Geloof ook wel dat dat klopt ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:28 schreef Braddie het volgende:
Heb een Bmi test gedaan.
Die is 36,4 en ik ben obesitas(kan wel kloppen)
1,73m
108kg.
man
18!
Zijn er mensen die dat allemaal op 1 dag weg krijgen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Voeding-voeding-voeding. Iedereen kan aankomen, dus ook jij. Begin eens met koolhydraatrijk (en dan bij voorkeur wel volkoren, want das nou eenmaal gezonder en je hoeft geen magere/halfvolle/light crap te nemen) dieet met 6 maaltijden per dag:
Ontbijt: Flinke portie Brinta of kwark met cruesli
Brunch: 2 sneden bruinbrood met kaas/kip/pindakaas
Lunch: 2/3 sneden brood, beker melk/drinkyoghurt, banaan of appel ofzo
Snack: mueslireep, fruit, snee brood
en dan avondeten met voldoende vlees, groente en .. pasta/aardappel/rijst.
En dan nog sporten (vandaar ook alvast wat eiwitjes, kun je nog uitbreiden) erbij en je gaat groeien
Ik vind het wel veelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef Ciske- het volgende:
@Pien85: met gemak? Vind je dat veel dan? Ik zie maar 5-6 sneden brood + 1 x ontbijtgranen, 2x zuivel, 2x fruit, 1 tussendoortje en één avondmaaltijd in dat lijstje. Lijkt mij absoluut niet veel?
Hier:
Vrouw, 24
1.74 m
64 kg
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Voeding-voeding-voeding. Iedereen kan aankomen, dus ook jij. Begin eens met koolhydraatrijk (en dan bij voorkeur wel volkoren, want das nou eenmaal gezonder en je hoeft geen magere/halfvolle/light crap te nemen) dieet met 6 maaltijden per dag:
Ontbijt: Flinke portie Brinta of kwark met cruesli
Brunch: 2 sneden bruinbrood met kaas/kip/pindakaas
Lunch: 2/3 sneden brood, beker melk/drinkyoghurt, banaan of appel ofzo
Snack: mueslireep, fruit, snee brood
en dan avondeten met voldoende vlees, groente en .. pasta/aardappel/rijst.
En dan nog sporten (vandaar ook alvast wat eiwitjes, kun je nog uitbreiden) erbij en je gaat groeien
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:00 schreef Plums het volgende:
Wat is iedereen maar lang.
Ik ben:
1.54
47 kilo
19 jaar
Tof.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef Daniane het volgende:
[..]iemand die ong even groot is als ik.
![]()
(1.55)
en we wegen hetzelfde.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
srsly?
functioneer je dan nog wel?
Het zijn dus hoofdzakelijk spieren neem ik aan danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:30 schreef JeOma het volgende:
1.86m, 85kg, 31/m
Volgens de BMI op het randje, maar ik heb een gruwelijk lekker lichaam, dus die BMI zal me roesten.
En botten ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zijn dus hoofdzakelijk spieren neem ik aan dan
mmm, t zal ook wel kloppenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:24 schreef nVincible het volgende:
Hmm, uit verveling de eerste twee pagina's in een grafiek gezet :p
[ afbeelding ]
Grappig dat de mannen (bovenste trendlijn) een beetje hetzelfde gewicht hebben, en vrouwen duidelijk naar lengte hun gewicht toeneemt
Wow. En ik dacht dat IK me wel 's verveelde, maar jij slaat alles...quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:24 schreef nVincible het volgende:
Hmm, uit verveling de eerste twee pagina's in een grafiek gezet :p
[ afbeelding ]
Grappig dat de mannen (bovenste trendlijn) een beetje hetzelfde gewicht hebben, en vrouwen duidelijk naar lengte hun gewicht toeneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |