Ik verdenk veel wervings- en selectiebedrijven en zowat alle uitzendbureaus ervan dat ze cv's hamsteren. Het trekt geloof ik wel weer wat aan, dus gaan ze nu helemaal alles naar binnen trekken. Ingeschreven word je altijd, dan hebben ze jou alvast in de bak zitten als er een aanvraag komt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:49 schreef Kekaa het volgende:
Ben benieuwd. Zou erg leuk zijn als ik via hen aan het werk kan. Maar eerst zien, dan pas geloven.
Dat is niet zo erg, toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik verdenk veel wervings- en selectiebedrijven en zowat alle uitzendbureaus ervan dat ze cv's hamsteren. Het trekt geloof ik wel weer wat aan, dus gaan ze nu helemaal alles naar binnen trekken. Ingeschreven word je altijd, dan hebben ze jou alvast in de bak zitten als er een aanvraag komt.
Het kan geen kwaad, als je dat bedoelt. Maar ze doen alsof ze wonderswat zijn en je aan het werk kunnen krijgen. Laat je echter 3 weken niks meer van je horen, dan ben je out of the picture. Kost dus vaak veel tijd die je beter ergens anders in kunt steken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, toch?
En ik sta al ingeschreven bij ze trouwens... maar daar is niet echt wat mee gedaan.
Daarom ook eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:59 schreef Osramp het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad, als je dat bedoelt. Maar ze doen alsof ze wonderswat zijn en je aan het werk kunnen krijgen. Laat je echter 3 weken niks meer van je horen, dan ben je out of the picture. Kost dus vaak veel tijd die je beter ergens anders in kunt steken.
Ja ik ga!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
gaan er nog meer hier naar careerevent in utrecht ?
Ik ga die donderdag, geen idee of het zin heeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja ik ga!. Had toevallig al vrijgevraagd van mn werk, dus dat komt goed uit
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ben aangenomen!!
Kan maandag beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |