Zijn wel echt, ze zijn ook allemaal gebeld door Coen en Sanderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:11 schreef Zapper het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat minstens de helft van die namen niet gewoon verzonnen zijn.
lesbienne is in amerika dijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef tong80 het volgende:
Dick van Dijk was een bekende Amerikaanse komiek.
In het Nederlands :
'Aangenaam, Lul van Lesbienne'
Ja Brinkers stopte zijn vinger in een lesbiennequote:
quote:
ik dacht dat lesbian gewoon lesbienne was maar amerika doet dat dus andersquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Brinkers stopte zijn vinger in een lesbienne
Godver noobquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik dacht dat lesbian gewoon lesbienne was maar amerika doet dat dus anders
ik heb er geen ervaring mee dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver noob![]()
Lesbian = Lesbienne
Dijk/Dijck = Pot
soort van 'scheldwoord' dus.
Net als fagit voor homo's ofzo.
Nooit leuk om grapjes uit te leggen hè ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver noob![]()
Lesbian = Lesbienne
Dijk/Dijck = Pot
soort van 'scheldwoord' dus.
Net als fagit voor homo's ofzo.
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 10 jaar. Dit woord is al in zoveel films gebruikt.quote:
ehm, toen was ik nog met autotjes aan het spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:40 schreef mirved het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 10 jaar. Dit woord is al in zoveel films gebruikt.
Nee inderdaad, maar in het kader van ontwikkelingshulp voor de zwakkeren der samenleving moet het soms maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit leuk om grapjes uit te leggen hè ?
Is de helft van de lol er af
En je droomde qua auto over Daffy Duck.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ehm, toen was ik nog met autotjes aan het spelen
En doelman Stefan Post heet tegenwoordig Sluitspier Post.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
De leukste sportnaam is die van Iepie Poepjes de damster.
Bram Geilman de reserve doeman van Ajax in de jaren 70 heet tegenwoordig Bram Gelderman.
dat nog net nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
En je droomde qua auto over Daffy Duck.
Aldus Naatje Petquote:
Excuses ik dacht dat je ouder was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ehm, toen was ik nog met autotjes aan het spelen
2 foutjes slechts:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
Bram Geilman de reserve doeman van Ajax in de jaren 70 heet tegenwoordig Bram Gelderman.
Mieren Eukerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
2 foutjes slechts:
Hij speelde bij Feyenoord.
Hij heet nu Gildeman
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
2 foutjes slechts:
Hij speelde bij Feyenoord.
Hij heet nu Gildeman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |