dit zijn smoesjes, het afscheid is al geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
hihi![]()
Ik heb een gesprekje gehad met mijn Muse, en eigenlijk weet ik het al wel hoor.
Maar goed, op deze manier maar een beter afscheid cre-eren .
Voor emzelf, voor Arwen.
Dus niet teveel zorgen maken
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef miss_sly het volgende:
wij gaan lunchen in Assen
evenstar, wat kezz zegt! en vooral het vluchtgedeelte. dat is heel heftig en een goede indicatie van eea,
pas goed op jezelf en je wijze kleine meid
Ja die bedoel ik. Die is idd goed! Djeez oom was de eigenaar. (sinds 2 jaar niet meer)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ingrid, het zat ergens op een hoek, smal gebouwtje met de wc beneden en op de begane grond en boven kon je dan eten. Kan me geen Prenatal herinneren verders, alleen een bak goeie lasagna(en het was echt niet duur!)
Mag ik bij jou eten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef Vicky het volgende:
hier weinig.. mijn zusje is net weg. Tess gaat zo naar bed en Amber mag lekker gaan spelen.
Oeh vanavond eten we heeeeeeeerlijke varkenshazen
Churchill was erg leuk anders. Maar goed, Falliet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
waarom toch...![]()
Er zit trouwens wel een erg goeie italiaan in Assen kwamen we vorig jaar achtermaar verder is Assen best wel een beetje doods...
ja hoor, mag best. Heb er gebakken aardappeltjes en doppers bij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou eten?Dan kunnen onze meiden samen op Tess' leuke speelkleed (vanaf wanneer ben je dat gaan gebruiken? Hier ligtie nog ingepakt..)
Moet je wel laat eten, eer dat ik er ben...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja hoor, mag best. Heb er gebakken aardappeltjes en doppers bij.
uuhh Tess lag er met een week ofuhhh 5/6 ofzo op denk ik.
En gister heeft ze ook al patat gegeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef kezz het volgende:
eerst patat, nu weer pizzaheb je ons wat te vertellen Tico???
oehh pinkeltje is zoooo leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef Ynske het volgende:
oeh kijk nou wat er te koop staat
[TK] Pinkeltjesboeken 27 stuks leuk voor Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |