het was drama vandaag , ze hebben bijna allemaal geen vacatures en als ze al vacatures hebben is hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef =HellFire= het volgende:
Morgen trouwens maar langs bij het Careerevent in Utrecht. Heb er eigenlijk niet zo heel veel vertrouwen in, maar het moet maar. Wel weer 25 euro down the drain... it better be worth it!
Dude ! 70 fucking K ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Yep, ik heb ook net gehoord dat ik ontslagen ben.
Er worden nog vacatures aangeboden waar ik met voorkeur voor in aanmerking kom.
Moet maar eens gaan denken wat ik wil. Er is een ontslagvergoeding van 70K beschikbaar als ik ontslag neem. Net te weinig voor een goede stamrecht. Maar mischien een leuke opstap voor een eigen bedrijf.
Of misschien iets heel anders.... moeilijk.....
Van die 70 k gaat heel wat af hoor, hij kan niet in stamrecht zegt ie. Dus netto houdt ie rond 35k over schat ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef JDx het volgende:
Hahaha hij komt hier gewoon om te patsen, van 70k kan ik 5 jaar leven zonder te werken. Lekker tot 2014 chillen en dan weer een baan zoeken.
Nou, dat belooft weer veel goeds.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het was drama vandaag , ze hebben bijna allemaal geen vacatures en als ze al vacatures hebben is het, je mag wel trainee komen spelen tegen 1800 euro bruto als hbo - wo-er
C factor van 1,5 en een redelijk aantal dienstjaren, als je dat vermeningvuldigd met een goed maandsalaris dan kom je daar op uit. Ik heb collega's die 25 dienstjaren hebben die met net geen twee ton weg gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Dude ! 70 fucking K ?
Hoe haal je dat voormekaar. Of werk je er al iets van 20 jaar ? Ik kreeg na één jaar werken een ontslagvergoeding van 2 maanden loon
Kerel. 't is bruto. Wouter Bos komt nog even graaien. Er blijft ongeveer de helft van over netto.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef JDx het volgende:
Hahaha hij komt hier gewoon om te patsen, van 70k kan ik 5 jaar leven zonder te werken. Lekker tot 2014 chillen en dan weer een baan zoeken.
Gaat lekker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:28 schreef Kekaa het volgende:
Zo tempoteam weer even bellen over het administratieve werk. Ze belde gisteren en ging het uitzoeken, maar wil het toch wel graag vandaag weten. Aangezien ik waarschijnlijk maandag moet beginnen (drie weekjes).
en hoe vond je het ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Tsja, ¤1800 bruto p/m traineeship... het houdt je in ieder geval van de straat, je pikt er wat van op en het staat (goed) op je CV... het is in ieder geval wat. En ik vrees dat het ook niet veel meer zal worden dan dat. En daarnaast kunnen onze vakgebieden verschillen natuurlijk, dus ik ga er toch maar heen met wat maten (die in het zelfde schuitje als mij zitten). We zullen zien.
Maar de eerste indrukken zijn niet positief dus - het zal ook eens niet...![]()
in welke branche, welke werkzaamheden?quote:Op zondag 1 november 2009 13:49 schreef Cydex het volgende:
TVP.
Tot die tijd zoeken naar een andere leuke baan in het mooie zuiden van het land.
HRM (advies) werkzaamheden in de breedste zin van het woord. Beperkt me voorlopig niet en wil alles aannemen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef Essebes het volgende:
[..]
in welke branche, welke werkzaamheden?
Ik werk wel, maar mijn salaris is niet eens toereikend voor de vaste lasten. Ik heb overwogen om zelf een fulltime baan te zoeken, maar het lijkt me niet verstandig om nu (in deze onzekere periode) mijn vaste stabiele baan(tje) op te geven en iets anders te gaan zoeken.quote:Op maandag 2 november 2009 07:32 schreef Rbhp het volgende:
Hmm das niet prettig Tezz. Werk jij zelf?
Het is weer maandag (bij mij is het al een tijdje maandag), wat is het plan voor de gemotiveerde job hunters deze week?!
Alweer een uur wakker door de altijd gezellige bouwvakkers.quote:Op maandag 2 november 2009 07:32 schreef Rbhp het volgende:
Het is weer maandag (bij mij is het al een tijdje maandag), wat is het plan voor de gemotiveerde job hunters deze week?!
Irritant zeg die bouwvakkers! Maar zij zijn ten minste aan het werk!quote:Op maandag 2 november 2009 08:30 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Alweer een uur wakker door de altijd gezellige bouwvakkers.
Heb een aantal dingen bij mn favorieten staan. Die zal ik eens nader bekijken + er ligt een papiertje naast me.
Het nummer wat ik van TempoTeam kreeg voor het administratieve werk straks weer eens even bellen (want ik was in de veronderstelling dat ik vandaag weer aan de slag moest voor 3 weken, maar tot op heden geen duidelijkheid).
En verder.... ik heb geen idee hoe ver ik kom vandaag... lastig concentreren met al dat geboor op de achtergrond.
Vrijdag weer een afspraak bij het UWV... vorige keer werd er gezegd: mocht ik tegen die tijd nog niks hebben... dan bezig met de wet WIJ.
Net gebeld door het administratieve werk... ik mag nu langskomen om te werken. Heb gezegd dat ik liever morgen dan weer begin. Was ook goed.quote:Op maandag 2 november 2009 09:12 schreef LaVauX het volgende:
[..]
Irritant zeg die bouwvakkers! Maar zij zijn ten minste aan het werk!![]()
Die klote uitzendbureaus doen ook maar wat hen uitkomt, erg klantvriendelijk vind ik ze niet echt.![]()
Hoe kom je nu in aanmerking voor de WIJ? Vorige keer was er ook al onduidelijkheid over en Werkcoaches wisten niet eens van het bestaan af.
Leuk he, ik heb buren die een soort vijver bouwen van stenen (die ze stuk voor stuk op maat zagen), maar die werken alleen in het weekend, dus heb nu al 5 maand elke zaterdag en zondag vanaf 8uur smorgens zo'n zaagmachine aan mijn kop.quote:Op maandag 2 november 2009 08:30 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Alweer een uur wakker door de altijd gezellige bouwvakkers.
Ik krijg deze week zeer waarschijnlijk een reactie van mijn gesprek 2 weken geleden. Het is niet te ver, redelijk afwisselend en een baan die bij mij en mijn opleiding past. Ik hoop het echt!quote:Op maandag 2 november 2009 07:32 schreef Rbhp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |