Maar, twee weken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat staat nergens, er staat alleen dat ze al dagen aan het kankeren is op de maatschappij die verantwoordelijk is voor de verwarming.
Wat kan hem dat schelen, wat de blanken aan mogelijke misstanden overkomt ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Aboutaleb kan het geld wat hij nu spendeert aan etentjes met Marokkanen beter aan de stadsverwarming geven.
Prioriteiten!
Stadsverwarming is het, ietwat complexer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Maar, twee weken?Blokverwarming is echt geen complexe systeem of iets hoor
En als het zo lang duurt had die woningcorporatie dat ook wel kunnen laten weten aan de bewoners. Blijkbaar is dat ook niet gebeurd, anders had die mevrouw 's nachts niet gebeld.
Want jij verwacht van een vrouw die te beroerd is om naar de blokker te lopen voor een 200-tal waxinelichtjes of een straalkacheltje van 20 euro voor haar "gillende kind"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En als het zo lang duurt had die woningcorporatie dat ook wel kunnen laten weten aan de bewoners. Blijkbaar is dat ook niet gebeurd, anders had die mevrouw 's nachts niet gebeld.
Zelfde idee, is alsnog niet erg complex. Dat het een dag plat ligt kan ik me voorstellen, maar 2 weken slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stadsverwarming is het, ietwat complexer.
Klopt, het is slim om een kacheltje te hebben voor het geval dat, ik heb er eentje in de schuur staan. Maar da's een goedkoop ding, die krijgt nooit de hele kamer warm, en toch verbruikt die 1000 Watt per uur, een dag laten aanstaan kost mij dus iets van ¤ 6 aan stroom. Voor een paar dagen is dat te doen, maar wekenlang? Even een extra stroomrekening van dik ¤ 150 voor een verwarming waar je het niet warm van krijgt (hooguit niet al te koud) en waarvoor je eigenlijk al betaald hebt en die maar niet gerepareerd wordt, want 'ze wisten van niets'?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
.. dus zouden die zelf ook moeten inzien dat ze stom bezig zijn als ze zelf geen kacheltje regelen. Los van deze storing kan overal de verwarming wel eens uitvallen, en daar moet je maar rekening mee houden.
Ik ging er eigenlijk van uit dat een dame met een scootmobiel inderdaad niet zo makkelijk zoiets zwaars haalt maar wel haar brieven leest ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Want jij verwacht van een vrouw die te beroerd is om naar de blokker te lopen voor een 200-tal waxinelichtjes of een straalkacheltje van 20 euro voor haar "gillende kind"dat ze wel alle brieven helemaal netjes leest die ze binnenkrijgt?
Ik denk dat je iets te veel positieve aannames doet over dit kreng van een mens.
Gaat ze samen met haar kind, die kan dan het kacheltje dragen. Opgelost.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk van uit dat een dame met een scootmobiel inderdaad niet zo makkelijk zoiets zwaars haalt maar wel haar brieven leest ja.
Zwaars?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk van uit dat een dame met een scootmobiel inderdaad niet zo makkelijk zoiets zwaars haalt maar wel haar brieven leest ja.
Een ondergronds leidingennetwerk richting de eerste de beste fabriek tov een centrale boiler vind ik nogal een verschil.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zelfde idee, is alsnog niet erg complex. Dat het een dag plat ligt kan ik me voorstellen, maar 2 weken slaat echt nergens op.
Ik dacht dat je zo'n oliegeval bedoelde. Maar je zou inderdaad ook een opgevoerde föhn neer kunnen leggen ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zwaars?
Een straalkachel is een halve kilo ofzo heb je er ueberhaupt wel eens eentje in je leven gezien?
Nou, poeh, wat leidingen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een ondergronds leidingennetwerk richting de eerste de beste fabriek tov een centrale boiler vind ik nogal een verschil.
In een van de reacties op het artikel in de link staat nog dat je 5 euro tegemoetkoming in de kosten per dag krijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Klopt, het is slim om een kacheltje te hebben voor het geval dat, ik heb er eentje in de schuur staan. Maar da's een goedkoop ding, die krijgt nooit de hele kamer warm, en toch verbruikt die 1000 Watt per uur, een dag laten aanstaan kost mij dus iets van ¤ 6 aan stroom. Voor een paar dagen is dat te doen, maar wekenlang? Even een extra stroomrekening van dik ¤ 150 voor een verwarming waar je het niet warm van krijgt (hooguit niet al te koud) en waarvoor je eigenlijk al betaald hebt en die maar niet gerepareerd wordt, want 'ze wisten van niets'?
Nou, dan is het hele probleem dus opgelost. Straalkacheltje, vergoeding, en binnenkort- als het echt koud wordt- doet de verwarming het weerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In een van de reacties op het artikel in de link staat nog dat je 5 euro tegemoetkoming in de kosten per dag krijgt.
Een lek zoeken wordt toch wat lastiger he, zeker als het ergens onder een straat zit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nou, poeh, wat leidingen.
Nee, dat is niet complex.
Ze zijn vast gebaat met jouw advies aangezien ze het nog niet opgelost hebben, pak de eerste de beste trein naar Rotterdam en fix het even voor ze wil je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nou, poeh, wat leidingen.
Nee, dat is niet complex.
En, heeft de eigenaar van de woningen dat via een brief aan de bewoners laten weten .. of is dat iets wat overgrootmoeder in haar scootmobiel maar in een reactie op het internet moet zien te vinden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In een van de reacties op het artikel in de link staat nog dat je 5 euro tegemoetkoming in de kosten per dag krijgt.
Ze weten nog niet eens of het een lek is. Lijkt me dat dat anders wel in het artikel had gestaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een lek zoeken wordt toch wat lastiger he, zeker als het ergens onder een straat zit.
Waarom zou ik? Als ik er nou voor betaald zou worden om dat systeem te onderhouden is het een ander verhaal, maar dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ze zijn vast gebaat met jouw advies aangezien ze het nog niet opgelost hebben, pak de eerste de beste trein naar Rotterdam en fix het even voor ze wil je?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens of het een lek is. Lijkt me dat dat anders wel in het artikel had gestaan.
Doe me een lol Bowling..quote:Woningcorporatie Woonstad zegt hard bezig te zijn de problemen op te lossen, maar het was gisteren nog onduidelijk waar het lek precies zit.
Uit de OP:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens of het een lek is. Lijkt me dat dat anders wel in het artikel had gestaan.
quote:Zo'n veertig huizen in de straat zijn verstoken van de centrale verwarming door een lek in de stadsverwarming. Woningcorporatie Woonstad zegt hard bezig te zijn de problemen op te lossen, maar het was gisteren nog onduidelijk waar het lek precies zit.
Ze betaalt voor een bepaalde dienst en als die dienst niet geleverd wordt moet ze daarvoor gecompenseerd worden. Maar daar zal ze wel zelf voor van haar luie reet moeten komen. Het is dieptriest dat 40 mensen blijkbaar niet in staat zijn zich enigszins te organiseren en dit probleem one way or the other op te lossen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:58 schreef moussie het volgende:
[..]
En, heeft de eigenaar van de woningen dat via een brief aan de bewoners laten weten .. of is dat iets wat overgrootmoeder in haar scootmobiel maar in een reactie op het internet moet zien te vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |