Het is: "Het is niet duur" of "het kost niet veel" of "het is gratis".quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Het kost graties?
Het is: "Het kost niet duur" of "Het is graties"
*proest*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Het kost graties?
Het is: "Het kost niet duur" of "Het is graties"
Het is: "Patat"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is: "Het is niet duur" of "het kost niet veel" of "het is gratis".
Nee nee, zoiets is het:quote:
quote:
Goequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
Hey Greys!
hoe is ´t met je beestenboel?
Op zo'n dag is het altijd handig, ff snel wat halenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees dat wij dat vanavond gaan eten; meneer I.'s vriendje is er ook om te helpen en die wil ik mijn kookkunsten niet aan doen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is: "Het is niet duur" of "het kost niet veel" of "het is gratis".
Jullie gaan het toch niet geloven, maar het was met opzet. Vandaar ook de "quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
*proest*![]()
Als je voortaan iemand verbetert, doe het dan meteen goed!
"Het kost niet duur"
Jij wilt je haar niet lekker ordi?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, zoiets is het:
[ afbeelding ]
En die verwarm je dan en dan draai je die krullers in je haar.
Daar krijg je lekker ordi haar vanMaar ik borstel de krullen er dan weer uit (
) en dan zit er lekker veel volume in!
Die mevroi hieronder heeft ze er niet uitgeborsteld
[ afbeelding ]
Mensen van 12 en homo's hebben vriendjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees dat wij dat vanavond gaan eten; meneer I.'s vriendje is er ook om te helpen en die wil ik mijn kookkunsten niet aan doen
ook goed hoor, 't wordt weer winter en dat is kouhoudquote:
Euhm...zo noem ik hem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen van 12 en homo's hebben vriendjes![]()
Echte mannen hebben maten, kameraden, vrienden, schobbejakken![]()
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ook goed hoor, 't wordt weer winter en dat is kouhoudToch ben ik altijd wel actiever 's winters, de zomer maakt me lui..
![]()
Vorige week nog met de honden van mn zus & Lein naar 't strand geweest, ik zal even kijken straks of ik nog een leuke foto heb
HOEBAHOEBAHOEBAquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...zo noem ik hem.
"vriendje" is nogal klein en meneer I. nogal groot.
Als ze naast elkaar staan krijg ik altijd de neiging om "wij zijn 2 vriiiieeeeendjes...jij en ik" te zingen![]()
Meneer I. noemt hem gewoon "kameraad" of "maat".
Dus dies geen homo en ook geen 12
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
HOEBAHOEBAHOEBA
HAP HOP
HAP HOP
HAP HOP
vreselijk die vlekken op die benenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Doutzen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Zo tot zover mijn foto-spam
Vreselijk?quote:
Je hebt gelijk, maar luister nou eens GOED!quote:
Ah ok, dan mag hetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...zo noem ik hem.
"vriendje" is nogal klein en meneer I. nogal groot.
Als ze naast elkaar staan krijg ik altijd de neiging om "wij zijn 2 vriiiieeeeendjes...jij en ik" te zingen![]()
Meneer I. noemt hem gewoon "kameraad" of "maat".
Dus dies geen homo en ook geen 12
Dat is toch wel mijn minste zorg hoor, als ik haar 's morgens een beschuitje aanbied.quote:
ImportDuitser, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar luister nou eens GOED!
Vooral 'die andere' zingt echt HAP! Ze spreken het gewoon uit als HAP!
ja dat meen ik, daar moet je als fotograaf op letten. valt me trouwens op dat een aantal mensen die zich professionele fotograaf noemen, foto's van kinderen maken die ook zo onder de vlekken zittenquote:
Nou ja goed, ik vind het mooie foto's, ik zag ze bij ad.nl, zijn voor Victoria's Secret ofzo. Dus lijkt me wel dat ze weet wat ze doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat meen ik, daar moet je als fotograaf op letten. valt me trouwens op dat een aantal mensen die zich professionele fotograaf noemen, foto's van kinderen maken die ook zo onder de vlekken zitten
Heb je de nieuwste Greys al gezien? Ik ben nu even vast aan het kijken, al zou ik me eigenlijk om moeten kleden enzo, maar ik kijk vast een stukje!quote:
Oh ik ook, en ik vind het ook super dat die 'gewone' vrouw eerst in (ik dacht) Glamour stond. Dat is veel mooier om te zien dan zo'n gratenpakhuis.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist wel eens verfrissend om te zien dat een model dat ook gewoon heeft en niet compleet gephotoshopt en geairbrushed is enzo.
God nee, ik loop hopeloos achter met al mijn series! Ik ga straks alles eens 'bijwerken' en dan van de week bijkijken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste Greys al gezien? Ik ben nu even vast aan het kijken, al zou ik me eigenlijk om moeten kleden enzo, maar ik kijk vast een stukje!
Heb jij die aflevering van "Waar is de Mol" met Doutzen gezien?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik vind het mooie foto's, ik zag ze bij ad.nl, zijn voor Victoria's Secret ofzo. Dus lijkt me wel dat ze weet wat ze doen
En zie het eigenlijk liever zo dan helemaal zwaar geshopped dat het net lijkt alsof ze van plastic is. Sowieso is dat eigenlijk waarom ik Doutzen een schatjevind en verder al die topmodellen me weinig boeien. Tis zo'n beetje de enige die enigszins 'normaal' lijkt te zijn. Zowel in doen en laten als in uiterlijk
Neuh ik ben verder geen 'fan' van d'r ofzo. Zag gewoon toevallig deze foto's op ad.nl en wilde er een paar met jullie delen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij die aflevering van "Waar is de Mol" met Doutzen gezien?
volgens mij zijn t geen aders, heeft eerder iets te maken met kou, net als dat je blauwe voeten krijgt met kou, iig mij is altijd geleerd om erop te letten dat je die vlekken niet vastlegt. tuurlijk is t fijn om een model te zien dat niet geplatificeerd is, maar er is ook een tussenweg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:24 schreef MissBliss het volgende:
Die vlekken zijn toch gewoon aders? Niet zo raar lijkt me
Heb je Miranda Kerr gezien? Die is echt eng dun aan het worden/ gewordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh ik ben verder geen 'fan' van d'r ofzo. Zag gewoon toevallig deze foto's op ad.nl en wilde er een paar met jullie delen.
Wie overigens ook mooi en 'gewoontjes' is, is Bar Rafaeli, de ex van Leonardi DiCaprio. Die is ook echt cuteen ook niet zo namaak of maatje mini. Zag laatst zelfs wat foto's van d'r waar ze een beetje wat voller lijkt te zijn (voor modellen begrippen dan nog wel steeds, that is)
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Bar Rafaeli
Ik verder ook niet, maar ik kwam het toendertijd toevallig tegen en ben blijven hangen. Mooi om ook eens een beetje achtergrond over zo'n meisje te horen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh ik ben verder geen 'fan' van d'r ofzo. Zag gewoon toevallig deze foto's op ad.nl en wilde er een paar met jullie delen.
Wie overigens ook mooi en 'gewoontjes' is, is Bar Rafaeli, de ex van Leonardi DiCaprio. Die is ook echt cuteen ook niet zo namaak of maatje mini. Zag laatst zelfs wat foto's van d'r waar ze een beetje wat voller lijkt te zijn (voor modellen begrippen dan nog wel steeds, that is)
Nou...laatst was ze in een of ander programma en toen vond ik haar een beetje uit de hoogte en oenig overkomen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik vind het mooie foto's, ik zag ze bij ad.nl, zijn voor Victoria's Secret ofzo. Dus lijkt me wel dat ze weet wat ze doen
En zie het eigenlijk liever zo dan helemaal zwaar geshopped dat het net lijkt alsof ze van plastic is. Sowieso is dat eigenlijk waarom ik Doutzen een schatjevind en verder al die topmodellen me weinig boeien. Tis zo'n beetje de enige die enigszins 'normaal' lijkt te zijn. Zowel in doen en laten als in uiterlijk
die tweede foto vind ik dan ook veel mooier, haar ogen glimmen en stralen, lekker spontaan (althans zo komt t over)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komt dan ook uit Friesland hmmmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...laatst was ze in een of ander programma en toen vond ik haar een beetje uit de hoogte en oenig overkomen.
Maar ze is wel mooi
Ja, Friesche meisjes zijn altijd mooiquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze komt dan ook uit Friesland hmmm
* Muis zoekt dekking
Maar ik kijk dan ook niet of het foto-technisch verantwoord is, ik vind het gewoon een lekker wijfquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
die tweede foto vind ik dan ook veel mooier, haar ogen glimmen en stralen, lekker spontaan (althans zo komt t over)
die eerste kan ik niet echt in haar ogen kijken en de blik met de samen geknepen ogen vind ik niet fijn, en ze staat zo enorm in t donker, inflitsen had hier wel gemogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |