quote:Op woensdag 4 november 2009 02:39 schreef Arn0 het volgende:
Volgens mij was dit de setlist, maar ik zit nog steeds te twijfelen. Zie dat er ook een op setlist.fm gepost is maar die klopt ook sowieso niet;If you were there... werd daar gespeeld dat weet ik wel zeker!:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo belangrijk is het allemaal niet natuurlijk![]()
Ja, maar weet niet precies wanneerquote:Op woensdag 4 november 2009 12:24 schreef maan. het volgende:
[..]
If you were there... werd daar gespeeld dat weet ik wel zeker!:)
"They could do me in like CGI."quote:Op woensdag 4 november 2009 11:54 schreef Aisumasen het volgende:
Telefonisch interview met Alex door StuBru: http://www.stubru.be/media/sambeltmetarcticmonkeys
Wat is-ie spraakzaam...Weten ze zeker dat ze geen roadie te spreken kregen
?
Wat de fuck. Beter doen ze die wel in de HMH.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Aisumasen het volgende:
Geen "Potion Approaching"? Objection!!!
Dat vind ik wel jammer. Ik vond er echt niets aanquote:
Briljant? Hebben we het over dezelfde band?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:28 schreef Xrenity het volgende:
Oh wow, ik vind EoDM echt briljant. Kan me bijna niet voorstellen dat dat tegen viel
Ben ook naar EoDM geweest toen ze in Rotterdam speelden en dat was awesome.
Je kunt pinnen daarzoquote:Op woensdag 4 november 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
Ik EIS deze week nog een plaatje van het catapult shirt, dan weet ik of ik veel cash geld mee moet nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EODM vond ik ook ruk maar ik denk dat dat ook heel erg aaan het geluid lag..
Ik ben er ook over aan het twijfelen, maar het vervoer is lastig vrees ikquote:Op woensdag 4 november 2009 01:02 schreef maan. het volgende:
Nu ben ik er sterk over aan het nadenken om voor de 11e toch ook maar een kaartje te halen;)
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef maan. het volgende:
Catapult shirt:Alweer een wit t-shit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EODM vond ik ook ruk maar ik denk dat dat ook heel erg aaan het geluid lag..
![]()
Ik zou eigenlijk ook wel een andere kleur willen een keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |