over bloedaders en spieren maar die hou ik maar voor me.

Mijn plan is in principe goedgekeurd. Ik ps het stuk van het knippen nog even aan en zet erin dat ik zsm naar het ziekenhuis wil voor de verdoving.
Dat was geen probleem. Bij een poliklinishce bevalling maken zij gebruik van de bevalsuites en bij medisch van de verloskamer. Aangezien ik écht pijnstilling wil, wordt het dus medisch.
(jaja ik ben een kleinzerig vrouwke)
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:26:35 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73848120
Reintji mooi filmpje
had ik je al eerder in dit topic gezien? Zo nee welkom en zo ja excuses voor mijn onoptlettendheid
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:28:12 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73848175
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Keshet het volgende:

Ik lees dit soort dingen niet Kan ik niet tegen. Het is voor mij al een enorme stap dat ik zoiets uberhaubt opneem in mijn bevalplan en er dus ook over nadenk.

Ach, het komt zaols het komt. Alles voor Sjors. Maar het liefst zo snel mogelijk en met zo min mogelijk pijn.
pi_73848483
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta, over scheuren en knippen. Ik heb meer last gehad van mijn knip dan van de inwendige scheur. Maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ie inwendig was en niet uitwendig. Overigens, van beide heb ik niet veel last gehad, alleen die blauwe plek die er bij hoorde...auw (sorry dames voor de plastische uitleg)
Ik had ook meer last van de knip (schuin) bij Kim en de enorme blauwe plek van de spuit. (sorry dames die nog moeten)
Met Tyler een beetje gescheurd, (recht naar beneden), weinig last van gehad.

Troel gefeliciteerd!
pi_73848966
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef amaranta het volgende:
Reintji mooi filmpje
had ik je al eerder in dit topic gezien? Zo nee welkom en zo ja excuses voor mijn onoptlettendheid
Dank, ja hoor. Ik lees meer dan ik post. Sta al tijdje in de OP hoor

Over de knip (Episiotomie). Vaak is een knip dieper, door de spierlagen. Een rechte snede geneest nu eenmaal langzamer dan een (natuurlijke) rafelige scheur.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:00:07 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73849389
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:49 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dank, ja hoor. Ik lees meer dan ik post. Sta al tijdje in de OP hoor

Over de knip (Episiotomie). Vaak is een knip dieper, door de spierlagen. Een rechte snede geneest nu eenmaal langzamer dan een (natuurlijke) rafelige scheur.
Haha, dat was dus wat ik zo ranzig vond. Ja bij een knip knippen we dwars door je iperen en aders heen en bla bla
Ik ben nogal visueel ingestelt dus ....
Ach ik zie het wel.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:01:05 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73849433
hmm ik geloof niet dat ik dit allemaal wil weten, kzie het tzt wel..
*steekt ook kop in zand*

Ik heb vandaag vast wat zwitsalproducten gekocht geloof dat we inmiddels bijna alle compleet hebben voor de baby...
wel een fijn en rustig gevoel.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73849515
Ik heb 2 keer een knip gehad, 1e keer in het ziekenhuis zonder kunstverlossing, 2e keer thuis en ik vond de 1e keer behoorlijk pijnlijk maar de 2e keer had ik toch meer pijn van de scheurtjes bij mijn schaamlippen dan de knip zelf.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:08:54 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73849744
Ik wil ook echt niks zien. Ik hoefde de placenta niet te zien. En wat begtreft de hechtingen heb ik na heel veel weken een keer voorzichtig met een spiegeltje gekeken.
Ik word al naar als ik er aan denk.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:11:17 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73849834
Ik heb ook niet gekeken naar het navelstompje van Eva. Ik kan daar dus echt niet tegen. Gelukkig viel het er snel af.
pi_73851308
Oh, wat een stoer filmpje Reintji! (Ennuhm, ben je zelf vlos of gyn, of weet je er gewoon heel veel vanaf en heb je thuis een echo-apparaat?)

Ja, knippen of scheuren... ik ga ook nog even met mijn hoofd een paar meter dieper hoor *zoekt zandbak*...
Kraamzorg is inmiddels ook geweest hier, kort en bondig gesprek en vlug even over de 1e verdieping gekeken maar ze was tevreden.

En mijn mams is even langs geweest met kadootjes Mooie boxkleed gekregen met een bijpassend mutsje voor de beeb en een knuffeltje.
pi_73851367
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, wat een stoer filmpje Reintji! (Ennuhm, ben je zelf vlos of gyn, of weet je er gewoon heel veel vanaf en heb je thuis een echo-apparaat?)
Thanks, nee ik werk bij de radiologie in het UMCG.
pi_73851563
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:50 schreef Reintji het volgende:

[..]

Thanks, nee ik werk bij de radiologie in het UMCG.
Als ik nou even langskom, doe je mijn beeb dan ook zo mooi in beeld brengen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:00:49 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73851694
kraamzorg heeft hier nog geen contact opgenomen :S
pi_73852242
Ik ben geknipt omndat ik niet durfde te scheuren...

Ik voelde dat het niet zou gaan passen en durfde daardoor niet volledig door te persen. De vk gaf me op een gegeven moment nog één kans voordat ze me ging 'helpen'. Stom genoeg lukte het me toen nog steeds niet om me helemaal te geven. Ik ben nogal een controlfreak...

Toen kwam de schaar...

Net daarvoor hoorde ik 'r nog zeggen dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemand zoveel energie stak in het tegenhouden van de persweeen...
pi_73852279
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:11 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook niet gekeken naar het navelstompje van Eva. Ik kan daar dus echt niet tegen. Gelukkig viel het er snel af.
Dat vond ik trouwens ook wel een vieze bedoening hoor, dat hele navelgebeuren...

En stinken!
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:22:58 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73852340
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:20 schreef Ssserpente het volgende:

Net daarvoor hoorde ik 'r nog zeggen dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemand zoveel energie stak in het tegenhouden van de persweeen...
Ik moest hier wel een beetje om lachen.
pi_73852582
*vingers in oren stopt lalalala* die knip/uitscheur verhalen wil ik geloof ik echt he-le-maal niet lezen nu, ik ga gewoon nog even flink met mn kop in het zand hoor
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:00 schreef amaranta het volgende:
kraamzorg heeft hier nog geen contact opgenomen :S
Wat laat dan! Raar hoor
Hier komt morgen iemand langs voor de intake
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73852648
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef amaranta het volgende:
liever geen natuurlijk maa rik ben met mijn bevalplan bezig.
Nu is een knip zo gezet, maar die geneest minder goed als dat het inscheurt.
maar bij inscheuren kun je weer helemaal uitscheuren en dat is bij een knip niet zo.....
Wat Keshet zei klopt: een scheur volgt de weg van de minste weerstand en dus de anatomie en een knip gaat daar dwars doorheen. Een scheur geneest daarom vaak met minder pijn en minder complicaties. Je veronderstelling dat een knip niet door kan scheuren klopt helaas niet, ook een knip kan een (sub)totaalruptuur worden. Met een knip voorkom je geen totaalruptuur. In de verloskunde is het daarom niet voor niks dat in principe de enige juiste indicatie voor een knip foetale nood is (kunstverlossing daargelaten).

Edit: spuit elf
pi_73853091
Wat Wup zegt over knippen en scheuren ja

en verder zou ik persoonlijk die keus aan de vk laten geloof ik. Zij is het best in staat om te beoordelen welke van de twee nodig is, en ze knipt je echt niet in als ze het niet heel noodzakelijk vindt, of als ze maar half denkt dat je er met een klein scheurtje ook wel komt. Bij mij was het wel nodig om te knippen maar ik heb er helemaal niets van gevoeld. Alledrie de keren niet ( en nee ik heb maar 1 kind, geen 3) Overigens had ik geloof ik niet echt last van een blauwe plek ofzo en ik had heel wat meer pijn (bij het plassen vooral) van een schaafwondje op de schaamlip
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:46:34 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73853264
Zo komt het ook in het plan te staan. Knip alleen indien medisch noodzakelijk. En daarbij leg ik het dus bij de vk/gyn neer of het nodig is of niet.
Als het weer een pomp verlossing wordt dan zal dat wel het geval zijn.
Maar ik ga proberen om dit keer zonder pomp te bevallen!

Huup, toen Eva werd geboren is er voor de knip een verdoving geplaatst, tijdens een wee denk ik want daar kan ik me ook niks van herinneren.

En nu hou ik er over op, het is niet luek voor de struisvogelmamas
Anders open ik wel een topic goed???
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:55:42 #238
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_73853566
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
En nu hou ik er over op, het is niet luek voor de struisvogelmamas
Anders open ik wel een topic goed???
namens happyme28 bedankt!
pi_73853621
mja over dat verdoven tijdens een knip. Ik ben ook verdoofd. Ik dacht ook dat ik er daarom niets van gevoeld had. Maar ik hoorde achteraf dat alleen de bovenste huidlaag verdoofd werd en niet wat daaronder allemaal zit. Daarbij moet je het hebben van je weeen zeg maar.
Bij het hechten heb ik dan weer geen verdoving gehad
pas toen ik de gyn bijna een kaakfractuur heb geschopt (per ongeluk overigens ) en mijn vk aandrong op een verdoving heeft ze uiteindelijk toch maar een spuit gezet Dus dat zou ik er misschien wel inzetten, hechten enkel onder verdoving.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73853798
oh sorry struisvogeltjes!

on a positive note, het cliche was waar voor mij, zodra ze op mn buik gelegd werd was ik alles vergeten en van het hele pers-gedoe heb ik helemaal niets gevoeld.

zo beter?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73853871
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
oh sorry struisvogeltjes!

on a positive note, het cliche was waar voor mij, zodra ze op mn buik gelegd werd was ik alles vergeten en van het hele pers-gedoe heb ik helemaal niets gevoeld.

zo beter?
Veel beter
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:04:27 #242
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73853887
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
Zo komt het ook in het plan te staan. Knip alleen indien medisch noodzakelijk. En daarbij leg ik het dus bij de vk/gyn neer of het nodig is of niet.
Als het weer een pomp verlossing wordt dan zal dat wel het geval zijn.
Maar ik ga proberen om dit keer zonder pomp te bevallen!
Nou, nog even een kleine opsteker; ik ben ook geholpen met een vacuumpomp, en bij mij is er niks geknipt en niks gescheurd. Alleen een klein beetje geschaafd. Dus het hoeft niet! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_73853961
Hier hebben ze wel gewoon verdoofd met het hechten, maar die prikken waren zó vreselijk pijnlijk vond ik.. (er is een foto van mij terwijl precies die prikken gezet werden, je kon aan mn hoofd zien dat ik het niet leuk vond ) De verdoving was alleen niet helemaal goed overal ingewerkt en het laatste stukje heeft ze dus zonder verdoving gedaan op mijn verzoek, want zo'n prik wilde ik echt niet nog een keer!
pi_73854257
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, nog even een kleine opsteker; ik ben ook geholpen met een vacuumpomp, en bij mij is er niks geknipt en niks gescheurd. Alleen een klein beetje geschaafd. Dus het hoeft niet! .
Nou ik er over nadenk. Met Tyler geen knip gehad, wel vacuumpomp. Wel een klein beetje gescheurd, maar amper last van gehad.
pi_73854894
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Chan het volgende:
Hier hebben ze wel gewoon verdoofd met het hechten, maar die prikken waren zó vreselijk pijnlijk vond ik.. (er is een foto van mij terwijl precies die prikken gezet werden, je kon aan mn hoofd zien dat ik het niet leuk vond ) De verdoving was alleen niet helemaal goed overal ingewerkt en het laatste stukje heeft ze dus zonder verdoving gedaan op mijn verzoek, want zo'n prik wilde ik echt niet nog een keer!
Foto?!
pi_73854958
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Foto?!
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:09:54 #247
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73856400
Reintji, geweldig Wat leuk om daar de beschikking over te hebben!

Ennuhm, aan alle ervaringsdeskundigen: dank voor de tips enzo niet dat we er minder bang van worden (tenminste, ikke niet in elk geval), maarja, we ontkomen er toch niet aan he?
3!
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:12:42 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73856519
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wauw, zo kan het dus ook!
Dan zeg ik maar helemaal niks
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:16:30 #249
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73856684
Toen die knakker zei dat hij de vacuum ging pakken heb ik hem alleen maar angstvallig zitten volgen of ie niet toevallig ineens een schaar zou pakken. Als ie dat had gedaan had ik hem geschopt, ik weet het zeker .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:35:07 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73857505
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:57 schreef huuphuup het volgende:
mja over dat verdoven tijdens een knip. Ik ben ook verdoofd. Ik dacht ook dat ik er daarom niets van gevoeld had. Maar ik hoorde achteraf dat alleen de bovenste huidlaag verdoofd werd en niet wat daaronder allemaal zit. Daarbij moet je het hebben van je weeen zeg maar.
Bij het hechten heb ik dan weer geen verdoving gehad
pas toen ik de gyn bijna een kaakfractuur heb geschopt (per ongeluk overigens ) en mijn vk aandrong op een verdoving heeft ze uiteindelijk toch maar een spuit gezet Dus dat zou ik er misschien wel inzetten, hechten enkel onder verdoving.
Hier ook verdoving voor de knip voor de vacuum en ik heb door die verdoving toen zowel van de knip als van het hechten niks gevoeld.
En idd ook niet van het eigenlijke geboren worden zelf.
Deze keer daarentegen... Dat hoofdje dat staat! Dat gevoel kende ik nog niet! En dat had zo mogen blijven.

Maar idd, ik was het ook zo weer vergeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')