quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef Paar het volgende:
[..]
Ze hebben 't op tv gezien? Ik ook
En dit zijn echt niet de enige mensen die het live gezien hebben. Enig idee hoeveel mensen er in NY wonen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
leg jij dan eens uit waar de inzittenden van de vliegtuigen zijn gebleven
Dat wil ik dus ook heel graag weten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben hier nog steeds erg benieuwd naar
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben hier nog steeds erg benieuwd naar
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
ja, zeer overtuigend antwoordbewijzen hiervoor gaarne? Als we het toch de hele tijd over bewijzen hebben?
dat is nog steeds geen bewijsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
zie de filpmjes. De Mensen waren vast ergens, maar niet daar, in de lucht, op dat moment.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is nog steeds geen bewijsdat is 'bewijs' voor dat het iets anders was dan een vliegtuig (vind jij). niet voor het feit dat de mensen 'geloosd' zijn.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk genadeloos vermoord en kennelijk kundig afgevoerd.
Is het niet logischer als die mensen wél in het vliegtuig zaten, maar dat het vliegtuig op afstand werd bediend?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
zie de filpmjes. De Mensen waren vast ergens, maar niet daar, in de lucht, op dat moment.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vraag is aan afgeleide van jouw 'bewijzen', dus past hier ook prima.
quote:Als je hier geen antwoord op kunt geven zijn jouw bewijzen daarmee ook minder betrouwbaar.
quote:Een bewijs klopt pas als alle vragen die erbij opgeroepen kunnen worden ook beantwoord (kunnen) worden, al dan niet met ander bewijs.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:00 schreef Paar het volgende:Hoe zie je dat voor je dan? Die mensen zijn in een ander vliegtuig gestapt en daar één voor één kapot geschoten?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef Paar het volgende:
[..]
Is het niet logischer als die mensen wél in het vliegtuig zaten, maar dat het vliegtuig op afstand werd bediend?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is nog steeds geen bewijsdat is 'bewijs' voor dat het iets anders was dan een vliegtuig (vind jij). niet voor het feit dat de mensen 'geloosd' zijn.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk dat je zelf het woord 'fantaseren' in de mond neemt
lachwekkend topic met idem TS! hoog van de toren blazen tot kritische relevante vragen niet beantwoord kunnen worden met 'kijk dan gewoon naar de filmjes
'
Discussieer nooit met een vrouw over TVquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |