Heerlijk pinq, enjoy! Ga jij ook vanuit de stad iPhonen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef pinquit het volgende:
Zo, ik ga eens lekker door de druil de stad door sjokken
goed idee..quote:
Ja, daarom ook: blijvend verlost zit er nog niet in? Ik dacht altijd dat je na een beugel gewoon klaar was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, ik was dus al zo'n 15 jaar verlost van de beugel, maar ik mis hem zo dat ik hem terug wil!
Dan moet je er ook ff een pc of mac bij kopen want de iPhone kun je alleen activeren met iTunes!quote:
Het merendeel van de tanden staat goed, mede door een klein metalen draadje dat ik voor life in mijn mond heb. Maar waar het draadje ophoudt, is een tand omgevallen. Die wordt nu rechtgezet, daarna krijg ik een langer draadje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daarom ook: blijvend verlost zit er nog niet in? Ik dacht altijd dat je na een beugel gewoon klaar was.* nooit een beugel gehad heeft
Een abonnement is een beetje veel van het goede, ik bel voor 2,50 per maand ofzoquote:
dan word het lastig...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een abonnement is een beetje veel van het goede, ik bel voor 2,50 per maand ofzo
Dus een Ipone is te duur
Oh, diverse merken hebben diverse types. Kijk maar eens bij Samsung, Nokia, HTC.quote:
ik ook zoiets..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een abonnement is een beetje veel van het goede, ik bel voor 2,50 per maand ofzo
Dus een Ipone is te duur
Ik ook! Nieuwe tv was ¤ 100 goedkoper dan bijv. in de aanbieding bij Macro.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
ik kijk ALTIJD op de site van kieskeurig als ik een apparaat wil gaan kopen.
het gat niet eens zozeer om de telefoon.. meer om het abonnement dat niet gerechtvaardigd is voor zo iemand als ik die zo weinig belt..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:25 schreef phluphy het volgende:
Ik was ook vergeten Kim te feliciteren! Alsnog, bij deze!![]()
Ik vind het juist helemaal niet koud vandaag, het voelt juist zacht. Wel een lekker windje, waardoor er af toe een lading blaadjes langswaait. Mooi.![]()
Mededeling voor iPhone-wensers: er zijn ook smartphones die veeeeeel goedkoper zijn, en die net zo veel kunnen als de iPhone, eigenlijk is er echt niet zoveel verschil. En ik kan het weten als noodgedwongen ervaringsdeskundige.
dat scheelt!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ook! Nieuwe tv was ¤ 100 goedkoper dan bijv. in de aanbieding bij Macro.
Smeg koelkast scheelde me, na flink zoeken, ¤ 300 !!
Dan zit er maar één ding op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
het gat niet eens zozeer om de telefoon.. meer om het abonnement dat niet gerechtvaardigd is voor zo iemand als ik die zo weinig belt..
Dat is ook wel zo. Maar ja, er zijn ook genoeg mensen die bijv een EEE of zo kopen, terwijl dat ook niet echt een noodzaak is. Soms moet je jezelf gewoon iets gunnen, toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
het gat niet eens zozeer om de telefoon.. meer om het abonnement dat niet gerechtvaardigd is voor zo iemand als ik die zo weinig belt..
hebben mijn ouders ook gedaan lang geledenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding op!Ik bel nu alleen nog maar met mijn mobiel, dus kon een abo uit. als de jongens zover zijn dat ze ook mobiel bellen gaat heel de vaste lijn weg. Al met al ben ik met mijn mobiele abo net zo duur uit als met vast bellen.
ooooh!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:13 schreef Asyniur het volgende:
huup, ik heb je pas een PM gestuurd!
heb je hem nog gehad?
Niks! En je hebt hem wel al opgestuurd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!
klopt!
ik moet nog even mn oude pm's doorspitten want ik weet niet meer wat ik voor dat broekje gevraagd hadik ga gelijk ff kijken.
sorry
Nou ja...dat zal die man toch niet expres hebben gedaan? Wel vervelend natuurlijk maar om daar nu een klacht over in te dienen..soms kunnen ze het volgens mij ook niet zo goed zien, als de bus vol zit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef Vicky het volgende:
ik heb met T-mobile geen ontvangst in de Ikea![]()
z, en dan ga ik nu eerst eens een klacht indienen bij de HTM... ik stapte van de week met Amber en Tess de bus uit en ik was er nog niet uit of hij deed de deur al dicht.. zat bijna de wagen klem.
handig weer van mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niks! En je hebt hem wel al opgestuurd!![]()
Ik ben nu even weg dus ik zie het strakjes wel...
Amber heeft ook een kopje theequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
handig weer van mij
ik ga je ff pm'en!
Ooooh ik geniet echt van dit weer! Ik heb lekker een kopje thee gezet en ga straks op de bank hangen met de kaarsjes aanen nu vind ik het jammer dat Amélie in haar bedje slaapt anders had ze lekker op mijn arm beneden kunnen tutten
maar das vast nie zo gezellig uiteindelijk als het me nu klinkt
Soms zijn het wel nare eik*ls die buschauffeurs idd, dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Vicky het volgende:
bus was zo goed als leeg. tis niet de eerste keer.
Ze rijden als gekken op die bus. Ze remmen keihard. Van de week viel de wagen bijna om omdat meneer als een achterlijke reed en remde.
het vervelende is... bus 23 moet geloof ik 78 haltes afrijden in een bepaalde tijd en als ze te laat zijn gaat dat van hun pauze af, vandaar dat ze als achterlijke rijden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Soms zijn het wel nare eik*ls die buschauffeurs idd, dat ben ik met je eens.
Ja erg is dat he. Soms is het wel in je voordeel. Als ik met kidnerwagen en al de bus in moet kost dat veel tijd en hoef ik vaak niet te betalen omdat dat dan ook weer tijd kostquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
het vervelende is... bus 23 moet geloof ik 78 haltes afrijden in een bepaalde tijd en als ze te laat zijn gaat dat van hun pauze af, vandaar dat ze als achterlijke rijden.
de bussen hier hebben speciale kinderwagenplekken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:55 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij hoeft een buschauffeur je officieel niet eens mee te nemen met een uitgeklapte kinderwagen.
Niet dat hij daarom de deuren zomaar dicht moet gooien maar ik vraag me af wat hun reactie zal zijn.
Hebben jullie gisteren Keuringsdienst van waarde gezien? Het ging over stukjes ijzer in Kellogs special K cornflakes. Echt bizar! Dat spul is zelfs verboden in Denemarken en ik eet het al jaren![]()
http://sites.rvu.nl/page/3167/nl
ik ben heel nieuwsgierig maar ik kan t niet zien ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:55 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij hoeft een buschauffeur je officieel niet eens mee te nemen met een uitgeklapte kinderwagen.
Niet dat hij daarom de deuren zomaar dicht moet gooien maar ik vraag me af wat hun reactie zal zijn.
Hebben jullie gisteren Keuringsdienst van waarde gezien? Het ging over stukjes ijzer in Kellogs special K cornflakes. Echt bizar! Dat spul is zelfs verboden in Denemarken en ik eet het al jaren![]()
Het is nu wel héél bar hè? Maar het schijnt van het weekend heerlijk te worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
het weer wordt minder, dus ik denk dat we straks weer naar huis gaan. wel leuk om volgend jaar met lekkerder weer nog eens te gaan
PM succes bij de othodontist!
ja!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:55 schreef snoopy het volgende:
mmmm, ik kan het zelf ook niet terugzien want ik denk dat er een of andere plugin nodig is. Misschien ergens anders terug te vinden? Bij uitzendinggemist ofzoiets?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:06 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik ben heel nieuwsgierig maar ik kan t niet zien ofzo![]()
er staat een kruis in dat vierkant.
Als je dat eet met je beugel ga je vonkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben in de wachtkamer!
Ik vond dat van kellogs ook best schokkend ja!
even gelezen, maar wat raarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:55 schreef snoopy het volgende:
op de frontpage staat een artikel iig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
mmmm, ik kan het zelf ook niet terugzien want ik denk dat er een of andere plugin nodig is. Misschien ergens anders terug te vinden? Bij uitzendinggemist ofzoiets?
Is dat de reden waarom ze altijd rijdens alsof ze heel nodig naar de wc moeten bij de eindhalte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
het vervelende is... bus 23 moet geloof ik 78 haltes afrijden in een bepaalde tijd en als ze te laat zijn gaat dat van hun pauze af, vandaar dat ze als achterlijke rijden.
komt vooral door de onderkin en de hapwangetjes denk ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:15 schreef Chan het volgende:
Amélie!![]()
Wat lijkt ze ineens groot zeg, met zo'n clipje in dr haar en die blik in dr ogen!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
komt vooral door de onderkin en de hapwangetjes denk ikze is nu ongeveer 5.5 kg alweer. als t niet meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |