Daarom breng ik het ook anaal inquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:16 schreef deepart het volgende:
Waarom krijgen fokkers allemaal een spontane erectie door de pretmix? Blijft allemaal aan je tanden plakken dat spul
Same here, ik heb er zin in gekregen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ah! Yess dat ga ik vanmiddag nog even kopen! Zakken pretmix!
Niet echt een verrassing dat dit de reden is eigenlijk. Hoewel het me eerder gewoon een kostenbesparing lijkt, in plaats van het voorkomen van een prijsstijging...quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:55 schreef Jeanjacq het volgende:
Zappa! Ik vroeg het me dus ook af. Heb een brief aan Red Band gestuurd en er een stukje over gemaakt op m'n blog! Met credits voor jouw foto.
http://doordebrilvanjacqueline.wordpress.com
quote:
quote:Beste Mevrouw Van Dongen,
Hartelijk dank voor uw reactie met betrekking tot de verpakking Pretmix en specifiek het cola vormpje.
Wij kunnen u meedelen dat de toeslag (licentierechten), die wij aan de organisatie Fido Dido moesten betalen voor het gebruik van de Fido Dido-vorm, dusdanig hoog werd dat wij dit product niet meer zonder stijging van de consumentenprijs konden behouden. Uiteraard willen wij een prijsstijging voor de consument voorkomen. Dat is de reden dat wij hebben gekozen voor deze nieuwe vorm. Wij vertrouwen erop dat we nog steeds een cola snoepje leveren, zoals u dat van ons gewend bent.
Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Hij zet dus van niet.quote:
Mja ik geloof eerder iemand die zo'n snoepje in zijn bek heeft gehad dan de leverancierquote:
True, maar dit is fok, niet echt betrouwbare bron. Ik wil ze wel kopen, maar alleen de fido'squote:Op dinsdag 3 november 2009 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik geloof eerder iemand die zo'n snoepje in zijn bek heeft gehad dan de leverancier
En waar zet hij dat dan?quote:
Bij de supermarkt A.!!!!quote:
Ik ga meteen kijken vanavond, T. Ik begin bij de snoepafdeling.quote:
Uuhhmm....quote:
Ik heb vandaag weer een pretmix gehaald, zal straks eens zien wat er nu mee aan de hand is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken vanavond, T. Ik begin bij de snoepafdeling.
Vorm maakt me geen donder uit. Als de smaak maar hetzelfde is!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef Jeanjacq het volgende:
Smaakt precies hetzelfde hoor! is nu alleen gewoon een dooie omgekeerde pizza geworden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |