Ah, gemistquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:Ja he?
Ok, deze wil ik hier wel zetten, een vriendin maakte hem es, en ze noemde hem truly madly deeply![]()
Ik noem m gewoon mijn Chic & ik![]()
Edit, foto weer weg![]()
Ik ook puter doet idioot.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, gemistMaar die andere foto's maken een hoop goed
Que?quote:
Hij staat nog in de quote van Greysquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, gemistMaar die andere foto's maken een hoop goed
Ik zat deze zomer in Chicago in kamer 1337. Ik heb het kaartje voor mijn mister mee teruggenomenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
L33T!
Elite dus
Gewoon geekspeak, laat me maar ff![]()
Nee niet echt. Kut puter.quote:
Ik blijf lezen: kutpuberquote:
Ik wil eigenlijk zo ook ff, ik woon er 5 minuten vandaan, maar het zal wel schreeuwend druk zijn jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Ikea op zaterdag, jij durft, Nok!
Oh ik bedacht me net dat als het rood, het wit en het blauw met de amerikaanse vlag te maken heeft dat we dan misschien wel op een rodeo stier terecht komenYeeeeeehaaaaaaaaa!
Dan wonen wij best wel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo ook ff, ik woon er 5 minuten vandaan, maar het zal wel schreeuwend druk zijn ja
Hij dramt telkens door over virus dreigingen en zow. Telkens als ik wil reageren linkt hij door naar een andere site dat ik eerst ik weet niet hoeveel dollars moet betalen voor een of ander zot programma terwijl ik een prima virusscanner heb alleen dan niet van een microsoft merk.quote:
Microsoftt maakt geen virusscanners, tenminste wel eentje, maar dies gratis en zal dus weinig roepen over dat je moet dokkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij dramt telkens door over virus dreigingen en zow. Telkens als ik wil reageren linkt hij door naar een andere site dat ik eerst ik weet niet hoeveel dollars moet betalen voor een of ander zot programma terwijl ik een prima virusscanner heb alleen dan niet van een microsoft merk.
Ik heb er de ballen verstand van hoor mijn hubbie regelt dat allemaal en die is nu aan het werk.
Kan ik die nu downloaden en gratis proberen?? Kost dat??quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Microsoftt maakt geen virusscanners, tenminste wel eentje, maar dies gratis en zal dus weinig roepen over dat je moet dokken![]()
Succes ermee, en raad je hubbie dit eens aan: www.avast.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |