abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73977673
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef Rooligan het volgende:
Het vreet ook energie en het is voor mij steeds lastiger om motivatie op te brengen om alweer een goede brief op te stellen en alweer mijn verhaal te doen.

Ik denk ook dat ik vandaag nauwelijks iets ga doen aan solliciteren en mijn energie ga richten op andere dingen. Ik heb nog een gitaar af te bouwen.... Ik hoop dat ik mijn hoofd ernaar kan zetten.
Idd, mensen om je heen denken, ach je kan non-stop brieven schrijven, je hebt toch niks te doen, maar je moet echt om de zoveel dagen ff wat anders doen. En sowieso het weekend het weekend laten, tenminste dat is mijn ervaring.
pi_73978483
Geen onbepaalde tijd gekregen bij contractverlenging, het is wel verlengd. Ben niet echt blij om
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_73978817
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Idd, mensen om je heen denken, ach je kan non-stop brieven schrijven, je hebt toch niks te doen, maar je moet echt om de zoveel dagen ff wat anders doen. En sowieso het weekend het weekend laten, tenminste dat is mijn ervaring.
Nu heb ik gelukkig een flink aantal begripvolle mensen om me heen. Toch weet ik af en toe niet meer wat ik moet. Ik krijg zowat bij iedere afwijzing te horen dat ik de specifieke kennis ontbeer in hun vakgebied. Er zijn gewoon geen vacatures beschikbaar in de productgebieden waarin ik gewerkt heb. Ik zal dus altijd voor een deel ingewerkt moeten worden, maar ik kan me niet voorstellen dat een probleem mag zijn. Ik heb mijn babbel bij me, ik stel vragen, ik verdiep me zelfstandig in de materie - zelfs in mijn eigen uren als het moet. En toch.... blijft dat de reden van afwijzing.

Geen idee waar ik het nog moet zoeken....
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_73979274
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef samjustme het volgende:
Geen onbepaalde tijd gekregen bij contractverlenging, het is wel verlengd. Ben niet echt blij om
Oke , maar ze hadden je erook uit kunnen schoppen, contrct voor onbepaalde tijd is nu zeldzaam.
pi_73979398
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef samjustme het volgende:
Hier hetzelfde, terwijl het bedrijf in 2009 ongeveer 40% meer omzet draait. Ik voel hierdoor weinig vertrouwen. Mijn contract loopt tot 1 januari, zit er zelf aan te denken om op te zeggen. Zie salaris topic ook.
Wil dan voor mij zelf beginnen, nu mooie tijd, we leven van het salaris van mijn vriendin en kunnen dan nog sparen.
pi_73979618
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Oke , maar ze hadden je erook uit kunnen schoppen, contrct voor onbepaalde tijd is nu zeldzaam.
Klopt daar ben ik deels wel blij om. Maar het is gebruikelijk waar ik werk dat je na jaarcontract onbepaalde tijd krijgt. Volgens mij proberen ze gewoon tijd uit te rekken om vervanger te zoeken.

Ach ja ik wou sowieso zelf al een tijdje terug uit stappen, het is wel makkelijker natuurlijk om via een baan positie een nieuwe baan te zoeken. Wil toch graag per 1 januari bij een ander bedrijf aan de slag met ook wat uitgebreidere werkzaamheden.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_73984075
Wat is monsterboard leeg zeg zelf met een HBO op zak en enkele jaren werkevaring en Uni studerend lijkt het wel alsof je tegenwoordig niet verder komt k*t crises
pi_73984186
Hebben anderen trouwens soms ook van die momenten dat je het echt even compleet niet meer ziet zitten? Wat doen jullie dan?
pi_73986231
Oh, net als ik de moed begin te verliezen krijg ik ineens een telefoontje dat ik eindelijk eens ergens op gesprek mag. A.s. dinsdag, bloedbank
pi_73986476
Mooi man, gefeliciteerd en succes maandag !
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:48:09 #111
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_73986928
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:34 schreef Daboman het volgende:
Hebben anderen trouwens soms ook van die momenten dat je het echt even compleet niet meer ziet zitten? Wat doen jullie dan?
Stug doorzoeken... Google is een hele tijd mijn beste vriend geweest....
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  FOK!fotograaf vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:57:21 #112
148247 taxibabe
pi_73987314
Ik ben van 1 november tot 1 januari onder de pannen!
Een paar jaar geleden heb ik in de bijstand gezeten, toen heb ik bij de gemeente werkervaringsstage gedaan.

Na 2 maanden WW heb ik in augustus gevraagd of ik weer 'vrijwilligerswerk' kon gaan doen daar, met als argumenten: geen zin meer in thuiszitten, goed op mijn cv, beter kunnen netwerken. Gelukkig kon en mocht dit.

Dit heeft ertoe geleid dat ik ben gevraagd om een project administratief (en een klein beetje secretarieel en organisatorisch meedenken) te ondersteunen, dit tegen loon natuurlijk!
Uitstel van executie voor de WWB-aanvraag! En ik hoop dat ik zo door kan rollen naar een volgend project natuurlijk.
pi_73992193
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef DaCybrSrfr het volgende:

[..]

Stug doorzoeken... Google is een hele tijd mijn beste vriend geweest....
Dat werkt idd goed! Gewoon je gewenste functie in gewenste regio inkloppen, dan kom je ook eens andere sites tegen dan het standaard monsterboard/nationale vacaturebank verhaal.
pi_73992329
Woehoe, was een super gesprek en heb er een heel goed gevoel over. Ik was wel de eerste kandidaad, maar hij zag het echt wel zitten. Hij laat nog wel een aantal andere kandidaten komen, maar als die niet veel beter zijn dan ik, dan krijg ik de baan.

Hij vond mijn CV, maar ook mijzelf als persoon zeer geschikt voor de baan!
pi_74004554
Vind het tegenwoordig via uitzendbureau's erg moeizaam gaan.
voorheen ging het echt simpel bij uitzendbureau's. Ik stond er gewoon bij een hoop ingeschreven, ff bellen en je had zo werk.

ben 2-3 weken geleden weer begonnen met naar uitzendbureau's te gaan en de eerste 5 uitzendbureau's waar ik binnen liep was: we kunnen niks doen, hier heb je mijn kaartje en schrijf je maar in via internet.. En dat terwijl ik voor hun neus stond.Echt nog nooit meegemaakt.

Gelukkig heb ik me nog wel 'live'kunnen inschrijven bij 3 andere uitzendbureau's.

Maar het duurt inderdaad ff voordat je daadwerkelijk aan de slag kan.

Heb van de week weer een gesprekje voor een leuke functie.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:36:14 #116
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_74006612
Enkele dagen geleden viel mijn oog op een interessante vacature in mijn vakgebied bij een overheidsinstelling, een sollicitatiemail is inmiddels verzonden. Ik voldoe nagenoeg aan de eisen, de werkzaamheden zijn gevariëerd van aard, en er zijn (interne) opleidingsmogelijkheden. Het salaris lijkt vrij gunstig, evenals de ligging van de betreffende overheidsinstelling. Vanwege het weekeinde zal een reactie nog even op zich laten wachten uiteraard. Vooralsnog reken ik nergens op, kan het alleen maar meevallen.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 02:19:44 #117
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_74007166
Klote detacharingbureas bellen mij allemaal op.
Grote verhalen, voor de 8ste keer CV laten opsturen.
En na half uur spreken , oh 1 jaar SAP ervaring is voor ons toch te weinig. Voor deze functie willen ze een senior met minimaal 4/5 jaar SAP ervaring.. ZOMG

KUT RANDEBIEL. Je ziet toch vanaf het begin dat ik 5 jaar ICT BEHEER heb gedaan, en daarna maar 1 jaar SAP.

The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_74007787
In Dublin zijn ze op zoek naar Nederlandse callcentre medewerkers en Nederlandse managers.

Als dat beweren een aantal mensen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_74009054
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 03:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Dublin zijn ze op zoek naar Nederlandse callcentre medewerkers en Nederlandse managers.

Als dat beweren een aantal mensen
klopt je kan er 19 nov al aan de slag voor MSN

Heb daar tijd geleden ook op gereageert, gisteren de recruiter aan de lijn gehad.
Maar nog twijfel
pi_74009067
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:07 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

klopt je kan er 19 nov al aan de slag voor MSN, andere startdatum is dacht ik in ht nieuwe jaar

Heb daar tijd geleden ook op gereageert, gisteren de recruiter aan de lijn gehad.
Maar nog twijfel
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:19:08 #121
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74011475
Afgelopen donderdag (eindelijk weer eens) een gesprek gehad. Met iemand van een W&S bureau die op dit moment een accountmanager zochten voor een ICT Dienstverlener. Gesprek verliep weer lekker vlot en prima en hij zag wel genoeg potentie om me voor die functie voor te dragen. Dus als het bedrijf dat ook vindt, dan daar nog een gesprek voeren en misschien zit ik dan eindelijk weer onder de pannen.

Sowieso wel weer eens fijn om op gesprek te kunnen, dat geeft je toch weer een hoop energie.
It's about being boss, not being the boss...
pi_74018115
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:07 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

klopt je kan er 19 nov al aan de slag voor MSN

Maar nog twijfel
Waar twijfel je over?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_74019348
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar twijfel je over?
of het wel DE baan is. Ben niet zo'n ster in technische problemen oplossen
En heb eigenlijk nóg leukere sollicitaties lopen,die ik wil afwachten
pi_74019394
Ierland doe je denk ik ook meer voor de ervaring lijkt me. Gewoon 1 á 2 jaar doen en als de economie weer beter is weer gaan solliciteren voor een baan in Nederland
pi_74019516
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ierland doe je denk ik ook meer voor de ervaring lijkt me. Gewoon 1 á 2 jaar doen en als de economie weer beter is weer gaan solliciteren voor een baan in Nederland
Ik doe het ook voor de ervaring dan ALS ik het zou doen.
Ben meer van de franstalige landen.Heb totaal iets meer als 2,5 jaar in frankrijk gewerkt en heb nu ook weer iets lopen daar...

Maar ik twijfel niet over ierland, maar of het wel iets is voor mij.

[ Bericht 6% gewijzigd door psv-gomes op 24-10-2009 17:54:32 ]
pi_74019805
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:47 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Ik doe het ook voor de ervaring dan ALS ik het zou doen.
Ben meer van de franstalige landen.Heb totaal iets meer als 2,5 jaar in frankrijk gewerkt en heb nu ook weer iets lopen daar...

Maar ik twijfel niet over ierland, maar of het wel iets is voor mij.
Als je al 2,5 jaar in het buitenland gezeten hebt dan hoef je niet bang te zijn of je daar wel kan wennen. Het lijkt me ideaal voor je CV als je in een Frans en Engelstalig land gewoond hebt

Heb je nu wel een baan of zit je thuis?
pi_74020087
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je al 2,5 jaar in het buitenland gezeten hebt dan hoef je niet bang te zijn of je daar wel kan wennen. Het lijkt me ideaal voor je CV als je in een Frans en Engelstalig land gewoond hebt

Heb je nu wel een baan of zit je thuis?
sinds eind sept terug in nederland en zonder baan
pi_74035590
Over dat IBM-callcenter in Schotland meen ik, heb ik wel wat horror-verhalen gelezen. Als Ierland hetzelfde verhaal is, wil je daar niét naar toe.
pi_74038910
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:07 schreef DennisMoore het volgende:
Over dat IBM-callcenter in Schotland meen ik, heb ik wel wat horror-verhalen gelezen. Als Ierland hetzelfde verhaal is, wil je daar niét naar toe.

hahaha vertel eens
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:13:40 #130
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_74049473
En gaan we met z'n allen naar het Careerevent komende donderdag/vrijdag at jaarbeurs Utrecht ?

Ik kan me niet voorstellen hoe dat ongeveer er uit zal zien. Beetje presentaties en workshops van bedrijven ofzo. Straks maar even inschrijven op http://www.careerevent.nl/index.php .

Iemand ervaringen mee ?
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_74049806
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef VinnieJones het volgende:
En gaan we met z'n allen naar het Careerevent komende donderdag/vrijdag at jaarbeurs Utrecht ?

Ik kan me niet voorstellen hoe dat ongeveer er uit zal zien. Beetje presentaties en workshops van bedrijven ofzo. Straks maar even inschrijven op http://www.careerevent.nl/index.php .

Iemand ervaringen mee ?
Voor mij ook de eerste keer , dus ben wel benieuwd.
pi_74050052
quote:

Iemand ervaringen mee ?
Ik ga niet... is niet echt mijn bedrijfstak geloof ik (cultureel).
Maar iedereen veel plezier!
Ik hoop dat het beter is dan de banenmarkt van het UWV.
pi_74050578
Al die beurzen, is het niet gewoon een beetje links lariekoek.

Alsof een aantal workshops je aan een baan zullen gaan helpen, sorry hoor.
pi_74050962
Je kunt er idd beter niks mee doen, weet je tenminste zeker dat je er geen voordeel bij hebt gehad met het vinden van een baan.
pi_74051018
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:50 schreef samjustme het volgende:
Al die beurzen, is het niet gewoon een beetje links lariekoek.

Alsof een aantal workshops je aan een baan zullen gaan helpen, sorry hoor.
in dit geval staan er 100 tal werkgevers met banen. workshop zijn bijzaak
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:53:14 #136
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74055839
quote:

Iemand ervaringen mee ?
Ga er wel heen maar ik verwacht er maar weinig van. In de voorgaande jaren heb ik al gemerkt dat er maar weinig bedrijven zijn gericht op mijn vakgebied (communicatie). Volgens mij staan er wel ontzettend veel bedrijven uit de financiële sector en de technische sector, die dus ook voor die vakgebieden mensen zoeken. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad
It's about being boss, not being the boss...
pi_74061570
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

in dit geval staan er 100 tal werkgevers met banen. workshop zijn bijzaak
Ja oke maar er zijn vast wel duizenden anderen die ook op zoek zijn dan naar een baan.
pi_74067860
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ja oke maar er zijn vast wel duizenden anderen die ook op zoek zijn dan naar een baan.
Gewoon lekker thuis blijven Jouw perfecte werkgever weet je heus wel te vinden, daar hoef jij geen moeite voor te doen.

Nee toch! Elke gelegenheid aangrijpen om aan werk te komen. Verder kun je het bezoeken van zo'n beurs op je lijst van sollicitatie-acties voor het UWV zetten.
pi_74071594
Vrijdag super leuk gesprek gehad. Vandaag komt er nog een kandidaat en daarna gaan ze een beslissing maken.
Vandaag of anders morgen hoor ik meer. Zenuw, zenuw, zenuw.........

Ik hoop echt dat ik die baan krijg.

Vanmiddag wederom een sollicitatie. Ben benieuwd
BlaBlaBla
pi_74071828
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:09 schreef MarjoleinA het volgende:
Vrijdag super leuk gesprek gehad. Vandaag komt er nog een kandidaat en daarna gaan ze een beslissing maken.
Vandaag of anders morgen hoor ik meer. Zenuw, zenuw, zenuw.........

Ik hoop echt dat ik die baan krijg.

Vanmiddag wederom een sollicitatie. Ben benieuwd
Ik dus ook vrijdag, alleen komen daar deze week nog meerdere mensen, hoop ook echt dat ik die baan krijg! Maar ik zal het pas volgende week horen, op z'n vroegst!

Good luck!
pi_74072104
Krijg zojuist een mailtje van een oude baas van me, van een reclamebureau waar ik al 1,5 jaar niet meer werk dat hij een mooie vacature heeft zien staan in de krant die wel bij mij zou passen. Hij kent de mensen daar ook zegt ie, en dat ik direct contact op moet nemen met iemand daar.

Ook maar even doen vandaag!
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:28:17 #142
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_74072180
quote:

[..]

Jezus hoe dom ben je....
pi_74072558
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef JDx het volgende:
Krijg zojuist een mailtje van een oude baas van me, van een reclamebureau waar ik al 1,5 jaar niet meer werk dat hij een mooie vacature heeft zien staan in de krant die wel bij mij zou passen. Hij kent de mensen daar ook zegt ie, en dat ik direct contact op moet nemen met iemand daar.

Ook maar even doen vandaag!
Nice van hem! Succes ermee!
pi_74072616
Dank je wel JDx

Ik heb goede hoop. Mensen hebben een goed woordje voor me gedaan daar. Het gespek duurde een uur en tien minuten ongeveer en daarna nog een rondleiding gekregen

Ik ben nog steeds zenuwachtig haha
BlaBlaBla
pi_74074203
quote:

[..]

That's the spirit!
Een aantal van ons ervaren het al weken / maanden: de arbeidsmarkt op dit moment heeft veel werkzoekenden en weinig vacatures. Betekent dus automatisch dat er veel sollicitaties zullen zijn op iedere vacature. En vaak zijn er inderdaad mensen die beter in het profiel passen dan jij.

Ik zal echt niet ontkennen dat je af en toe moedeloos van zult worden. Ook ik weet af en toe niet meer wat ik nog moet doen. Een dagje 'rust' nemen is overigens wel aan te raden. Maar je zult pro-actief moeten zijn en blijven. De vacatures komen je vandaag de dag echt niet aanwaaien!

Ca. 70% van mijn sollicitaties leidt tot een eerste gesprek en ca. de helft daarvan naar een tweede gesprek. En vaak zijn er tientallen of honderden sollicitaties op die ene vacature! Ik put hier dus wel kracht uit. Helaas is mijn achtergrond dusdanig breed en zijn de productgebieden waarin ik gewerkt heb, niche-markten. Dus meestal geen directe achtergrond met het product van het bedrijf waar ik solliciteer.

Suc6 in ieder geval.
Volgende optredens:
pi_74074778
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:35 schreef Rooligan het volgende:

[..]

That's the spirit!
Een aantal van ons ervaren het al weken / maanden: de arbeidsmarkt op dit moment heeft veel werkzoekenden en weinig vacatures. Betekent dus automatisch dat er veel sollicitaties zullen zijn op iedere vacature. En vaak zijn er inderdaad mensen die beter in het profiel passen dan jij.

Ik zal echt niet ontkennen dat je af en toe moedeloos van zult worden. Ook ik weet af en toe niet meer wat ik nog moet doen. Een dagje 'rust' nemen is overigens wel aan te raden. Maar je zult pro-actief moeten zijn en blijven. De vacatures komen je vandaag de dag echt niet aanwaaien!

Ca. 70% van mijn sollicitaties leidt tot een eerste gesprek en ca. de helft daarvan naar een tweede gesprek. En vaak zijn er tientallen of honderden sollicitaties op die ene vacature! Ik put hier dus wel kracht uit. Helaas is mijn achtergrond dusdanig breed en zijn de productgebieden waarin ik gewerkt heb, niche-markten. Dus meestal geen directe achtergrond met het product van het bedrijf waar ik solliciteer.

Suc6 in ieder geval.
Wat voor achtergrond heb je dan?

Helaas zal het waarschijnlijk ook volgend jaar moeilijk blijven, ik wil zelf ook weg bij mijn huidig werkgever, sfeer is gewoon en ben zat elke dag 3 uur onderweg te zijn.

Het stomme is dat ik toen ik geen baan zocht wel aantal leuke functies aangeboden heb gekregen en nu ik weg wil het schaars is.
pi_74075490
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef samjustme het volgende:

[..]

Wat voor achtergrond heb je dan?
...
Kort samengevat:
Medische Technologie gestudeerd (HBO), 4 jaar in Product Management gewerkt bij een spuitgieter, 2 jaar internationaal account management bij een medische toeleverancier. Ervaring met lange en korte projecten en trajecten, ervaring met aansturen van diverse afdelingen, ervaring met gesprekspartner op verschillende niveau's (van productiemedewerkers tot aan DGA's).

De specifieke productkennis die ik bezit is in heel weinig bedrijven in NL terug te vinden.
Volgende optredens:
pi_74076467
Zou je weer bij een spuitgieter willen werken Rooligan?
BlaBlaBla
pi_74076557
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:21 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Kort samengevat:
Medische Technologie gestudeerd (HBO), 4 jaar in Product Management gewerkt bij een spuitgieter, 2 jaar internationaal account management bij een medische toeleverancier. Ervaring met lange en korte projecten en trajecten, ervaring met aansturen van diverse afdelingen, ervaring met gesprekspartner op verschillende niveau's (van productiemedewerkers tot aan DGA's).

De specifieke productkennis die ik bezit is in heel weinig bedrijven in NL terug te vinden.
Omscholen tot leraar misschien een idee? Of werken in een ziekenhuis, ik weet niks vanaf van jou opleiding, weet niet hoe snel en makkelijk je om kan scholen om wel werk te kunnen vinden.
pi_74079433
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:40 schreef MarjoleinA het volgende:
Dank je wel JDx

Ik heb goede hoop. Mensen hebben een goed woordje voor me gedaan daar. Het gespek duurde een uur en tien minuten ongeveer en daarna nog een rondleiding gekregen

Ik ben nog steeds zenuwachtig haha
Jaaa, had ik ook, anderhalf uur, hij vertelde zijn hele verleden, ik luisterde vol interesse, had al diverse bedrijven opgezet die nog steeds bestaan enzo.

Meegewerkt aan grote producten, over de hele wereld geweest. En ik weet bijna zeker dat hij niet aan iedereen dat hele verhaal gaat vertellen.

Kreeg na afloop ook een rondleiding!

---

Net achter die vacature aangebeld waar een oud-baas mee kwam, dat bleek niets te zijn, die zochten echt een fulltime programmeur, nou dat ben ik sowieso niet.

---

Werd heeel toevallig net ook nog door een andere oud-baas gebeld of ik alweer werk had, en zo nee, of ik wel een 0-uren contract bij hun zou willen. Nou op zich wel, beter iets doen dan thuis zitten.

Wel fijn trouwens om op 1 dag bericht te krijgen van 2 oud-bazen, ben je toch wel gewaardeerd geweest bij vorige jobs.

Alleen weet iemand hoe dat zit met bijverdienen en WW? Is er een soort van rekenmodel hoeveel je overhoudt? Want het kan best zijn dat ik de ene week maar 4 uurtjes werk en de volgende 20. Maar nooit fulltime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')