Dan loop ik zo met de laptop naar de slaapkamer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooh
Ik denk ze heeft de hele kamer vol zitten
Ik heb geen zin in visite, wil geen mensen irl om me heen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En waarom dan?
Zo'n irritant persoon?
Dus je blijft altijd vrijgezelquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in visite, wil geen mensen irl om me heen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus je blijft altijd vrijgezel?
aahquote:
Jij, ik en een kratje Grolschquote:
PLAYAH PLAYAH..quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij, ik en een kratje Grolsch
Ik lust geen bier. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij, ik en een kratje Grolsch
Waar hou je dan wel van?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Maar bedankt voor het aanbod.
Jij, ik, en een paar pilletjes!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Maar bedankt voor het aanbod.
Dat klinkt al beter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij, ik, en een paar pilletjes!!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in visite, wil geen mensen irl om me heen.
whahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahavoorspelbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat dachten we alquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Even zonder gekheid:pilletje is lekker maar op zn tijd en niet te veel.
Straks denken jullie nog dat ik een pillenjunk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |