Ik ben blij dat jij niet de mensen aanpakt die wel eens een foutje makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:19 schreef DuTank het volgende:
Maar niet zo consequent als deze meneer
Kennelijk niet dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:20 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Van academici mag je inderdaad verwachten dat ze kunnen schrijven.
quote:
Laat me raden: je hebt "uni" gedaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:30 schreef Flammie het volgende:
Mensen die zich hier beter voor willen doen als academici omdat deze laatstgenoemde ook foutjes kunnen maken in de taal, terwijl ze waarschijnlijk op alle andere vlakken meer dan de gemiddelde pauper weten en genoeg dus om er bommen vol geld voor te vangen
Het doet jullie wel erg veel pijn zie ik he?
quote:
Dat jij nou gefaald hebt en onzichtbaar bent geworden, is jouw eigen schuld. En zeker niet de norm.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Laat me raden: je hebt "uni" gedaan?![]()
Als je eenmaal een tijdje in het bedrijfsleven zit zul je zien dat al die papiertjes geen zak meer waard zijn en je gewoon één van de tienduizend hoeren in het bedrijf bent; ongeacht hoe arrogant je ook bent in jouw geval.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:30 schreef Flammie het volgende:
Mensen die zich hier beter voor willen doen als academici omdat deze laatstgenoemde ook foutjes kunnen maken in de taal, terwijl ze waarschijnlijk op alle andere vlakken meer dan de gemiddelde pauper weten en genoeg dus om er bommen vol geld voor te vangen
Het doet jullie wel erg veel pijn zie ik he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |