UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
topniveau zeker ?:Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zit Eagels - Cambuur te kijken..daar word je ook niet blij van
Ze zingen: Alle friezen zijn homo's.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze zingen: Alle friezen zijn homo's.
Zo'n jongetje vlakbij de camera ook.. Alle friezen zijn homo's![]()
wat schattigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Iemand Fifa10 op de Xbox potje doen?
quote:Ja, ik dacht.. Ik ga nu pas winkelen.. Want ik dacht: Fuck The Duck.. Het is veel te druk!!![]()
![]()
Fuck a duckquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Liep ik vandaag in de winkel:
Hoorde ik zo'n oude man LETTERLIJK (ECHT niks verzonnen) zeggen:
[..]
Blijkbaar kun je die in Amerika niet ontvangen ofzo?quote:
In Duitsland?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddagvanmiddag kermis in Bocholt en daarna verjaardag...
iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat stil hier vandaag... saai hoorzo komen we nooit bij 300...
LEKKERquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
* LilDutchPrincess legt snoepjes neer om Marko terug te lokken naar ToF
Hmmm ik zou gaan stappen in Enschede, maar ik heb helemaaal geen zin... Dus kweeniequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
LEKKER![]()
![]()
Maar ik ga zo uit eten, en daarna bowlen met de familie.
En vanavond nog ff potje poolen hier in Almelo
En jij nog plannen?
haha neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm ik zou gaan stappen in Enschede, maar ik heb helemaaal geen zin... Dus kweenie
Morgen lekker high tea-en met de ladies...
met wie ga je poolen? weer met henrike?
goh kan je daar bowlen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha nee![]()
was t maar zo'n feest![]()
Poolen en Bowlen kan ik wel, altijd wel leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goh kan je daar bowlen dan?![]()
Wel gezellig ff uit eten, relaxt..
veel te koud om te gaan voetballen johquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Poolen en Bowlen kan ik wel, altijd wel leuk![]()
Morgen voetballen, hopen dat het een beetje gaat met me zwakke enkel
Ik ga ook eigenlijk voor de 3e helftquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
veel te koud om te gaan voetballen joh
hopen dat het in de kantine wel warm is danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga ook eigenlijk voor de 3e helft
How come I don't believe you?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je die in Amerika niet ontvangen ofzo?
nee hoor, nu niet meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Whaha! Bij jullie vriest het!
joah, dat weer ziet d'r wel een stuk beter uitquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat weer ziet d'r wel een stuk beter uit
ook wel eens leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Vandaag naar Six Flags Fright Nights
Jaaaaaaaaaaa....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
vandaag heeft hier het zonnetje ook nog wel geschenen.![]()
nergens last van gehadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa....
Het waaide alleen als een gek
jupquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zeker alleen binnen geweest?
veel plezierquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
vanavond toch maar ff stappen, tot morgen allemaal.....
In het mooie Nijverdalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja goedDaar?
Net lekker uit eten geweest
mooi oniequote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja goedDaar?
Net lekker uit eten geweest
zie ik daar een link?quote:
joah dusquote:
mooi tochquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja. Ik was in Nijverdalen zij woont in Nijverdal
dat zie je wel vaak. goed spelen tegen de betere clubs en gewoon kats verliezen van dat soort clubs.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie ze het nog wel verliezen
Ze gaan gewoon winnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie ze het nog wel verliezen
joah, vast welquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Heracles moet morgen winnen
waarschijnlijk: jullie hoeven al lang niet meer op fok te zitten. Slapen allemaal !quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:30 schreef haakon het volgende:
juliie hoeren allang neit meer op fok te zitretn, slaapen allemaal !
ik had al zo'n idee na die post van vannachtquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:50 schreef haakon het volgende:
mogguh, slecht te pas, nu naar de voetbal, wens me succes
ziekelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had al zo'n idee na die post van vannacht
jammer van psvquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goeiemorgen!, ik heb vannacht in de rivier bij gouda daar gepist
En gewonnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:50 schreef haakon het volgende:
mogguh, slecht te pas, nu naar de voetbal, wens me succes
hmm, kuj de stoep dus gaan schoonmakenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeus, ik hoorde vannacht al ambulances rijden, zie ik dit ineens:
[ afbeelding ]
Slotlaan, daar woon ik, verdammt
Goed tot nu toe, Ik ben nog niet zo lang wakker.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe is het met iedereen?
of groningenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
voort maar eens in de auto stappen richting friesland
mooi is dat he!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Oldenzaal het volgende:
Ook redelijk goed hoor! Vanmiddag maar eens lekker niks doen!!![]()
Heb er nou al zin in!
Ja!!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja!!![]()
De oven staat aan, zo van die stokbroden met knoflook erin!![]()
Heb nu een appeltaart op mijn bureau![]()
Grolschje naast de appeltaart![]()
Vanavond Kebab
werkt cod4 nu al?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie wel wat ik vanavond eet, 't zal niet veel bijzonders zijn aangezien ik weer eens te lui was om gister naar de winkel te gaan
Waar woon je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja!!![]()
De oven staat aan, zo van die stokbroden met knoflook erin!![]()
Heb nu een appeltaart op mijn bureau![]()
Grolschje naast de appeltaart![]()
Vanavond Kebab
Oldenzaal dus hé!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar woon je?Kom ik ff langs.
Heb je nog wat gedaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb gisteren trouwens nog de spelersbus van AZ ingehaald, 40 km de a1 af
Hier kijken ze ook F1quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Tering, zit ik F1 te kjken, check ik fok ff... mis ik gelijk een crashGRRRRRRRR
Verwarming aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het in het koude Nederland?
potverdriequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het in het koude Nederland?
Like, 25 graden, in de zon rond de 30 gradenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
potverdrie, het is hier koud, en daar?
Vind dat echt niks. Alleen maar bijengezoem, gadver.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
F1 rules
En t'is hier niet koud, best lekker weer eigenlijk... sorry
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Like, 25 graden, in de zon rond de 30 graden
10 uur in de ochtend. Maar nu is het 20 graden, en rond de 25 in de zonquote:
hoe vet!, waar in de states zit je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
10 uur in de ochtend. Maar nu is het 20 graden, en rond de 25 in de zon
Westkust, nearby San Franciscoquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hoe vet!, waar in de states zit je?
KOUD? wij liepen nog zonder jas buiten vandaag johquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
potverdrie, het is hier koud, en daar?
waarom eigenlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Westkust, nearby San Francisco
Vakantie jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
waarom eigenlijk, vakantie ofzo? states lijken me altijd nog wel gaaf, heel anders!
quote:
almelo present!quote:
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
gaaf!, maar toch niet alleen?
Hehe, veel plezier!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga douchen, en dan San Francisco leegshoppen
Doeg![]()
quote:
hahaha 20.50 Nitro Circus op MTV!!!! das geniaal !quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit de nieuwste jackass film te kijken: Jackass The Lost Tapes 2009
Geniaal
quote:
nee, maar almelo is lachenquote:
Dondersquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nee, maar almelo is lachen
Geef de lui uut Almelooooo wat credit, 7e is extreem goedquote:
(post)HBO jahquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef Mdrop het volgende:
HBO ofzo? Lopen hier gewoon 3 jochies van MBO die een WEEK vrij hebben, en dat gewoon zonder reden, HERFSTvakantie wat een bullshit
.
jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Mdrop het volgende:
Ook Hallo, heerlijk weer zon stage week voor de boeg, waarom heb ik dan ook niet gezegd dat ik vakantie behoor te hebben.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jazelfde probleem hier... misschien neem ik volgende week dan maar vrij
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook.
maja, ik heb tijdens oud & nieuw een lekkere vakantie
Ja duuhquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kom je nu zeker pas uit je bed?
Ik ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kom je nu zeker pas uit je bed?
ik ben al 6 uur me bedje uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja duuh![]()
Daarvoor heb ik vakantie he
als ik mooi wat dagen overhoudt kan ik ook lekker vrij nemen rond kerst en oud&nieuwquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook.
maja, ik heb tijdens oud & nieuw een lekkere vakantie
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja logisch met zo'n username.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nice dat was mijn plan ook, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten...
ik ook. ik kan wel slapenquote:
is goedquote:
dank uquote:
je zag er zo beroerd uit dat ze je weggestuurd hebben?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben net weer van mn werk naar huis gestuurd. Ben nog steeds niet beter... ik ga zometeen terug naar Hulst, want ik heb zsm weer een afspraak met de huisarts gemaakt
ik kreeg vanmorgen ook al commentaar op mijn weekendhoofdquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je zag er zo beroerd uit dat ze je weggestuurd hebben?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kreeg vanmorgen ook al commentaar op mijn weekendhoofdjammer is dat.
Beterschap Drizzt_DoUrden
zie je er dan sexy uit?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zo bijzonder is het niet... ik zie er gewoon snel moe uit...
jammerquote:
sorryquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Nouja zeg... Ik had al verwacht 3 topics achter te lopen.... Maar nee hoor.. NOG STEEDS dit topic!!
jammerquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
godverdomme!, gezakt voor mn motorexamen
Paar keer te dicht op voorganger (bij de UT) en kijken in bochtjes kon beter.quote:
Nee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan zit jij gewoon op Fok!![]()
Ga er bij zitten?
Ja al jaaaaaren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Je woont toch al op je zelf ofniet?
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar dan snap ik het niet, visite, en jij zit op fok ?
Gezellig!quote:
Hoeveel man heb je op visite daquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gezellig ben ik he? En dan nog blijven zitten.
1 !quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoeveel man heb je op visite da
Dan loop ik zo met de laptop naar de slaapkamer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooh
Ik denk ze heeft de hele kamer vol zitten
Ik heb geen zin in visite, wil geen mensen irl om me heen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En waarom dan?
Zo'n irritant persoon?
Dus je blijft altijd vrijgezelquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in visite, wil geen mensen irl om me heen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus je blijft altijd vrijgezel?
aahquote:
Jij, ik en een kratje Grolschquote:
PLAYAH PLAYAH..quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij, ik en een kratje Grolsch
Ik lust geen bier. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij, ik en een kratje Grolsch
Waar hou je dan wel van?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Maar bedankt voor het aanbod.
Jij, ik, en een paar pilletjes!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Maar bedankt voor het aanbod.
Dat klinkt al beter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij, ik, en een paar pilletjes!!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in visite, wil geen mensen irl om me heen.
whahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahavoorspelbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat dachten we alquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Even zonder gekheid:pilletje is lekker maar op zn tijd en niet te veel.
Straks denken jullie nog dat ik een pillenjunk ben.
Uhu, zijkant van de kop kaalscheer'n, haar in een staart, trainingspak an en hakken en slikken!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, zijkant van de kop kaalscheer'n, haar in een staart, trainingspak an en hakken en slikken!
Thee drinken dan maar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik niet aan bier alcohol.
Die tijd heb ik gehad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, zijkant van de kop kaalscheer'n, haar in een staart, trainingspak an en hakken en slikken!
Goeie! Ik zet ff een bakkiequote:
lust ik nietquote:
quote:
Zo heette dat, knulquote:
joah, heel plat gezegd wel jaquote:
Zeker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
maar Ratel, als ik volgende week langs kom en lekker tegen je aan kruip, ga je dan ook FOK!ken?
quote:
Wouterquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
maar Ratel, als ik volgende week langs kom en lekker tegen je aan kruip, ga je dan ook FOK!ken?
het antwoord is minderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |