Ik gaf m daar een dikke zoen op zijn appelkopquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem eens lekker in zijn chiwangetjes te knijpen. Leuke foto
Ja mag ik 'm? Ik zal hem niet in het topic zettenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Die heb ik toen es gepost ja.
Ga ik niet nog es doen hoor, je mag m wel per pm
Die is ook leuk ja, die had ik ook al eens gezien!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja he?
Ok, deze wil ik hier wel zetten, een vriendin maakte hem es, en ze noemde hem truly madly deeply![]()
Ik noem m gewoon mijn Chic & ik![]()
*weg*
Ja de haremfoto vind ik het gaafste van ze allemaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Samen met die van Frits met zijn harem!![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar de lol ook alweer van?
Ik snap hem nooit![]()
/oud
L33T!quote:1337
Hacker "Sp33k" for leet, or elite. Originating from 31337 "eleet", the UDP port used by Dead Cow Cult, a hacker group, to access Windows 95 using Back Orifice, a notorious hacking program.
Ik snap er nog steeds geen ruk van, maar als jij er op geilt zal het wel...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
L33T!
Elite dus
Gewoon geekspeak, laat me maar ff![]()
Greys is er goed inquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook nog steeds een usericon maar bij mij blijven ze maar te groot.
En ik ben al vanaf 08:00 op. mijn ouders zijn op vakantie en ik beloofd een dagje te komen voor de poezels.
En ben mezelf nu misselijk aan het eten aan de chocolade met marsepijn van de action.
dat doen mijn katten ook dus ik denk t welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga even snel batterijen halen (en misschien iets om aan te trekken) want dan kan ik het openen van de grote doos op de plaat vastleggen
En de Zooplus spulletjes checken
En kijken of Boor dan in die doos klimt ipv naar de spulletjes omkijkt, dat zal wel namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |