Aanklagen en geld eisen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef Zotheid het volgende:
WTF, er zit gewoon glas in mijn brood.
*Boos mailtje naar AH sturen gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik ook aan de twitter
compact en kleverig.
Ja, want het weekend is er.quote:
Oppassen op een pizza? Rare bijbaantjes heeft de jeugd tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil pizza, en ik moet zo opppasseeen
Ja ik trok hem uit een deeltje 900 kon zo even snel niets beters vinden, maar als je linkje hebt van recentere OP, kom maar op.quote:
Ik dacht al huuuh wat is dit voor OP.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef leetzors het volgende:
Ik dacht, laat ik eens de originele OP weer opzoeken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oppassen op een pizza? Rare bijbaantjes heeft de jeugd tegenwoordig
Lees de OP zelf eens door, newbiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja ik trok hem uit een deeltje 900 kon zo even snel niets beters vinden, maar als je linkje hebt van recentere OP, kom maar op.
Wat is je punt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees de OP zelf eens door, newbie
Die heb ik toch ook gebruikt, aap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat daar de link gewoon in staat, blinde vink
BOEHOEquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef leetzors het volgende:
[..]
Die heb ik toch ook gebruikt, aap.
Hoe kom ik anders aan de OP? Maar vaak komen er users bij of niet, en worden plaatjes aangepast, dus ga niet huilen.
quote:
Als ik nou in Amerika zou wonen.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar pas je dan wel op? Auto's die plotseling oversteken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |