Idd, mensen om je heen denken, ach je kan non-stop brieven schrijven, je hebt toch niks te doen, maar je moet echt om de zoveel dagen ff wat anders doen. En sowieso het weekend het weekend laten, tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef Rooligan het volgende:
Het vreet ook energie en het is voor mij steeds lastiger om motivatie op te brengen om alweer een goede brief op te stellen en alweer mijn verhaal te doen.
Ik denk ook dat ik vandaag nauwelijks iets ga doen aan solliciteren en mijn energie ga richten op andere dingen. Ik heb nog een gitaar af te bouwen.... Ik hoop dat ik mijn hoofd ernaar kan zetten.
Nu heb ik gelukkig een flink aantal begripvolle mensen om me heen. Toch weet ik af en toe niet meer wat ik moet. Ik krijg zowat bij iedere afwijzing te horen dat ik de specifieke kennis ontbeer in hun vakgebied. Er zijn gewoon geen vacatures beschikbaar in de productgebieden waarin ik gewerkt heb. Ik zal dus altijd voor een deel ingewerkt moeten worden, maar ik kan me niet voorstellen dat een probleem mag zijn. Ik heb mijn babbel bij me, ik stel vragen, ik verdiep me zelfstandig in de materie - zelfs in mijn eigen uren als het moet. En toch.... blijft dat de reden van afwijzing.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Idd, mensen om je heen denken, ach je kan non-stop brieven schrijven, je hebt toch niks te doen, maar je moet echt om de zoveel dagen ff wat anders doen. En sowieso het weekend het weekend laten, tenminste dat is mijn ervaring.
Oke , maar ze hadden je erook uit kunnen schoppen, contrct voor onbepaalde tijd is nu zeldzaam.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef samjustme het volgende:
Geen onbepaalde tijd gekregen bij contractverlenging, het is wel verlengd. Ben niet echt blij om
Hier hetzelfde, terwijl het bedrijf in 2009 ongeveer 40% meer omzet draait. Ik voel hierdoor weinig vertrouwen. Mijn contract loopt tot 1 januari, zit er zelf aan te denken om op te zeggen. Zie salaris topic ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef samjustme het volgende:
Geen onbepaalde tijd gekregen bij contractverlenging, het is wel verlengd. Ben niet echt blij om
Klopt daar ben ik deels wel blij om. Maar het is gebruikelijk waar ik werk dat je na jaarcontract onbepaalde tijd krijgt. Volgens mij proberen ze gewoon tijd uit te rekken om vervanger te zoeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oke , maar ze hadden je erook uit kunnen schoppen, contrct voor onbepaalde tijd is nu zeldzaam.
Stug doorzoeken... Google is een hele tijd mijn beste vriend geweest....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:34 schreef Daboman het volgende:
Hebben anderen trouwens soms ook van die momenten dat je het echt even compleet niet meer ziet zitten? Wat doen jullie dan?
Dat werkt idd goed! Gewoon je gewenste functie in gewenste regio inkloppen, dan kom je ook eens andere sites tegen dan het standaard monsterboard/nationale vacaturebank verhaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Stug doorzoeken... Google is een hele tijd mijn beste vriend geweest....
klopt je kan er 19 nov al aan de slag voor MSNquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Dublin zijn ze op zoek naar Nederlandse callcentre medewerkers en Nederlandse managers.
Als dat beweren een aantal mensen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:07 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
klopt je kan er 19 nov al aan de slag voor MSN, andere startdatum is dacht ik in ht nieuwe jaar
Heb daar tijd geleden ook op gereageert, gisteren de recruiter aan de lijn gehad.
Maar nog twijfel
Waar twijfel je over?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:07 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
klopt je kan er 19 nov al aan de slag voor MSN
Heb daar tijd geleden ook op gereageert, gisteren de recruiter aan de lijn gehad.
Maar nog twijfel
of het wel DE baan is. Ben niet zo'n ster in technische problemen oplossenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar twijfel je over?
Ik doe het ook voor de ervaring dan ALS ik het zou doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ierland doe je denk ik ook meer voor de ervaring lijkt me. Gewoon 1 á 2 jaar doen en als de economie weer beter is weer gaan solliciteren voor een baan in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |