Studio is in A'dam.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Nou hup, racen naar Hilversum!
Wat iedereen al voorspelde dus..quote:
Nope, op zijn vroegst morgen om 12.00 uur.quote:
Nee, Burger King Group.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Bernard Madoff schijnt geïnteresseerd te zijn.
Wie? Paula?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Veerboot het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze vrouw nu bij het Journaal de vriendin van Paul Witteman is?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:14 schreef Veerboot het volgende:
Nou kom op Dirk, die auto in. Volgens Google Maps is het 3,0 km – ca. 7 min., reclameblokje en daarna P&W beginnen zeg ik!
En dat terwijl ze momenteel zo happig zijn op het uitdelen van geld aan ondernemersquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Basilicumman het volgende:
Wat een idiote daar bij die grote Nederlandse banken! Zo'n gezonde bank als DSB niet willen hebben.
Dat is van 00.12, denk dat Dirk dus echt komt ook.quote:# @kvdlinde onze redactrice gelooft nog steeds dat Scheringa de herhaling haalt, ' er is beweging', zie ook journaal nu...4 minutes ago from Echofon in reply to kvdlinde
Een van de velen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Veerboot het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze vrouw nu bij het Journaal de vriendin van Paul Witteman is?
Geen idee, maar dat hoorde ik laatst van iemand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:16 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Een van de velen.![]()
Hoe lang al dan?
Wognum?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Hier in de straat is bij iedereen het licht nog aan.
(Normaal gesproken niet)
Nee niet Wognum, daar zitten ze allemaal in de kroeg.quote:
Bij de Burger Kingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:19 schreef Veerboot het volgende:
http://maps.google.nl/maps?saddr=Westeinde+1,+amsterdam&daddr=Studio+Plantage
Waar zou Dirk zitten inmiddels?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee niet Wognum, daar zitten ze allemaal in de kroeg.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:22 schreef jollieboer1 het volgende:
hahahaha mac donalds, hoe toepasselijk hier
Dat zei ik je toch, dit zijn hamburgereters.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:22 schreef jollieboer1 het volgende:
hahahaha mac donalds, hoe toepasselijk hier
Dat is de charismatische leider waar deze sekte om draait natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:22 schreef Horloge het volgende:
Waarom hebben ze zo'n grenzeloos vertrouwen in "Dirk"?
Hij komt morgen samen met Wouterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:25 schreef Arcee het volgende:
Beetje overbodig dat Scheringa daar nu nog gaat zitten, toch? Hij heeft z'n verhaal al gedaan. Nou ja, het kan wat uitgebreider nog.
Ik roep op: NOOIT MEER NAAR PAUW EN WITTEMAN KIJKEN! Ik hoop niet dat ik nu Pauw en Witteman ten gronde richt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:26 schreef Zero2Nine het volgende:
eh... ik voel me gepakt. Heb ik daarvoor dat journaal gekeken
Ik ook niet. Zal wel Freddie Mac of Fannie Mae zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
Einde DSB dus, want in dat Amerikaanse verhaal van Scheringa geloof ik niet.
Scheringa gaat zo lekker slapen en dromen over hoe het had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef Gert het volgende:
Flexibel dat het nog even gerekt kon worden, maar er is nu even echt niets meer te melden dus....
Ik doe dit voor de slachtoffers! *vuist op tafel*quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Ik roep op: NOOIT MEER NAAR PAUW EN WITTEMAN KIJKEN! Ik hoop niet dat ik nu Pauw en Witteman ten gronde richt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik doe dit voor de slachtoffers! *vuist op tafel*
Die Mac blijft maar terugkomen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal wel Freddie Mac of Fannie Mae zijn.
Peter R. De Vries is toch wel een slachtoffer van P&W .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |