Oooohhh. Dan is die Aziatische afkomst goed te zien ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:21 schreef zarGon het volgende:
Half Turk, kwart Japanner en kwart Koreaan.
quote:
Een echte multi-culturele Nederlanderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:21 schreef zarGon het volgende:
Half Turk, kwart Japanner en kwart Koreaan.
Vandaag weer langs het graf van Boudewijn Büch gelopenquote:
Waar ligt die vent dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vandaag weer langs het graf van Boudewijn Büch gelopen![]()
Oh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Drapeer aan de lul van mijn hond, trippelhoer.
Ik had ook niet verwacht dat jij enthousiast zou zijn over ietsquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij enthousiast zou zijn over iets
Echt, wat moet je daar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Twitter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat DSB spektakel was op een leuke manier live te volgen, vanuit de rechtbank enzoquote:
Pubersquote:
Ik zat 2 uur in de auto in de file dus zat ik maar een beetje op mijn iphone de twitter search voor 'DSB' te refreshen toen ik opeens 'Adolecens' zag staan met jouw avatar en een bericht met een youtube filmpje of zoiets dergelijksquote:
Bwhehehequote:
Je mag in de auto zelfs je mobiel niet vasthouden ja!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zat 2 uur in de auto in de file dus zat ik maar een beetje op mijn iphone de twitter search voor 'DSB' te refreshen toen ik opeens 'Adolecens' zag staan met jouw avatar en een bericht met een youtube filmpje of zoiets dergelijks
Mijn pa reed tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag in de auto zelfs je mobiel niet vasthouden ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |