Mwoahquote:Op maandag 11 januari 2010 18:23 schreef Tha_Duck het volgende:
rub3n: dus? Maakt niets uit voor deze zaak hoor.
Als je op een punt komt waar je verwacht kan worden om voorrang te moeten verlenen dan moet je opletten en moet je stil kunnen staan voordat je doorrijdt. Als ze het te laat opmerkt omdat de positie verkeerd is ingeschat dan ben je nog steeds verwijtbaar of de brommer nu 30 of 70 rijdt.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:27 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mwoah
Als TS zo snel reed dat de dame in kwestie hem pas veel te laat opmerkte, of daardoor zijn positie verkeerd ingeschatte.
Als TS met 80km/u het fietspad afdenderde dan had ze na 1x kijken gezien dat hij nog ver weg was, en de volgende keer dat ze keek zattie erop.
Neemt nog niet weg dat ze nog een keer had moeten kijken, maar het kan zeker wel uitmaken. Daarbij gokt TS ook naar zijn snelheid.
Let op, toevoeging aan laatst geposte comment/post:quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Amun-Ra het volgende:
[..]
"Het was ' (even weggelaten) ' naar behoren. Scooter was zo'n 3 weken ervoor nog gekeurd, en is daar zonder problemen doorgekomen. "
Die vraag zal ik eens stellen aan de massa's mensen die ik op de fiets/scooter zonder fatsoenlijke verlichting in het donker tegenkomquote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Buiten dat, waarom zou je geen licht voeren op een scooter? Dat is vrij normaal om te doen en kost je niets extra verder.
Interessant. Heb je daar een onderbouwing voor? Je bent natuurlijk wel (moreel) verplicht om fatsoenlijke verlichting te voeren als het donker is. Het is wel erg makkelijk om die verantwoording bij de automobilist neer te leggen dat die je maar moet zien in een onverlichte straat als een scooter zonder licht aan komt zeilen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Je kan hooguit een bekeuring krijgen voor geen licht.
Pak de site van een willekeurige verzekeraar en zoek het even uit zou ik zeggen. Is sterk afhankelijk van welke opties je mee wilt verzekering (arbeid etc etc)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef P.F het volgende:
Hoeveel kost een rechtsbijstand verzekering eigenlijk?
... maar ze heeft ook haar identiteit niet kenbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:00 schreef mcintosh het volgende:
Politie kan bemiddelen wellicht, maar 'probleem' is dat de tegenpartij niet is doorgereden na de aanrijding en ze dus geen strafbaar feit heeft gepleegd. En dan doet de politie vermoedelijk niets.
ik heb nog een honkbalknuppel in de gang staan......quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:02 schreef rashudo het volgende:
Als ik jou was zou ik een paar maanden nadat alles is opgelost even een flinke kras in de auto van die vrouw zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |