Ik heb wel een perfecte winkel waar ik altijd slaag; de uptodate en Esprit in Heerenveen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is zeker hoop! Wacht maar tot je het perfecte winkeltje vindt, dan duik je daar regelmatig naar binnen en toevállig hebben ze daar dan ook nog allemaal dingen die je meteen leuk vindt als je het aan hebt. Nou dan gaat het vrij makkelijk![]()
Die poes zijn grootste hobby was hondjes terroriseren jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:05 schreef nieslief het volgende:
En die poes blijft gewoon dom zitten......
Fripsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Boor![]()
Ik moet door die foto van Nieslief aan dit vakantiefilmpje van vorig jaar denken![]()
[ link | afbeelding ]
Nou waar blijf je met de foto'squote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze vinden het zo lekker, kheb foto's gemaakt, zien???
Ja dat was daar ja, die was niet ff ontsnapt, die was aan de voorkant naar buiten geschoten waardoor ik dehalve nacht heb zitten wachten tot t sekreet zich es kwam melden bij het keukenraamquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Frips![]()
![]()
En was dat in Alkmaar waar ze die naaktkat hadden die nog even ontsnapt was?
Ik haal daar altijd m'n gewoon basic witte shirts, hebben mooie kraag die netjes blijft (eigenlijk het enige belangrijke, draag ze toch altijd ergens onder), maar die rijen zijn niet normaal, en het volk wat er soms loopt ook nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Nies, ik ben ook wel eens in die Primark geweest in Rotterdam, maar die rij bij de kassa!![]()
![]()
Oh die laad ik vanaaf wel ff up.quote:
Als je daar kleren kunt kopen die mooi blijven in de was voor een zeeman prijs wil ik heus wel wachten hoor. Zo lang duurt het niet want het is een rij voor alle kassa's. Je wordt aan het einde van de rij gewoon opgeroepen naar kassa nummer 24 of welke dan ook maar vrij is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Nies, ik ben ook wel eens in die Primark geweest in Rotterdam, maar die rij bij de kassa!![]()
![]()
De Up To Date is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb wel een perfecte winkel waar ik altijd slaag; de uptodate en Esprit in Heerenveen.
Zitten ook nog es tegen over elkaar.
Maar dan heb ik weer geen zin om naar Heerenveen te rijden en int durp hier hebben we een Henk ten Hoor en boetiekachtig ding met kleding waar het hele durp dus in loopt.![]()
Zal zusje weer es vragen, want het moet echt weer ff....
Ik had maar 1 dingetje gevonden wat ik leuk vond en verder wat van die panties en maillots (stom woordquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik haal daar altijd m'n gewoon basic witte shirts, hebben mooie kraag die netjes blijft (eigenlijk het enige belangrijke, draag ze toch altijd ergens onder), maar die rijen zijn niet normaal, en het volk wat er soms loopt ook niet
Dat is waarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als je daar kleren kunt kopen die mooi blijven in de was voor een zeeman prijs wil ik heus wel wachten hoor. Zo lang duurt het niet want het is een rij voor alle kassa's. Je wordt aan het einde van de rij gewoon opgeroepen naar kassa nummer 24 of welke dan ook maar vrij is.
Wat een lekker eigenwijs muiltje toch!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, het was toch ook wel echt een ergggg cute dingetje he![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Blegh, zit ik hier weer gewoon te janken, hij was ook gewoon om op te vreten mn Fritsjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een lekker eigenwijs muiltje toch!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto was ik helemaal vergeten![]()
Frips haaaaaatte kusjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |