Ik mis Mart Smeets ter compensatie en vooruit Nico Dijkshoorn er bij en de show is helemaal afquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef Paul het volgende:
Zou toch leuk zijn een praatprogramma met :
Prem
Jort Kelder
Jan Mulder
Johan Derksen
en Hugo Borst![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordum wel, ik zou elke week kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik mis Mart Smeets ter compensatie en vooruit Nico Dijkshoorn er bij en de show is helemaal af
Tuurlijk niet ze hebben allemaal een te grote EGO daarvoor, ze zouden rollenbollen over de vloer, wat dan wel weer leuke tv zou zijn. Als je trouwens zag hoe slecht Mathijs die tafel(Mulder, Prem, Kelder) in de hand hieldquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat wordum wel, ik zou elke week kijken
Alleen wordt het programma denk ik te duur en je krijgt ze nooit bij elkaar
Hehe idd Prem is ook wel een lastige hoor, bijna niemand krijgt hem stilquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef maril het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ze hebben allemaal een te grote EGO daarvoor, ze zouden rollenbollen over de vloer, wat dan wel weer leuke tv zou zijn. Als je trouwens zag hoe slecht Mathijs die tafel(Mulder, Prem, Kelder) in de hand hield![]()
Claudia de Breij gooide een glas water in z'n gezichtquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe idd Prem is ook wel een lastige hoor, bijna niemand krijgt hem stil
Denk aan Nova ofzo waar hij toen zo raar zat te doen
http://isohunt.com/torrents/?ihq=Kind+of+Blue+Miles+Davisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:36 schreef richbitch het volgende:
luister nou ff
HOe heet die plaat nou?
Deze Dulfer is wel leuk.quote:
Dacht ik ook al. En ze praten zo raarquote:
Die oude strips zijn geniaal. De laatste A&O was drie keer niks. HOpelijk is deze beter.quote:
omdat Uderzo en Goscinny beiden dood zijn,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Die oude strips zijn geniaal. De laatste A&O was drie keer niks. HOpelijk is deze beter.
Allebei al ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat Uderzo en Goscinny beiden dood zijn,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |