quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht eerst haar als in zij.
En dan zij als in een meisje, niet als in een lichaamsdeel!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]_!
Nee, ik bedoelde die gekke sliertjes die op je hoofd zouden moeten groeien.
nou nouquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zolang op m´n lul gezeten dat het pijn doet als ik ´m uitstrek.
Spoor jij wel dat je zomaar een bijl in je been zet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:03 schreef Siniti het volgende:
Ik heb zolang op m´n been gezeten dat ik hem niet voel als ik erin hak met een bijl.
Ik wilde even uittesten in hoeverre het pijn zou doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spoor jij wel dat je zomaar een bijl in je been zet?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Ik heb sowieso een hekel aan kinderen, dat kan er ook mee te maken hebben.
Maar ja, ik vind baby's gewoon lelijk.
Ieder zo zijn ding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik wilde even uittesten in hoeverre het pijn zou doen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik vind alleen mezelf als baby knap.Dan hoor je mensen weleens over een baby praten: "och wat een mooi kindje, zeg", dan denk ik: "godsallejezus, wat een kop als kanker."
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik vind alleen mezelf als baby knap.Dan hoor je mensen weleens over een baby praten: "och, wat een mooi kindje, zeg", dan denk ik: "godsallejezus, wat een kop als kanker."
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik vind alleen mezelf als baby knap.Dan hoor je mensen weleens over een baby praten: "och, wat een mooi kindje, zeg", dan denk ik: "godsallejezus, wat een kop als kanker."
Hmm, nee hoor. Bij sommige zie je gewoon al dat dat later tokkies worden, lelijke lompe hoofdjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Ik vind alle baby's op elkaar lijken.
baby's met down?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, nee hoor. Bij sommige zie je gewoon al dat dat later tokkies worden, lelijke lompe hoofdjes.
Ik ben best benieuwd of voor een trein springen zeer doet, maar ik zal het maar niet uitproberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik wilde even uittesten in hoeverre het pijn zou doen.
Ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Ik vind alle baby's op elkaar lijken.
Ik pleit voor pijnsimulaties!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd of voor een trein springen zeer doet, maar ik zal het maar niet uitproberen.
ZULKS EEN LOLLERBAKKES!!1quote:
Lol! Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |