abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73851882
foutje....

moest te hard lachen
pi_73851890
edit
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:07:52 #263
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73851897
Angela is een lekker ding en iig net zo spontaan als Johan.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73851949
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
Angela is een lekker ding en iig net zo spontaan als Johan.
we gaan het zien...

maandag 19 oktober 2009 @ 18:11:38 #265
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73852000
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:09 schreef FANN het volgende:

[..]

we gaan het zien...

Nee, dat is een feit. Johan is spontaan en voor alles in. Itt Dries R diezichzelf veel te serieus neemt. Johan is enthousiast en altijd bezig met 30 dingen tegelijk. En dan wil ie ook de regie in handen houden. Of dat goed gaat zien we na 1 nov. Maar als mens vind ik Johan erg spontaan.
pi_73852212
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, dat is een feit. Johan is spontaan en voor alles in. Itt Dries R diezichzelf veel te serieus neemt. Johan is enthousiast en altijd bezig met 30 dingen tegelijk. En dan wil ie ook de regie in handen houden. Of dat goed gaat zien we na 1 nov. Maar als mens vind ik Johan erg spontaan.
als ie maar niet meer met bommetjes gaat gooien vin ik alles best ...

† In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 18:21:29 #267
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_73852320
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:21 schreef Loedertje het volgende:
Er komt dus geen tbo II ?

whut?

eh... volgens mij niet maar helemaal seker weten doe ik dat ook niet heur
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:27:37 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73852533
Dries neemt zichzelf echt niet serieus, dat kon je wel merken bij dat gefeliciteerd FOK! filmpje, gaat ie gewoon z'n CD promoten .
En dan nog dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ekte_buma_promo.html
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_73852742
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Maanvis het volgende:
Dries neemt zichzelf echt niet serieus, dat kon je wel merken bij dat gefeliciteerd FOK! filmpje, gaat ie gewoon z'n CD promoten .
En dan nog dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ekte_buma_promo.html
maar dat ging toch niet door? van die you tube filmpies...

dus nu is ie weer de lul... toch?

of snap ik het weer eens niet
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:45:49 #271
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73853242
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:21 schreef Loedertje het volgende:
Er komt dus geen tbo II ?
Nope. Johan zei wel dat TBO in dit concept geintegreerd kon worden maar ja, met andere partners die gaan uitzenden vauit PS2 zal er van isolatie geen sprake zijn. Dus TBO2 komt de komende maanden niet.
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 19:02:28 #272
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73853813
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat kan, maar vooralsnog zie ik allemaal medewerkers/partners hier al dan niet kritisch reageren en Vlemmix zelf niet. Dus niet zo gek als we hier speculeren en aannames doen nav de info die hier druppelt.
Dat zeg ik toch ook niet, dat dat gek is?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73856950

Ook een manier om producten aan de man te brengen.
pi_73859278
Shit, had een hele rits quotes met reacties daarop getikt, alles weg
Geen zin meer in, zojuist besloten om op te houden met speculaties ontkrachten, kan de tijd beter besteden

Als nog iemand wat wil weten waar ik eventueel antwoord op kan of mag geven hoor ik het graag
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73859514
vraag die ik ook wel interessant vind of en hoe wordt er iets met een community gedaan?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:59:53 #276
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73861250
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
vraag die ik ook wel interessant vind of en hoe wordt er iets met een community gedaan?
Dat staat niet veel erboven: Johan gelooft niet zo in platforms.
pi_73861267
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
Maar lieve Mera, er is toch wel een groot verschil tussen een op en top professionele productie enerzijds en fröbeltelevisie anderzijds?

Ik bekijk het ook met een kritisch oog, niet omdat ik wil stangen, maar omdat ik niet geloof dat je lang kunt vertrouwen op de sympathie van de kijker als van alles misgaat. Dat is misschien even 'hilarisch', maar ik denk dat dat al heel snel gaat irriteren. Of je moet uitlachtelevisie nastreven, maar dat lijkt me ook weer niet de bedoeling .

En nu ga ik toch even de knuppel in het hoenderhok gooien. Want de programma's met Jaap en die paragnostenshow dragen toch echt het EnjoyMedia stempel (vandaar ook mijn opmerking vorige week). Dat zijn zwart op wit programma's van Bram en zodoende is Bram er op zeker bij betrokken, met zijn concepten. Ik krijg echter vooral uit Dottey's woorden het idee dat daar binnen PS2 anders over wordt gedacht?

Welke woorden?

Ik vroeg alleen welk concept. Omdat ik dat niet wist.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_73861569
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat staat niet veel erboven: Johan gelooft niet zo in platforms.
Wil niet zeggen dat het er niet komt natuurlijk, hij valt best te overtuigen denk ik. Hij doet niet alles alleen he
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73861585
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Juud79 het volgende:
Wat klopt er niet....

Ik noem de gehele benedenverdieping... zou toch wel slim zijn om die te veranderen, met weinig middelen is daar wat leuks van te maken, maar dat kost wel veel tijd.

Maar in plaats daarvan is er in de nieuwe slaapkamer een muurschildering gemaakt, daar kunnen we fijn naar kijken 's nachts als er mensen liggen te slapen en t donker is.

En dat is maar een vd vele punten die wat mij betreft niet kloppen. Er mist iemand die de boel aanspoort en overzicht kan houden. Iemand die beslist wat prioriteit heeft en wie wat gaat doen, een duidelijke taakverdeling lijkt er ook niet te zijn en dat is in mijn ogen toch wel heel belangrijk.

Oh en het lijkt me ook handig dat er iemand advies gaat geven over waar mensen graag naar kijken op de streams en op welke punten ze zullen gaan afhaken. Want daar gaat t al snel spaak lopen volgens mij. Al is Fok! daar natuurlijk ideaal voor, maar helaas wil niet iedereen iets aannemen van de posters hier op t forum.
wie zegt dat er in de slaapzaal niet gefilmd gaat worden? Wie zegt dat een slaapruimte niet een prio is om af te maken? Heb je het gevraagd?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_73861766
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef FANN het volgende:

[..]

nieuwe kleding voor de nieuwe crew...

[ afbeelding ]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')