Als we een aex van 25-45 krijgen, kun je mij niet wijsmaken dat onze economie nog volop draait. Economie gaat net zoals de beurzen door het putje de komende jaren..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, ik wil de situatie in Europa ook niet vergelijken met die in Zimbabwe, wat ik wil zeggen is dat het verstandig is het onderscheid tussen economie en aandelenmarkt in het oog te blijven houden.
Tenzij bijvoorbeeld het midden- en kleinbedrijf een enorme groei doormaakt en ons BBP in stand houdt terwijl AEX-genoteerde bedrijven omvallen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Als we een aex van 25-45 krijgen, kun je mij niet wijsmaken dat onze economie nog volop draait. Economie gaat net zoals de beurzen door het putje de komende jaren..
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:43 schreef hrrick het volgende:
hoelaat komen de bedrijfsresulaten van Morgan Stanley?
Iedereen is bang de boot te missenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef capricia het volgende:
Ik zit met verbazing naar de AEX te kijken...straks eindigen we daar ook nog groen
ik heb calls randstad gekocht die waren zwaar oversold effe proberen ritje up mee te liften en zo weer 100 knaken te pakken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedereen is bang de boot te missen!
Ik kan goed geloven dat we met een kleine plus gaan eindigen als de Dow zo blijft.
wat is je probleem?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Niets, maar hier klopt toch helemaal niks van. Je staat de hele dag dik rood en na 25 minuten sta je weer in het groen.quote:
Hoog 1,5002 15:49quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:46 schreef edwinh het volgende:
euro/dollar 1.50 daar is ie weer!!!!!!!!!!!
Vorig jaar ging er zomaar 10 punten af in een uurtje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:06 schreef Gremen het volgende:
ik vind het niks bijzonders. Een daling van 327 naar 321 in 4/5 uur, vraagt gewoon weer om een stijging.
Het zou wel sterk zijn als we uiteindelijk boven de 327 zouden eindigen
Ik kan er ook geen pijl op trekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als het zo door gaat dan ga ik zelfs twijfelen om long te blijven zitten voor morgen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:06 schreef Gremen het volgende:
ik vind het niks bijzonders. Een daling van 327 naar 321 in 4/5 uur, vraagt gewoon weer om een stijging.
Het zou wel sterk zijn als we uiteindelijk boven de 327 zouden eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |