Aanklagen en geld eisen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef Zotheid het volgende:
WTF, er zit gewoon glas in mijn brood.
*Boos mailtje naar AH sturen gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik ook aan de twitter
compact en kleverig.
Ja, want het weekend is er.quote:
Oppassen op een pizza? Rare bijbaantjes heeft de jeugd tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil pizza, en ik moet zo opppasseeen
Ja ik trok hem uit een deeltje 900 kon zo even snel niets beters vinden, maar als je linkje hebt van recentere OP, kom maar op.quote:
Ik dacht al huuuh wat is dit voor OP.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef leetzors het volgende:
Ik dacht, laat ik eens de originele OP weer opzoeken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oppassen op een pizza? Rare bijbaantjes heeft de jeugd tegenwoordig
Lees de OP zelf eens door, newbiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja ik trok hem uit een deeltje 900 kon zo even snel niets beters vinden, maar als je linkje hebt van recentere OP, kom maar op.
Wat is je punt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees de OP zelf eens door, newbie
Die heb ik toch ook gebruikt, aap.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat daar de link gewoon in staat, blinde vink
BOEHOEquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef leetzors het volgende:
[..]
Die heb ik toch ook gebruikt, aap.
Hoe kom ik anders aan de OP? Maar vaak komen er users bij of niet, en worden plaatjes aangepast, dus ga niet huilen.
quote:
Als ik nou in Amerika zou wonen.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar pas je dan wel op? Auto's die plotseling oversteken?
Leuk zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk zegNick is nog een beetje te jong, maar die vindt heel veel kleurtjes heel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eef is ook nog wat jong, maar die is vooral into mn neuspiercing
Baby darling doll face honey
Nou, ik had anders hele mooie babiesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eens.
Vanaf ~6 jaar kunnen ze er goed uit zien.
Hmm, ik vind ze wel mooi!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Ik heb sowieso een hekel aan kinderen, dat kan er ook mee te maken hebben.
Maar ja, ik vind baby's gewoon lelijk.
Mijn piercing geven ze niet zoveel omquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nick is nog een beetje te jong, maar die vindt heel veel kleurtjes heel leuk!
Eef is ook nog wat jong, maar die is vooral into mn neuspiercing
Onmogelijk. Jouw babies zagen er precies hetzelfde uit als alle andere babies en waren derhalve ook lelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik had anders hele mooie babies
Babies zien er niet allemaal hetzelfde uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Onmogelijk. Jouw babies zagen er precies hetzelfde uit als alle andere babies en waren derhalve ook lelijk.
Wel. Behalve de huidskleur soms.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Babies zien er niet allemaal hetzelfde uit
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan had je misschien nog haar gehad
Ja, en ogen, lippen, haren, lichaamsbouw, grootte, uitdrukking, wangetjes, handen, voeten.quote:
Oohzoo, gewoon blijven dragen joh!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn piercing geven ze niet zoveel om
Maar ik vind mezelf een beetje te oud voor die shirtjes onderhand![]()
Veel plezieerrrquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ogen, lippen, haren, lichaamsbouw, grootte, uitdrukking, wangetjes, handen, voeten.
enzovoorts.
Ik ga naar de bus toe
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht eerst haar als in zij.
En dan zij als in een meisje, niet als in een lichaamsdeel!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]_!
Nee, ik bedoelde die gekke sliertjes die op je hoofd zouden moeten groeien.
nou nouquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zolang op m´n lul gezeten dat het pijn doet als ik ´m uitstrek.
Spoor jij wel dat je zomaar een bijl in je been zet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef Siniti het volgende:
Ik heb zolang op m´n been gezeten dat ik hem niet voel als ik erin hak met een bijl.
Ik wilde even uittesten in hoeverre het pijn zou doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spoor jij wel dat je zomaar een bijl in je been zet?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Ik heb sowieso een hekel aan kinderen, dat kan er ook mee te maken hebben.
Maar ja, ik vind baby's gewoon lelijk.
Ieder zo zijn ding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik wilde even uittesten in hoeverre het pijn zou doen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik vind alleen mezelf als baby knap.Dan hoor je mensen weleens over een baby praten: "och wat een mooi kindje, zeg", dan denk ik: "godsallejezus, wat een kop als kanker."
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik vind alleen mezelf als baby knap.Dan hoor je mensen weleens over een baby praten: "och, wat een mooi kindje, zeg", dan denk ik: "godsallejezus, wat een kop als kanker."
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik vind alleen mezelf als baby knap.Dan hoor je mensen weleens over een baby praten: "och, wat een mooi kindje, zeg", dan denk ik: "godsallejezus, wat een kop als kanker."
Hmm, nee hoor. Bij sommige zie je gewoon al dat dat later tokkies worden, lelijke lompe hoofdjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Ik vind alle baby's op elkaar lijken.
baby's met down?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, nee hoor. Bij sommige zie je gewoon al dat dat later tokkies worden, lelijke lompe hoofdjes.
Ik ben best benieuwd of voor een trein springen zeer doet, maar ik zal het maar niet uitproberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik wilde even uittesten in hoeverre het pijn zou doen.
Ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Ik vind alle baby's op elkaar lijken.
Ik pleit voor pijnsimulaties!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd of voor een trein springen zeer doet, maar ik zal het maar niet uitproberen.
ZULKS EEN LOLLERBAKKES!!1quote:
Lol! Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik was het gewoon eens...quote:
Jaquote:
Best wel goed, want dan duurt het hooguit 50 jaar voordat alle mensen van de aardbodem verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoeveel beter zou de wereld zijn als we allemaal zo waren?
Heel veel beter; de mensheid zou uitsterven en de natuur kan zijn gang gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik weet wel dat niet alle downies leuk en lief zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben tenminste consequent. Ik was als baby ook bloedlelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol! Ik ook. Maar ik had ook niet een hoofd met alleen maar heel veel vet en rimpels zoals veel baby's.
Gewoon glad en mijn ogen waren veel sprekender dan dat ze nu zijn.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Best wel goed, want dan duurt het hooguit 50 jaar voordat alle mensen van de aardbodem verdwenen zijn.
Bwehehe, iedereen moet dood dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel beter; de mensheid zou uitsterven en de natuur kan zijn gang gaan.
Hmm, bij sommige 'downies' heb ik mezelf wel eens bedacht of het niet handig zou zijn een stok aan 'm vast te maken en te gebruiken als zwabber. Zoveel kwijl is niet normaal meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik weet wel dat niet alle downies leuk en lief zijn.
Dit vraagt om een foto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol! Ik ook. Maar ik had ook niet een hoofd met alleen maar heel veel vet en rimpels zoals veel baby's.
Gewoon glad en mijn ogen waren veel sprekender dan dat ze nu zijn.
Gvd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, bij sommige 'downies' heb ik mezelf wel eens bedacht of het niet handig zou zijn een stok aan 'm vast te maken en te gebruiken als zwabber. Zoveel kwijl is niet normaal meer.
Niet moetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Bwehehe, iedereen moet dood dus.
quote:
Zoek het op en scan ze in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik niet .
(Ja in een fotoboek op zolder ofzo).
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet moeten![]()
Dat gaat vanzelf.![]()
( DIEEEEE DIEEEEEE DIEEEEEEEEEE!)
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben tenminste consequent. Ik was als baby ook bloedlelijk.
Mensen met het syndroom van down als treinmachinist?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, als je een trein tegen je aan krijgt ga je ook vanzelf dood.
Ach, het heeft wel iets schattigs.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, bij sommige 'downies' heb ik mezelf wel eens bedacht of het niet handig zou zijn een stok aan 'm vast te maken en te gebruiken als zwabber. Zoveel kwijl is niet normaal meer.
Het monster van Loch Ness.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |