Blijkbaar kun je die in Amerika niet ontvangen ofzo?quote:
In Duitsland?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddagvanmiddag kermis in Bocholt en daarna verjaardag...
iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat stil hier vandaag... saai hoorzo komen we nooit bij 300...
LEKKERquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
* LilDutchPrincess legt snoepjes neer om Marko terug te lokken naar ToF
Hmmm ik zou gaan stappen in Enschede, maar ik heb helemaaal geen zin... Dus kweeniequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
LEKKER![]()
![]()
Maar ik ga zo uit eten, en daarna bowlen met de familie.
En vanavond nog ff potje poolen hier in Almelo
En jij nog plannen?
haha neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm ik zou gaan stappen in Enschede, maar ik heb helemaaal geen zin... Dus kweenie
Morgen lekker high tea-en met de ladies...
met wie ga je poolen? weer met henrike?
goh kan je daar bowlen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha nee![]()
was t maar zo'n feest![]()
Poolen en Bowlen kan ik wel, altijd wel leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goh kan je daar bowlen dan?![]()
Wel gezellig ff uit eten, relaxt..
veel te koud om te gaan voetballen johquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Poolen en Bowlen kan ik wel, altijd wel leuk![]()
Morgen voetballen, hopen dat het een beetje gaat met me zwakke enkel
Ik ga ook eigenlijk voor de 3e helftquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
veel te koud om te gaan voetballen joh
hopen dat het in de kantine wel warm is danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga ook eigenlijk voor de 3e helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |