dan kun je m toch een 2 of 3 delen erin plakkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ynske, ik kopieerde m als code en de hele handel hing weer vast hier![]()
Pfffffffff, ik open gewoon geen nieuwe topic meer vanaf mn werk
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Ynske het volgende:
overigens niet groter dan 1 aviertj maken he, dat cv
k had m netjes uitgebreid, kom bij een arbeidsdeskundige, word afgekeurd mag niet meer als 1 vel zijn
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me wel een geschikte plek om te bubbelen
Als onze hond slaapt (en dat is váák) dan klinkt het alsof er een wervelwind in de keuken hangt.quote:
Nee, vorige keer ook al geprobeerd, vanaf een bepaald deel blijft ie vastlopen, geen idee hoe dat kan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je m toch een 2 of 3 delen erin plakken
ja! OOOOH OOOH.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je m toch een 2 of 3 delen erin plakken
sorry hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als onze hond slaapt (en dat is váák) dan klinkt het alsof er een wervelwind in de keuken hangt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry hoor
* Ynske gaat er maar weer vandoor
Wss een van de afbeeldingen (of de hoster) geblocked op je werk ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, vorige keer ook al geprobeerd, vanaf een bepaald deel blijft ie vastlopen, geen idee hoe dat kan.
Of zijn Inbox zit vol, of hij heeft me geblokkeerd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me wel een geschikte plek om te bubbelen
Dat komt in de buurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoor hier nu echt vet hard "grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrghghghghrrrrrrrrgh"
Whut RLY?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zijn Inbox zit vol, of hij heeft me geblokkeerd!
Dus andere optie tot bubbelen graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn inbox zit niet volquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zijn Inbox zit vol, of hij heeft me geblokkeerd!
Dus andere optie tot bubbelen graag!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat komt in de buurtsoms is het een beetje pfffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeuwzzzzzzzzzzzgroahhhhhhhhhhhh
nee, dat klopt, voel me totaal niet topquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]maar maar maar.
Jij kan ook niks hebben
je moet een pagina van de wiki (die in de op staat) kopieren en plakken in de nieuwe scquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef nieslief het volgende:
Wat moet je in vredesnaam openen dan om een SC te starten
![]()
Snap er echt niets meer van.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, dat klopt, voel me totaal niet top
daarom dat ik t ook maar laat zitten, probeerde alleen maar te helpen, maar goed
[..]
je moet een pagina van de wiki (die in de op staat) kopieren en plakken in de nieuwe sc
Ik waardeer je hulp ook hoor, alleen lukt het gewoon echt niet van hieruitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom dat ik t ook maar laat zitten, probeerde alleen maar te helpen, maar goed
[..]
je moet een pagina van de wiki (die in de op staat) kopieren en plakken in de nieuwe sc
Niet zo persoonlijk opvatten johquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon paupers met pauper pc'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:29 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pc bleef ook steeds hangen bij de wiki laatst!
Oh dan was jij het!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:29 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pc bleef ook steeds hangen bij de wiki laatst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |