Heerlijk pinq, enjoy! Ga jij ook vanuit de stad iPhonen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef pinquit het volgende:
Zo, ik ga eens lekker door de druil de stad door sjokken
goed idee..quote:
Ja, daarom ook: blijvend verlost zit er nog niet in? Ik dacht altijd dat je na een beugel gewoon klaar was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, ik was dus al zo'n 15 jaar verlost van de beugel, maar ik mis hem zo dat ik hem terug wil!
Dan moet je er ook ff een pc of mac bij kopen want de iPhone kun je alleen activeren met iTunes!quote:
Het merendeel van de tanden staat goed, mede door een klein metalen draadje dat ik voor life in mijn mond heb. Maar waar het draadje ophoudt, is een tand omgevallen. Die wordt nu rechtgezet, daarna krijg ik een langer draadje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daarom ook: blijvend verlost zit er nog niet in? Ik dacht altijd dat je na een beugel gewoon klaar was.* nooit een beugel gehad heeft
Een abonnement is een beetje veel van het goede, ik bel voor 2,50 per maand ofzoquote:
dan word het lastig...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een abonnement is een beetje veel van het goede, ik bel voor 2,50 per maand ofzo
Dus een Ipone is te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |