Hij staat nog in de quote van Greysquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, gemistMaar die andere foto's maken een hoop goed
Ik zat deze zomer in Chicago in kamer 1337. Ik heb het kaartje voor mijn mister mee teruggenomenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
L33T!
Elite dus
Gewoon geekspeak, laat me maar ff![]()
Nee niet echt. Kut puter.quote:
Ik blijf lezen: kutpuberquote:
Ik wil eigenlijk zo ook ff, ik woon er 5 minuten vandaan, maar het zal wel schreeuwend druk zijn jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Ikea op zaterdag, jij durft, Nok!
Oh ik bedacht me net dat als het rood, het wit en het blauw met de amerikaanse vlag te maken heeft dat we dan misschien wel op een rodeo stier terecht komenYeeeeeehaaaaaaaaa!
Dan wonen wij best wel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo ook ff, ik woon er 5 minuten vandaan, maar het zal wel schreeuwend druk zijn ja
Hij dramt telkens door over virus dreigingen en zow. Telkens als ik wil reageren linkt hij door naar een andere site dat ik eerst ik weet niet hoeveel dollars moet betalen voor een of ander zot programma terwijl ik een prima virusscanner heb alleen dan niet van een microsoft merk.quote:
Microsoftt maakt geen virusscanners, tenminste wel eentje, maar dies gratis en zal dus weinig roepen over dat je moet dokkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij dramt telkens door over virus dreigingen en zow. Telkens als ik wil reageren linkt hij door naar een andere site dat ik eerst ik weet niet hoeveel dollars moet betalen voor een of ander zot programma terwijl ik een prima virusscanner heb alleen dan niet van een microsoft merk.
Ik heb er de ballen verstand van hoor mijn hubbie regelt dat allemaal en die is nu aan het werk.
Kan ik die nu downloaden en gratis proberen?? Kost dat??quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Microsoftt maakt geen virusscanners, tenminste wel eentje, maar dies gratis en zal dus weinig roepen over dat je moet dokken![]()
Succes ermee, en raad je hubbie dit eens aan: www.avast.com
Het kost graties, maar ik zou dan eerst je andere virusscanner eraf mikken. Anders hou je die meldingen...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kan ik die nu downloaden en gratis proberen?? Kost dat??
Jij hebt het over de Ikea in Barendrecht en Nok over die in Delft volgens mij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo ook ff, ik woon er 5 minuten vandaan, maar het zal wel schreeuwend druk zijn ja
Het kost graties?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kost graties, maar ik zou dan eerst je andere virusscanner eraf mikken. Anders hou je die meldingen...
Jaaa, open de grooote doos van de Ridderpostbode maar es ffquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt het over de Ikea in Barendrecht en Nok over die in Delft volgens mij?
Ik ga ff de grote Zooplus doos openen!
Ik weet 't niet. Ik dacht dat Nok ergens in 't boerenland woonde, niet in de randstadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt het over de Ikea in Barendrecht en Nok over die in Delft volgens mij?
Ik ga ff de grote Zooplus doos openen!
Oke, nu moet ik officieel hardop lachen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Goffer, ik had eerder eens goed op die doos moeten kijken
Het zijn de Zooplus spullen niet, er staat 'Hit It Drums & Percussion' op de sticker en Heer G zijn naam
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Het zijn de Zooplus spullen niet, er staat 'Hit It Drums & Percussion' op de sticker en Heer G zijn naam
In principe drie zaterdagen in de maand. Dus dat valt nog wel mee opzich. Ik heb er geen last van en zie ze door de de weeks ook wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH
Zeg?? Werk jij nu ieder weekend 's nachts?
Dan kun je toch nooit es gezellig op stap of 's avonds bij vrienden hangen?
Nok woont vrij vlakbij de Ikea Delftquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Ik dacht dat Nok ergens in 't boerenland woonde, niet in de randstad![]()
Maar ik woon 5 minuten bij Barendrecht vandaan ja
Da's dan fijn geregeldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
In principe drie zaterdagen in de maand. Dus dat valt nog wel mee opzich. Ik heb er geen last van en zie ze door de de weeks ook wel.En die ene zaterdag in de maand is dan ook genoeg voor mijn lever.
(Stiekem vind ik het uitgaansleven ook geweldig om van de andere kant te bekijken.)
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, nu moet ik officieel hardop lachen!![]()
![]()
Why? Waarom zo hard lachen, het had toch heel goed gekund?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA!!\
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG RAAP ME OP![]()
![]()
![]()
![]()
Postbode
Ik lach hartelijk met de rest mee!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Gewoon configuratie scherm -> Programma's toevoegen of verwijderen en 'm daar wegmikken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:42 schreef nieslief het volgende:
Ik was al aan het zoeken naar dat kutprogramma om hem eraf te mikken. En dan hier vragen naar help gauw een nieuwe regelen aub. puhlease
HAquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Why? Waarom zo hard lachen, het had toch heel goed gekund?
Kreeg gister bevestigingsmail dat de Zooplus zooi was verzonden en vandaag kwam er een grote doos die niet zwaar is. Logisch dat ik die conclusie trok toch?![]()
FAK! KAK!
ies nie doer!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon configuratie scherm -> Programma's toevoegen of verwijderen en 'm daar wegmikken.
Dan met die ene link in een van mn vorige berichten Avast downloaden, installeren (wijst zich vanzelf) en even zo'n code aanvragen.
KOST ALLEMAAL GRATIES
Denk dat er drumvellen in zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HA
HA
HA
HA
![]()
Leedvermaak is nu eenmaal 't beste vermaak. En wat ga je nu tegen Boor zeggen? Je wéét dattie teleurgesteld is hé...
*Mental image van Greys die zo opgewonden is als een kind op kerstochtend naast die doos.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Ik zat al helemaal klaar met opgeladen fototoestel en schaar
Zal ik Borie alsnog met de inhoud laten spelen?
Zo was het ook echt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
*Mental image van Greys die zo opgewonden is als een kind op kerstochtend naast die doos.![]()
[man]quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo was het ook echt.
Ik heb hardop geroepen Joehoeeee, komen jullie helpen de doos uitpakken naar B&B toen ik dat ding in de kamer parkeerdeNahja, dan hou ik tijd over om te trutten voor vanavond. Misschien gooi ik er dan maar een carmenset tegenaan
Now that's a first!quote:
Mipsie heeft een beetje bengaal in zich denk ikquote:Ik loop de douche in, zie ik weer dat guitige koppie achter het douchegordijn vandaan loeren. Zit Mips weer in bad. Al 20x uitgehaald, gewaarschuwd e.d. maar ze blijft de douche in glippen en dan springt ze op de rand van het bad, en dan erin.
Nu maar even de douche kraan opengezetNog nooit een poes zo snel zien rennen
![]()
Al viel de 'schade' mee, beetje nat koppie en vochtige pootjes
Het lijkt wel een aflevering van de krabvissersquote:Gisteren erg slecht weer gehad. Heb de hele dag in bed gelegen, dat was het best te houden.
Een soortgelijke boot die hier in de buurt voer heeft een freak-wave voor z'n kiezen gehad en het helikopterdek is er af gerukt. Hier is alles nog redelijk heel, maar we varen nu op halve kracht naar Kristiansand in Noorwegen om daar de boel te laten repareren en horen dan wel hoe het verder gaat met het schema.
Nog wel een goed ding.. heb al 2 dagen geen trek mee in sigaren... goed moment om te stoppen met roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |