quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:24 schreef Osramp het volgende:[..]
Kies de baan waar je het beste gevoel bij hebt, los van het salaris. Het genot van een hoog salaris is niet vaak groot genoeg om ander gemis te compenseren (denk aan werkinhoud, reistijd enz).
Zorg ervoor dat je motivatie nooit alleen maar uit het salaris afkomstig is.
De functie voel ik me wel tot aangestrokken. Ze hebben een grote IT afdeling en het is dus een grote organisatie waar veel mogelijkheden zijn. Via mijn IT Detachering kan ik eventueel nog certificaten behalen, en dat wil ik graag gaan doen. En natuurlijk is het heel dichtbij huis.
Ik heb nog 2 andere opdrachten lopen dus. Maar het is niet direct zo dat de functies en werkinhoud beter zijn. Het is alleen het salarisverschil wat mij laat denken.
------------
Update- zojuist gesproken met de IT Detachering voor PON. Ik heb het verhaal duidelijk gemaakt.
En aangezien ik binnenkort op huizenjacht ga (wil verhuizen) is het salaris voor mij toch een belangrijk factor. Hij heeft aangegeven dit te begrijpen, en heeft achteraf gebeld met een verhoogde salaris. Nu verdien ik hier dus bijna gelijk als de andere functies. Ik heb besloten om ervoor te gaan, en het contract ligt binnen een uur voor mij klaar.
Tering het is wel heel snel gegaan, gisteren 1e gesprek vandaag tekenen. Maandag starten
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.