Heb jij het over GHV, die nie mee mag secret santa-en?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef Goodbye het volgende:
Wat is er met die user dan? Of is dat geheim?
Nee trouwens, leg het me maar uit ook dan. Nu ik toch al doordouw volgens jou.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, jij kan af en toe echt doordouwen over niks he?
Uhuh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet te doen dat bijlezen.
Dat kost je idd meer tijd dan je weg bent
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je al boodschappen gedaan voor de boot? Of doe je dat toch maar op texel?
*alvast sterftBoot? boodschappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, niet mijn boodschappen.![]()
Die niet mee mag doen met dat geheime kerstman gedoe?quote:
- Zwartquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij het over GHD, die nie mee mag secret santa-en?
Oh als iemand daar een hele korte samenvatting van kan maken zou dat top zijn
Zo, nu is het niet zo off topic als ik meld dat ik vanavond naar een Oktoberfest cq. braadworstenfestijn cq. bedankfeestje van een bruidspaar ga. Alleen voor intimi.quote:
Begint nu wel een beetje nieuwschierig te worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die niet mee mag doen met dat geheime kerstman gedoe?
Ja dag , daar heb ik helemaal geen trek in hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee trouwens, leg het me maar uit ook dan. Nu ik toch al doordouw volgens jou.
En graag per PM dan om de mensen er hier niet mee lastig te vallen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
- Zwart
- Groen
- Groen
- Groen
- BetalingsherinneringsPM
- Groen
- Groen
- BetalingsherinneringsPM
- Groen
- Groen
- Groen
- BetalingsherinneringsPM door Q *incl. de nodige dwang*
- Groen
- Dat ze er maar in mag stikken
- Groen
- Zwart
Zoiets was het!
Ymme, het duistere monster aller tijden. Ymme het duistere monster wilde graag meedoen met die asielactie. Ymme het duistere monster aller tijden kreeg een mooi kleurtje (wat niet eens bij monsters past) en maakte nooit centjes over. Toen lieftallig Qwea en Oma Greys haar daar op aan spraken, kregen wij van het monster in de eerste instantie geen reactie. Pas toen lieftallige Qwea haar bitch act opzette, kwam er uit het hol van de monster reactie. Het monster had bekkeninstabiliteit en kon niet lopen volgens zichzelf, het geld moest dus nog even wachten. Het monster kon echter wel een doodzieke hamster mee haar hol insleuren en verslinden. Toen wij als lieftallige organisatie haar daarop aanspreken hadden wij stront in onze ogen en spraken we langs elkaar heen. Sindsdien heb ik voor het duistere monster aller tijden met de naam Ymme een andere naam bedacht. "KUTWIEF"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij het over Ymme, die nie mee mag secret santa-en?
Oh als iemand daar een hele korte samenvatting van kan maken zou dat top zijn
Is nu niet nieuwschierig meer want herinnert het zich nog levendig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Begint nu wel een beetje nieuwschierig te worden.
Catje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo, nu is het niet zo off topic als ik meld dat ik vanavond naar een Oktoberfest cq. braadworstenfestijn cq. bedankfeestje van een bruidspaar ga. Alleen voor intimi.![]()
![]()
En Q: die vrijwilligersdingen gewoon in je CV zetten hoor. Je hebt toch al een paar asielacties mee georganiseerd? Gewoon lekker pimpen! Dan zien ze dat je interesses breder zijn dan IT.
(edit: wow, liep ik een paar pagina's achter!![]()
)
Ja daagaaaah. Niks niet PM. Gewoon hier in het topic verdommequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee trouwens, leg het me maar uit ook dan. Nu ik toch al doordouw volgens jou.
En graag per PM dan om de mensen er hier niet mee lastig te vallen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:50 schreef Ynske het volgende:
Jongens haal die naam nu ff weg en houd t op de goudhamstervriend, please!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:53 schreef oh-oh het volgende:
OMG beide samenvattingen zijn erg treffend
Nou alleen nog om Ynske blij te maken er goudhamster monster van maken en dan is het meesterlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
***, het duistere monster aller tijden. *** het duistere monster wilde graag meedoen met die asielactie. *** het duistere monster aller tijden kreeg een mooi kleurtje (wat niet eens bij monsters past) en maakte nooit centjes over. Toen lieftallig Qwea en Oma Greys haar daar op aan spraken, kregen wij van het monster in de eerste instantie geen reactie. Pas toen lieftallige Qwea haar bitch act opzette, kwam er uit het hol van de monster reactie. Het monster had bekkeninstabiliteit en kon niet lopen volgens zichzelf, het geld moest dus nog even wachten. Het monster kon echter wel een doodzieke hamster mee haar hol insleuren en verslinden. Toen wij als lieftallige organisatie haar daarop aanspreken hadden wij stront in onze ogen en spraken we langs elkaar heen. Sindsdien heb ik voor het duistere monster aller tijden met de naam *** een andere naam bedacht. "KUTWIEF"
Het geld is echter nooit van het monster gekomen.
Zoiets?
Kan ik straks mooi op mn CV erbij zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:54 schreef Muis006 het volgende:
Q komt op stoom.
Geeft goed weer dat je een hoop fantasie hebt.......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan ik straks mooi op mn CV erbij zetten
"Story teller"!
Ja, nu weten we het hier ook weer, dat van die hamster had ik alleen niet meegekrgen. Zielug.Stregaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is nu niet nieuwschierig meer want herinnert het zich nog levendig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |