Waarom denk ik meteen aan stormfront?quote:
Haha meesterlijkquote:
Addopted.quote:
Omdat geasfalteerde trap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:52 schreef leetzors het volgende:
[..]
Waarom denk ik meteen aan stormfront?
dat ookquote:
Ik moest natuurlijk naar Blaricum maar vanaf Naarden konden we binnendoorquote:
Tienermoeder.quote:
Schelden op verzoekquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
30-jarige kale maagd in nijmegen die bij een vereniging zit waar de leden dooiers/ovianen heten
quote:
quote:
Zal STORM- lopen...quote:
Owja...quote:
bij ons mailen ze een dag later dat ze vandaag niet aanwezig zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja...
Herkenbaar...
Half 9 beginnen, docent nergens te bekenen.
Bleek dat ze haar rooster download in outlook, of weet ik veel... en dat ze om half 10 ingeroosterd stond. Voor niets om 7 uur opgestaan
Ik ben trouwens best wel erg moe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja...
Herkenbaar...
Half 9 beginnen, docent nergens te bekenen.
Bleek dat ze haar rooster download in outlook, of weet ik veel... en dat ze om half 10 ingeroosterd stond. Voor niets om 7 uur opgestaan
Maar je doet dan ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:06 schreef gers het volgende:
[..]
bij ons mailen ze een dag later dat ze vandaag niet aanwezig zijn
quote:
quote:
/IQMquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
Laat buiten de stormwind nu maar razen in het donker
want binnen is het warm en licht en goed
Oooohhh. Dan is die Aziatische afkomst goed te zien ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:21 schreef zarGon het volgende:
Half Turk, kwart Japanner en kwart Koreaan.
quote:
Een echte multi-culturele Nederlanderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:21 schreef zarGon het volgende:
Half Turk, kwart Japanner en kwart Koreaan.
Vandaag weer langs het graf van Boudewijn Büch gelopenquote:
Waar ligt die vent dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vandaag weer langs het graf van Boudewijn Büch gelopen![]()
Oh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Drapeer aan de lul van mijn hond, trippelhoer.
Ik had ook niet verwacht dat jij enthousiast zou zijn over ietsquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij enthousiast zou zijn over iets
Echt, wat moet je daar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Twitter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat DSB spektakel was op een leuke manier live te volgen, vanuit de rechtbank enzoquote:
Pubersquote:
Ik zat 2 uur in de auto in de file dus zat ik maar een beetje op mijn iphone de twitter search voor 'DSB' te refreshen toen ik opeens 'Adolecens' zag staan met jouw avatar en een bericht met een youtube filmpje of zoiets dergelijksquote:
Bwhehehequote:
Je mag in de auto zelfs je mobiel niet vasthouden ja!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zat 2 uur in de auto in de file dus zat ik maar een beetje op mijn iphone de twitter search voor 'DSB' te refreshen toen ik opeens 'Adolecens' zag staan met jouw avatar en een bericht met een youtube filmpje of zoiets dergelijks
Mijn pa reed tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag in de auto zelfs je mobiel niet vasthouden ja!
Heb je ooit de Twitter van Penisbaard gezien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Twitter echt voor mensen die zichzelf te serieus nemen.
iPhone is geen mobiel. Dat is een kleine laptop waarmee je kan bellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag in de auto zelfs je mobiel niet vasthouden ja!
Jij stalkt me niet alleen in mijn AT dus!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zat 2 uur in de auto in de file dus zat ik maar een beetje op mijn iphone de twitter search voor 'DSB' te refreshen toen ik opeens 'Adolecens' zag staan met jouw avatar en een bericht met een youtube filmpje of zoiets dergelijks
Link?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je ooit de Twitter van Penisbaard gezien?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je ooit de Penis van Twitterbaard gezien?
Ik vind Twitter gewoon een overhyped website en bovendien hebben de developers het idee KEIHARD GEJAT. Dus daarvoor heb ik ook echt totaal geen respect voor twitterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
quote:
't is niet dat ik zelf nu loopt te verkondigen wanneer ik ga poepen ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ben benieuwd, linkje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij stalkt me niet alleen in mijn AT dus!![]()
Dat filmpje was wel leuk trouwens![]()
Ik heb het filmpje nog niet gekekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij stalkt me niet alleen in mijn AT dus!![]()
Dat filmpje was wel leuk trouwens![]()
Twitter mijd ik net zo hard als een groep skinheads.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind Twitter gewoon een overhyped website en bovendien hebben de developers het idee KEIHARD GEJAT. Dus daarvoor heb ik ook echt totaal geen respect voor twitter
Het is alleen handig als je op sommige momenten alleen je mobiel bij de hand hebt, dan refresh je gewoon twitter om je TV programma's (in dit geval: DSB @ rtlz) te volgen. Er zijn namelijk altijd wel genoeg idioten die bij iedere boe of bah er over gaan berichten op twitter
Vergeten dat je vrouwelijke collega hebt gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn hand ruikt heel sterk naar parfum maar voorzover ik weet heb ik geen parfum aangeraakt vandaag.
quote:
Jaja... dat zeiden Bill Clinton en Wim Kok ook steeds.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn hand ruikt heel sterk naar parfum maar voorzover ik weet heb ik geen parfum aangeraakt vandaag.
Je hebt met een vrouw liggen rollebollen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
Bp koopt aftershave voor vrouwen omdat dat goedkoper isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://twitter.com/dushi_kimberley.
Is dat WD?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schade, alhoewel het misschien vast een fotoshop isquote:
Driehuis bij IJmuidenquote:
Herhaaldelijk gebruik van MA/MOM. Sowieso dat het WD isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:06 schreef Zotheid het volgende:
MY GOOOOD HET IS MAANDAGAVOND HALLEF 11 EN ME MA LEG WEER IN DER EIGE KOTS TE SCHIJTE HAHAHAHA
6:26 PM Sep 21st from web
AS IEMAND ME NU BELT HOOR IK JENNY FROM THE BLOCK UIT ME MA DER PUNI KOME!!! HAHAHAHA MY LIFE IS CRAZY AND MY MOM ALSO HAHA
9:52 AM Sep 21st from web
OH MY GODDD! ME MA IS OP ME TELEFOON GAAN ZITTE MAAR IK GAAT HEM ER DUS ECHT NIET UITHALE!!!
9:38 AM Sep 21st from web![]()
![]()
![]()
Ah oke.quote:
Mwa, veel tiet heeft ze in het echt ook niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Schade, alhoewel het misschien vast een fotoshop is
De mooiste begraafplaats die ik ooit heb gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |