quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar is "aldaa"r" ? en hoe weet je het? via PM ofzo?
*ymme keihard uitlacht.
Kutwief.
Vind het goed hoor maar zou Fok er niet op zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
- met de hond lopen
- Ga en PP kijken
-IT'en
-Koken
-Boeken lezen
-Fokken
-Leven in de SC brengen
do I need to say more?
Jezus fucking christus wat zijn wij de laatste tijd eensgezind. Zum kotsenquote:
Ja, het was hier toch al besproken vanmorgen? Door anderen? Out in the open enzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu gooi je het alsnog nog ff hier neer?
DOes liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fucking christus wat zijn wij de laatste tijd eensgezind. Zum kotsen![]()
![]()
Ik heb dat hele gesprek gemistquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het was hier toch al besproken vanmorgen? Door anderen? Out in the open enzo?
Hij heeft er toch ook al op gereageerd hier in de topics?
Wat is daar in vredesnaam ':') ' aan? Het was een heel nette PM hoor!
Wat is er mis mee dat ik het dan alsnog hier neer gooi als hij besluit mij te blokkeren?
Oh en FYI, mijn PM was niet out of the blue naar hem toe ofzo hoor. Het was als reactie op eentje van hem
Maar carry on people, nothing to see here!
PMquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:43 schreef Ynske het volgende:
aldaar, dr is maar een secret santa onderdeel nog ergens hier op fok
wil t niet te rechtstreeks noemen met namen en linkjes wegens googlende mensen
hoe ik t weet
In overleg is Goudhanstervriend van het lijstje gehaald.
en de rest is idd via via via
We doen al veel te fucking lief k weet nie hoe lang he Qquote:
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
ow ow ow
onze goudhamstervriend mag in dat andere subfora niet mee doen met SecretSanta
risico dat ze niets opstuurt is te groot
Zulke mensen moeten in elkaar geschopt worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:44 schreef Ynske het volgende:
boek schrijven![]()
dat doet me denken aan t verhaal van Eveline, een user op OUD die een heel verzonnen personage was, en later onder een andere naam is gaan posten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We doen al veel te fucking lief k weet nie hoe lang he Q
Greys, jij kan af en toe echt doordouwen over niks he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik heb heus geen vreselijke dingen zomaar tegen jevriendje
gezegd hoor!
Wat denk je wel niet van me?En als hij HIER al niet tegen kan en als hij niet eens de moeite neemt om het normaal uit te praten, dan is het gewoon een gevalletje jammer.
Hij schrijft helemaal geen boek joh. Denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb dat hele gesprek gemistik ga na het afwassen zno maar es terug lezen
Wel ubersneu dattie je heeft geblockt. En alstie een boek aan het schrijven is en mijn reacties er in verwerkt, hang ik serieus een claim aan zn reet.
Tis niet te doen dat bijlezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef JJH het volgende:
Ik ben verdorie een half uurtje weg om boodschappen te doen en ik kan gelijk weer een half uur bijlezen.
Heb je al boodschappen gedaan voor de boot? Of doe je dat toch maar op texel?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, jij kan af en toe echt doordouwen over niks he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je al boodschappen gedaan voor de boot? Of doe je dat toch maar op texel?
*alvast sterftMee sterftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Maar ik snap 1 ding niet. Jij start een POTENTIELE rel... en je betrekt mij er niet in?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij schrijft helemaal geen boek joh. Denk ik.
Ik zei alleen maar, en ik bracht het ook nog gewoon ECHT heel aardig als 'zal ik je eens iets opbiechten, ik heb wel eens gedacht dat je misschien bezig was met een boek...'. Zoiets.
Kon klaarblijkelijk niet. Heb zelfs nog gezegd dat het waarschijnlijk gewoon aan mijn eigen achterdocht ligt en dat mijn vertrouwen soms wat later op gang komt dan van anderen.
Dat n.a.v. een (ook gewoon aardige) PM die ik van hem kreeg.
Echt totáál geen rel. Maar klaarblijkelijk vond hij van wel
Ja hoor mopquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, jij kan af en toe echt doordouwen over niks he?
Welke user?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:46 schreef Goodbye het volgende:
Wat is er met die user dan? Of is dat geheim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |