Ja, je hebt gelijk, idd een hoax. Vanaf nu geloof ik dat forum nooit meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef MilanILF het volgende:
Arno, Het probleem is dat ze niks sturen, vandaar...
Het concert was geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:02 schreef maan. het volgende:
aaaaaaaaaaaaah ik ben ik extase nog steeds;)
Ik weet niet hoe ik spoilers moet doen maar waren enkele verassingen:)Zijn wij naar hetzelfde concert geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
By hook or by crook, I'll be last in this book.
Hhaha echt zo fout? Fuck haha ik doe nu dus officieel nooit meer een poging he!!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zijn wij naar hetzelfde concert geweest?![]()
Ik ben atm bezig met de setlist samen te stellen (ben het al half vergeten) aan de hand van de opname die ik gemaakt heb. Enige probleem is dat de opname 32 bits en enorm kraakt.. Ik hoor nog niet eens wat hij zingt.quote:
Heb gewoon die van Aisumasen gekopieerd en de dingen die ik dacht dat er anders waren aangepast hahaha jezus maar die nummers zijn wel allemaal gespeeld toch?? Ik wordt soort van vergeetachtig ofzo;)quote:Op woensdag 4 november 2009 01:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben atm bezig met de setlist samen te stellen (ben het al half vergeten) aan de hand van de opname die ik gemaakt heb. Enige probleem is dat de opname 32 bits en enorm kraakt.. Ik hoor nog niet eens wat hij zingt.
Maar ik weet al wel dat die setlist van maan. niet echt klopt
Ja, maar de volgorde is wel wat anders dan die geposttequote:Op woensdag 4 november 2009 01:29 schreef maan. het volgende:
[..]
Heb gewoon die van Aisumasen gekopieerd en de dingen die ik dacht dat er anders waren aangepast hahaha jezus maar die nummers zijn wel allemaal gespeeld toch?? Ik wordt soort van vergeetachtig ofzo;)
Maarre hoe vond jij het dan Arno?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Pas maar op, al mijn YouTube-accounts zijn vannacht in de prullenbak beland. Waaronder het account waar ik al 3 jaar al mijn concert-filmpjes op heb gepost, waaronder enkele die de 100.000 views ruim gepasseerd waren. Wel ziek dat ze dat account ook hebben verwijderd, terwijl ze een probleem hadden met een filmpje op een ander account van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo belangrijk is het allemaal niet natuurlijk![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Arn0 op 04-11-2009 02:48:04 ]By hook or by crook, I'll be last in this book.
Dat vind ik ook wel balenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Aisumasen het volgende:
Geen "Potion Approaching"? Objection!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |