Oh! Dat weten ze dus al?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef cptmarco het volgende:
van donderdag 15 oktober 21.32 uur tot vrijdag 16 oktober 05.32 uur
Kun je je voorstellen wat de ijscoboer en brandweer voor muzikale apotheose voortbrengen als die langskomen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Wat een gezellige toeter van die postwagen![]()
Welja.. doen ze niet moeilijk over daarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef cptmarco het volgende:
zitten ze nou de hele middag te pimpelen en dan gewoon autorijden...
Mag zeker in Hongarije....
Het een sluit het andere niet uit in dit gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef cptmarco het volgende:
wat een kitscherige prullaria...
-edit-
oh, zij vindt het mooi...
iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef cptmarco het volgende:
Groepsstoring
van donderdag 15 oktober 21.32 uur tot vrijdag 16 oktober 05.32 uur
Er is storing. Onze radio- en televisiediensten zijn op dit moment niet beschikbaar. Hierdoor heb je tijdelijk slecht beeld en geluid op je televisie en radio. Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de avond is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.
kut ziggo...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Al die roma paupers bij die vriendin van ze.wat een kanswijkland.
quote:[b] Op [url = Ik vertrek #7: Stelen tot 40 euro mag.... # 73822035] zondag 18 oktober 2009 21:35 [/ url] schreef BVO het volgende: [/ b]
Die homo Nu bij Lieve Paul: D!
quote:[b] Op [url = Ik vertrek #4: Met Andre en Henka zonder vergunningen! # 65087043] donderdag 15 januari 2009 21:26 [/ url] schreef cptmarco het volgende: [/ b]
Onze grote vriend homo komt vanavond weer langs ... : D
deze keer zonder Ziggo problemen...?quote:Toen Vera (52) en Eddy (54) ’t Hardt uit Bussum op een verjaardagsfeestje het idee opperden om naar Frankrijk te emigreren, zeiden hun dochters Marcha (30) en Jessica (28): ‘Wat een goed idee, maar wij gaan wél mee’. Hun beide partners Mark en Xander en peuters Tristan en Tycho konden natuurlijk niet achterblijven. En zo komt het dat familie ’t Hardt met maar liefst drie generaties naar het Franse dorpje Asnières la Giraud vertrekt om daar een Chambre d’ Hôtes met gîtes te gaan runnen.
volgens mij weten ze het zelf ook niet... of ze doen zich voor de camera beter voor...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik weet nu niet of het bekakte börgers, paupers of gewone lui als jou en mij zijn.
En nu ook nog witte wijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Mylene het volgende:
Zwanger en champagne drinken.
En nu drinkt ze wijnquote:
Dat stel in Turkije was de laatste echt leuke afleveringquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:15 schreef cptmarco het volgende:
het wordt inderdaad weer eens tijd voor een stel enorme naïevelingen die geen idee hebben wat er buiten hun eigen dorp speelt....
Ah, het ligt niet aan mijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:14 schreef Mylene het volgende:
Niets aan deze uitzending.
Een paar hadden er vieze tattoo's zag ik, is dat een antwoord?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik weet nu niet of het bekakte börgers, paupers of gewone lui als jou en mij zijn.
En ik liftmuziek heb geluisterd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik naar behang heb zitten kijken.
Het nadeel van met familie inwonen is dat als er ruzie ontstaat je kunt niet even naar huis. Dit vond ik een soort commune, en daar krijg ik de kriebels van. Beide dochters hadden inderdaad een irritatie factor, ze kwamen wat in zichzelf gekeerd over, arrogant haast, zonder dat uitgesproken te zijn. Kan er mijn vinger niet goed opleggen bij die twee, maar ik zou er niet te lang bij in de buurt willen zijn. Ze straalden iets neerkijkends uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk de hele dag met je schoonouders en andere familieleden opgescheept zitten![]()
kom maar op met de ruzies en ergernissen....quote:Op een dag denkt de Helmondse Maarten van den Hurk (45): ‘Ik kan het niet meer, ik wil het niet meer en ik doe het niet meer!’ Hij wordt geveld door een burn-out, hangt elke ochtend misselijk boven de gootsteen, besluit zijn eigen bedrijf in zonweringen te verkopen en in Spanje een nieuw leven te beginnen. Zijn vrouw Monique (43) en dochter Sanne (14) moeten alleen nog wel even overtuigd worden van dit lumineuze idee. Monique heeft een droombaan als wondverpleegkundige in het ziekenhuis en Sanne een hechte club vriendinnen, dus eigenlijk willen zij helemaal niet weg uit Brabant. Met een eigen paard en Bed & Breakfast in het vooruitzicht, vertrekt de familie toch naar het plaatsje Espartinas, van waaruit de jacht op een geschikt pand zal beginnen.
Al snel besluit Maarten, tot onvrede van zijn vrouw, om de koop uit te stellen totdat de huizenprijzen gezakt zijn. Monique houdt echter niet van stilzitten en gaat op zoek naar werk. De baantjes liggen jammer genoeg niet voor het oprapen en dan begint zelfs het leven onder de Spaanse zon, maar ver van Brabant, te vervelen…
logische stap iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef MrData het volgende:
Een burn-out, en dan in een vreemd land een Bed & Breakfast gaan beginnen waar je waarschijnlijk eerst jaren aan moet verbouwen en dan van vroeg tot laat moet gaan werken voor de gasten...
Klinkt als een veelbelovende afleveringquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef MrData het volgende:
Een burn-out, en dan in een vreemd land een Bed & Breakfast gaan beginnen waar je waarschijnlijk eerst jaren aan moet verbouwen en dan van vroeg tot laat moet gaan werken voor de gasten...
Nou,. dat kan best anders!! En aangezien ze door hadden dat er iets 'ergs' aan de hand was.. Maar geeft wel te denken dat dat het eerste was waar ze aan dachten bij haarquote:
Oh tuurlijk kan het hoor, maar ik vind het inderdaad vrij ernstig dat dit het eerste is waar dat soort meisjes aan denken bij het horen dat er iets ergs isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou,. dat kan best anders!! En aangezien ze door hadden dat er iets 'ergs' aan de hand was.. Maar geeft wel te denken dat dat het eerste was waar ze aan dachten bij haar
wel echt sneu voor die meid, kan me zoiets echt niet voorstellen. gelukkig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef TheArt het volgende:
Niet meer huilen. Nee dat is even lekker zeggen tegen een 14-jarige meisje die iedereen opeens moet achterlaten
Ook niet echt vriendelijk voor zijn dochterquote:
Dan gooi ik ook iedere keer mijn handjes in de lucht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef cptmarco het volgende:
mijn grootste frustratie is de taal...
Had dan de moeite genomen om de taal van te voren te leren...
Hij kijkt gewoon puur naar de prijsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef hetismijrobbert het volgende:
'hier valt nog wel wat van te maken' haha man man wat een bouwval.
Volgens mij is zn burn-out nog niet helemaal over.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef TheArt het volgende:
Die manWat een onredelijke gast, kan ook echt nergens tegen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, jullie moeten gewoon je mond houden in de auto...
Waarom neem je uberhaupt je puberende dochter mee om huizen te gaan bekijken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Min-e het volgende:
De dochter heeft er in elk geval zin in. "Ik vind het helemaal niets".
Precies en echt elke keer weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan gooi ik ook iedere keer mijn handjes in de lucht.
Dit probleem is gewoon voor te bereiden. Echt on-be-grij-pe-lijk.
Mjah, ook out of the blue hè..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef marcodej het volgende:
Waarom neem je uberhaupt je puberende dochter mee om huizen te gaan bekijken?
Op vakantie in Salou meen ik.. en toen 1 tochtje het binnenland in gegaan en besloten dat ze daar wilden gaan wonen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:07 schreef fespo het volgende:
zijn die mensen wel eens eerder in spanje geweest. [ afbeelding ]
Dat HIJ daar wilde gaan wonenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op vakantie in Salou meen ik.. en toen 1 tochtje het binnenland in gegaan en besloten dat ze daar wilden gaan wonen.
Ja, zich aanmelden bij Ik Vertrek. Dat is de voorbereiding.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef cptmarco het volgende:
doen zulke mensen uberhaubt aan enige vorm van voorbereiding?
Heb misschien nog wel het meeste medelijden met dat beestje.. Veel te warm daar man voor een hond! En echt hondvriendelijk is Spanje ook niet..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef cptmarco het volgende:
die hond heeft straks geen poten meer over... zo vaak wordt het beestje volgens mij uit gelaten...
Nee, maar dat weten zij volgens mij niet...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef bravo het volgende:
Omzet ¤35.000, dat is dus met alle kosten eraf ?
Zou best 500 winst kunnen zijn, want omzet zegt echt helemaal nietsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef bravo het volgende:
Omzet ¤35.000, dat is dus met alle kosten eraf ?
en de hond...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef 18konijn het volgende:
En zoals altijd zijn de kinderen weer de dupe.
Volgens mij mag dat niet van de regisseur van het programma.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef cptmarco het volgende:
leer dan de taal.... je moet na een half jaar toch al wel een gesprek kunnen voeren in het Spaans?
Oh verstond ik het verkeerd??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef cptmarco het volgende:
ik heb totaal geen offer gebracht...
en je vrouw en dochter dan?
doel, doel, doel.... hoort dat ook bij de voorbereiding...?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef bravo het volgende:
Ik kijk dit programma niet zo vaak, maar sorry hoor, je gaat er toch met een doel heen?
Zo dacht de cameraploeg er blijkbaar ook over. Ze stopten zomaar inene met de opnamesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef TAV74 het volgende:
Mijn god, wat een egoïstische blinde vink was dit zeg
Dat zou je wel denken ja, En laten we daarbij gelijk vaststellen dat een B&B (of een camping) géén doel is; als je dat wilt gaan doen, betekent dat gewoon dat je er nog helemaal niet over nagedacht hebt hoe het verder moet met je leven, uitzonderingen daargelaten, zoals die Martien, die een echte gastheer was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef bravo het volgende:
Ik kijk dit programma niet zo vaak, maar sorry hoor, je gaat er toch met een doel heen?
quote:Espartinas (Sevilla),Spanje
Het is al weer zo’n 10 maanden geleden, dat wij uit Nederland vertrokken. Terug kijkend op de achterliggende turbulente tijd, kunnen wij nu constateren, het is het allemaal waard geweest. Het ging echt niet allemaal van een leien dakje, verre van dat.
Het zijn leuke maar ook zeker in de eerste paar maanden zware tijden geweest. Vooral voor onze dochter was het een weg vol met hobbels en kuilen. Haar 15e verjaardag alhier zal ik dan ook nooit meer vergeten. Sanne zit inmiddels op een normale school. Zij heeft zo hard gestudeerd, en met grote trots mogen wij wel zeggen, is ze “gewoon” over gegaan van havo drie naar havo vier. Wij hadden al ingecalculeerd dat zij wellicht een jaartje over moest doen. Sterk, zoals ze is, stortte zij zich, toen het besef bij haar doordrong van ik zit hier voorlopig nog wel een paar jaar, op haar school. Geheel zonder ook maar een beetje extra begeleiding van haar 1e school haalde zij binnen zes maanden bijna allemaal voldoendes en dat allemaal in het Spaans.
Momenteel in haar vrije tijd geniet ze met volle teugen en passie van wat het Spaanse leven haar bied. Zij geeft nu dan ook het Spaanse leven al een dikke 8. Voor ons is de afgelopen tijd zeer nuttig geweest. Wij denken dat het verstandig is om, voor alle mensen die nog willen gaan emigreren, een jaar of langer, zich goed te oriënteren. Er komt voor iedereen een dag dat het “vakantie-gevoel” weg is . Dat is tevens het cruciale moment, ga je door of haak je af.
Wij kunnen dan ook nu pas zeggen, in dit deel van de wereld voelen wij ons echt thuis. Zijn wij inmiddels gewend aan het ritme en de cultuur van de zuid Spanjaard en begint nu de taal, voor de een wat meer als voor de ander, een klein beetje eigen te worden. Als alles gaat zoals wij hopen, kan er in 2010 begonnen worden met de bouw, van onze uiteindelijke droom; Een Bed & Breakfast op een zeer speciale locatie, het Sevillaans achterland. Wij hopen in 2011 onze deuren te kunnen openen voor gasten op ongeveer zo’n 20 minuten van de prachtige stad Sevilla. Het gaat een mengeling worden van rust, natuur, cultuur en met de nadruk op een culinaire ervaring
Lekker positief.quote:Sterk, zoals ze is, stortte zij zich, toen het besef bij haar doordrong van ik zit hier voorlopig nog wel een paar jaar, op haar school.
Joh.quote:Wij denken dat het verstandig is om, voor alle mensen die nog willen gaan emigreren, een jaar of langer, zich goed te oriënteren. Er komt voor iedereen een dag dat het “vakantie-gevoel” weg is . Dat is tevens het cruciale moment, ga je door of haak je af.
Ok, dus jullie hebben jezelf 2,5 jaar te vroeg opgegeven bij de Tros.quote:Wij hopen in 2011 onze deuren te kunnen openen voor gasten op ongeveer zo’n 20 minuten van de prachtige stad Sevilla.
Heel veel mensen kiezen voor een B&B omdat dat de ideale manier lijkt om je ergens te vestigen waar je bv. op vakantie bent geweest. Je hoeft "alleen maar" een groot huis te kopen in de vrije natuur (zijn vaak relatief goedkoop omdat geen Spanjaard of Fransman er wil wonen), een paar kamers op te knappen en een pagina op internet te kwakken en hup, daar komen de gasten, uit Nederland natuurlijk want Spaans of Frans spreken dat doen we niet of nauwelijks ... En dan ga je lekker een potje voor hen koken op je vierpitsgasstel en met hen door de prachtige omgeving sjokken of mountainbiken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Toch ook hier viel het me op dat mensen willen kiezen voor het runnen van een Bed & Breakfast. Als je in Nederland een fikse baan hebt gehad dan is het wel terugschakelen. Het is toch een soort hotel wat je runt dus veel schoonmaken, opruimen, plannen, boodschappen doen, reserveringen maken etc. etc. Ik vraag me steeds af hoelang zoiets leuk en boeiend blijft.
Is dat dan uiteindelijk toch die bouwval van 2 ton geworden?quote:Als alles gaat zoals wij hopen, kan er in 2010 begonnen worden met de bouw, van onze uiteindelijke droom; Een Bed & Breakfast op een zeer speciale locatie, het Sevillaans achterland.
Ken inderdaad ook zo'n gezin. Vertrekken naar het buitenland omdat ze meer tijd met elkaar door willen brengen, wat dus tegenvalt. Kinderen moeten naar internationale, dure, scholen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Dan is de klacht: in Nederland hebben we te weinig tijd voor elkaar als gezin. Maar wat vergeten wordt is dat je 24 uur per dag ter beschikking staat van je gasten. Plus het onderhoud van het complete terrein, de schoonmaak etc. etc. etc. Uiteindelijk zien die mensen elkaar misschien nog wel minder als in Nederland. En ik snap ook niet dat je in Nederland niet minder kunt gaan werken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Jane het volgende:
Ook onbegrijpelijk dat je juist de tas met de belangrijkste spullen (paspoorten, pinpassen, geld etc.) kwijt raakt op de dag dat je emigreert. En er dan pas achter komen op de plaats van bestemming. Hoe is het mogelijk? Die heb je dan toch aan je vastgeketend?
Ik zit me af te vragen of ik me wel een aflevering voor de geest kan halen waarin het niet de man was die écht weg wilde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:11 schreef Gia het volgende:
[..]
En ook in dat geval was het de wens van de vader, moeder volgde braaf en de kids hadden niks te zeggen.
Ik zie dat normaal niet. Heb op donderdagavond iets te doen. Gisteren niet, vanwege de herfstvakantie. Komen er NB Helmonders in. We hebben wel gelachen, vooral om dat taaltje van ons. Geweldig om dat zo op TV te horen. Monique probeerde nog wel Nederlands te praten, maar als je dan 'mijn eigen' zegt i.p.v. 'mezelf', komt dat niet over.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of ik me wel een aflevering voor de geest kan halen waarin het niet de man was die écht weg wilde.
Ja precies, toonde goed aan dat z'n eigen geluk geldt en wat de gevolgen voor zijn gezin zijn kan hem aan z'n reet roesten. "Leuk voor je dat je een baan hebt want dan hoef ik me tenminste niet schuldig te vinden over mijn egoïstische actie." Kwal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dat die vrouw als vrijwilliger wilde gaan werken in dat bejaardentehuis, en dat ze dat erg leuk vond, reactie van dr man "mooi, gij onder de pannen, ik weer rust"
quote:begint nu de taal, voor de een wat meer als voor de ander, een klein beetje eigen te worden.
Hoe denk je dat ze ingechecked zijn?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Purdey het volgende:
Waar die tas met alle belangrijke spulletjes was gebleven was mij ook niet duidelijk.Hij was 'ineens' weg,maar waar? Eindhoven Airport? De bus? Schiphol?
Je hebt Brabants, en je hebt Brabants. En dit was Helmondsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Begint bij mij meteen al met het accentvind Brabants niet klinken gewoon.. (sorry voor alle Brabo's, jullie kunnen er verder ook niets aan doen..)
Niks mis met Helmonds, hoor!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:58 schreef FoXje het volgende:
[..]
Je hebt Brabants, en je hebt Brabants. En dit was Helmonds [ afbeelding ]
ja.... ruzies, stress, ergernis...quote:Alex (38) en Anita (37) de Haan uit Apeldoorn hebben grootse plannen: in het Italiaanse gehuchtje Petritoli willen ze een Bed & Breakfast, camping met 20 plaatsen, houten chalets, twee zwembaden, een luxe spa met sauna én een speeltuin bouwen. Ze hebben slechts vier maanden de tijd om dit plan te realiseren en dat op een behoorlijk steile heuvel waar nu enkel een casco huis staat.
Al snel blijkt echter dat je niet álles kunt plannen en dat het nog geen sinecure is om de nodige vergunningen bij de Italiaanse autoriteiten los te krijgen. Alex en Anita zitten met de handen in het haar, want het ziet er naar uit dat ze hun toekomstige gasten niet eens een toiletgebouw kunnen bieden, laat staan de luxe faciliteiten waar ze op de website mee geadverteerd hebben. Net voor de opening wordt de druk Alex en Anita te groot; de Italiaanse droom en hun 12-jarig huwelijk dreigt als een zeepbel uit elkaar te spatten.
Als ze zo op het eindexamenbal van haar oude school zou verschijnen, zou ze de grap van de avond zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 17:13 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt wel een Oost-Europese importbruid...
Klaar voor.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef DarkElf het volgende:
Moet die van vorige week toch ook nog kijken als ik de reacties zo lees.
Ik ben vooral benieuwd ook hoe 'goed' hun Italiaans isquote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef cptmarco het volgende:
wel een grote gok... alles nog aan moeten leggen en wel een enorme deadline..
ik doe een gok: heel slecht...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd ook hoe 'goed' hun Italiaans is
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef cptmarco het volgende:
ze kan Italiaans...
een beetje dan...
Die 2 die in noord Griekenland een tent begonnen zater er ook extreem tof bij.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Omgeving ziet er wel prachtig uit trouwens.. Ik snap wel dat ze al zo veel aanmeldingen hebben.
Volgens mij rij je daar toch vrij eenvoudig naar toe? Of vergis ik me?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die 2 die in noord Griekenland een tent begonnen zater er ook extreem tof bij.
Probleem, het duurde vanuit NL ongeveer 22 uur om er te komen.
Dat is hier zo´n beetje ook het geval.
Geyle ligging, niet te bereiken.
Maar wel al volgeboekt. Mooie locatie ook wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die 2 die in noord Griekenland een tent begonnen zater er ook extreem tof bij.
Probleem, het duurde vanuit NL ongeveer 22 uur om er te komen.
Dat is hier zo´n beetje ook het geval.
Geyle ligging, niet te bereiken.
Nah, reken toch wel op een uurtje of 13 stevig cruisen..quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij rij je daar toch vrij eenvoudig naar toe? Of vergis ik me?
Iddquote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef cptmarco het volgende:
da's eigenlijk best steil...
Nja dat valt toch best mee?? Zuid Frankrijk is net zo lang.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, reken toch wel op een uurtje of 13 stevig cruisen..
Vliegen en daarna rijden heb ik nog niet uitgerekend..
flink gravenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
IddVraag me af hoe ze daar een zwembad bij maken.
Dat heb jij wel vaker. Gek eigenlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Stali het volgende:
Ik zie het nog niet maar weet uiteraard niet hoe de grond is.
-?-quote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat heb jij wel vaker. Gek eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |