Vanaf nu, spoiler gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Die kerel zat daar op zijn knieen, gaat dat wijf met een handschoen zijn anus in
Tering wat een smeerlapperij.
staceyyyyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Die kerel zat daar op zijn knieen, gaat dat wijf met een handschoen zijn anus in
Ze gebruikt toch een handschoen, wat is daar nou vies aan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Dat doe je bij koeien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef On het volgende:
[..]
Ze gebruikt toch een handschoen, wat is daar nou vies aan?
Nou... dan gaat het iets verderquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig terug te zien via rtl gemist
Te ver bedoel je.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef On het volgende:
[..]
Ze gebruikt toch een handschoen, wat is daar nou vies aan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef padlarf het volgende:
Vanaf je 40ste krijg je bij je jaarlijkse checkup elk jaar zo'n hand in je anus, van waarschijnlijk een kerel.
Too much infoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:09 schreef Nikmans het volgende:
Ik masseer altijd mijn eigen prostaat terwijl ik me aftrek
nou mijn tong ook nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:30 schreef Tassiepassie het volgende:daar stopte ik toch echt mijn vinger niet in hoor
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Maar als ik naar dat plaatje kijk he....dan meen ik dus te zien dat mannen in principe elke keer als ze poepen een prostaatmassage krijgen
Waarom denk je dat wij de krant meenemen, meer tijd om te genietenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Maar als ik naar dat plaatje kijk he....dan meen ik dus te zien dat mannen in principe elke keer als ze poepen een prostaatmassage krijgen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:42 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij de krant meenemen, meer tijd om te genieten
ik heb een enorme kleine minipienie anoeskaquote:
je bent iig erg openquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik heb een enorme kleine minipienie anoeska
dus no sex in it pleasse!![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:47 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Whaha
2 girls one cup komt ineens in een heel ander daglicht te staan!
Ze zijn er nog veel erger... Heb mensen levend zien verbranden, hoofden afgehakt zien worden met een bot kapmes etc.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
vind dat filmpje zo ranzig he...ik kreeg die een keer van iemand doorgestuurd en heb nog altijd spijt dat ik het heb gekeken
Precies en veel bruin brood eten vantenvoren dan blijf je daar wel een tijd zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:42 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij de krant meenemen, meer tijd om te genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |