*iets mompelt met 2 linkerhandenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik waardeer je hulp ook hoor, alleen lukt het gewoon echt niet van hieruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik hoef geen kus. Kom mn hok maar schoonmakenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet zo persoonlijk opvatten johTen eerste is het Qwea (kus voor kweej), en ten tweede was het vorige keer ook al gedonder met die OP, er komt wel een modje die het fixt
Ik had hem gister gePMd wat toevallig Nokwanda en Loveless hier vandaag ook zeiden, dat het leek alsof hij een boek aan het schrijven was o.i.d. of een experimentje aan het houden was en dat ik daarom nog een beetje argwaan had. Maar dat mag klaarblijkelijk niet!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zn inbox zit niet volIk kan hem gewoon een PM sturen.
Vertel grees, wtf heb je gedaan?
Verrrrry!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
*iets mompelt met 2 linkerhandenMoet jij nodig zeggen, jij hebt een fucking blanco cv, dus wat kan jij nou helemaal danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Hier issie ook gewoon beschikbaar. Ach gut... wat een dramaqueentje zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zn inbox zit niet volIk kan hem gewoon een PM sturen.
Vertel grees, wtf heb je gedaan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hem gister gePMd wat toevallig Nokwanda en Loveless hier vandaag ook zeiden, dat het leek alsof hij een boek aan het schrijven was o.i.d. of een experimentje aan het houden was en dat ik daarom nog een beetje argwaan had. Maar dat mag klaarblijkelijk niet!En ik maar denken dat het netter was om het per PM te doen dan in de topics te gooien, maar dat had ik dan beter ook kunnen doen, want dat kan klaarblijkelijk wel
Ik was klaarblijkelijk niet kusjekroel genoeg. Jammer dat ie het zo serieus opvat terwijl ik het toch heel netjes had aangekleed. Maar dan vind ik het ook prima zo. Zal er niet wakker van liggen.
En hok is synoniem voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef geen kus. Kom mn hok maar schoonmaken
Subtle is gewoon gay maar is er nog niet helemaal achter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hem gister gePMd wat toevallig Nokwanda en Loveless hier vandaag ook zeiden, dat het leek alsof hij een boek aan het schrijven was o.i.d. of een experimentje aan het houden was en dat ik daarom nog een beetje argwaan had. Maar dat mag klaarblijkelijk niet!En ik maar denken dat het netter was om het per PM te doen dan in de topics te gooien, maar dat had ik dan beter ook kunnen doen, want dat kan klaarblijkelijk wel
Ik was klaarblijkelijk niet kusjekroel genoeg. Jammer dat ie het zo serieus opvat terwijl ik het toch heel netjes had aangekleed. Maar dan vind ik het ook prima zo. Zal er niet wakker van liggen.
Allereerstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, dat klopt, voel me totaal niet top
daarom dat ik t ook maar laat zitten, probeerde alleen maar te helpen, maar goed
[..]
je moet een pagina van de wiki (die in de op staat) kopieren en plakken in de nieuwe sc
Het was gelukkig ook niet al 2x eerder hier gewoon neergeplemd dat het lijkt alsof die gast teveel boeken leest altijd met z'n reacties die precies zijn wat vrouwen willen horen enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu gooi je het alsnog nog ff hier neer?
- met de hond lopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, jij hebt een fucking blanco cv, dus wat kan jij nou helemaal dan![]()
nou, nee. Eigenlijk niet, neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hok is synoniem voor![]()
En schoonmaken is synoniem voor![]()
toch?
linkjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
ow ow ow
onze goudhamstervriend mag in dat andere subfora niet mee doen met SecretSanta
risico dat ze niets opstuurt is te groot
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
ow ow ow
Linkjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
ow ow ow
Deze OP is HIER te vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Allereerst![]()
Snap het nog steeds niet. Waar vind ik de OP (nog belangrijker wasda)?
Oh nou snap ik dat zinnetje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Deze OP is HIER te vinden.
en dat regeltje staat normaal dus in de OP van t gesloten topic
quote:
dr is geen linkjequote:
Mijn punten:quote:
Dan heeft iemand het wel heel bont gemaakt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
dr is geen linkje
t is een besluit van de moderaters aldaar
waar is "aldaa"r" ? en hoe weet je het? via PM ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
dr is geen linkje
t is een besluit van de moderaters aldaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |