Oh! Dat weten ze dus al?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef cptmarco het volgende:
van donderdag 15 oktober 21.32 uur tot vrijdag 16 oktober 05.32 uur
Kun je je voorstellen wat de ijscoboer en brandweer voor muzikale apotheose voortbrengen als die langskomen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Wat een gezellige toeter van die postwagen![]()
Welja.. doen ze niet moeilijk over daarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef cptmarco het volgende:
zitten ze nou de hele middag te pimpelen en dan gewoon autorijden...
Mag zeker in Hongarije....
Het een sluit het andere niet uit in dit gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef cptmarco het volgende:
wat een kitscherige prullaria...
-edit-
oh, zij vindt het mooi...
iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef cptmarco het volgende:
Groepsstoring
van donderdag 15 oktober 21.32 uur tot vrijdag 16 oktober 05.32 uur
Er is storing. Onze radio- en televisiediensten zijn op dit moment niet beschikbaar. Hierdoor heb je tijdelijk slecht beeld en geluid op je televisie en radio. Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de avond is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.
kut ziggo...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Al die roma paupers bij die vriendin van ze.wat een kanswijkland.
quote:[b] Op [url = Ik vertrek #7: Stelen tot 40 euro mag.... # 73822035] zondag 18 oktober 2009 21:35 [/ url] schreef BVO het volgende: [/ b]
Die homo Nu bij Lieve Paul: D!
quote:[b] Op [url = Ik vertrek #4: Met Andre en Henka zonder vergunningen! # 65087043] donderdag 15 januari 2009 21:26 [/ url] schreef cptmarco het volgende: [/ b]
Onze grote vriend homo komt vanavond weer langs ... : D
deze keer zonder Ziggo problemen...?quote:Toen Vera (52) en Eddy (54) ’t Hardt uit Bussum op een verjaardagsfeestje het idee opperden om naar Frankrijk te emigreren, zeiden hun dochters Marcha (30) en Jessica (28): ‘Wat een goed idee, maar wij gaan wél mee’. Hun beide partners Mark en Xander en peuters Tristan en Tycho konden natuurlijk niet achterblijven. En zo komt het dat familie ’t Hardt met maar liefst drie generaties naar het Franse dorpje Asnières la Giraud vertrekt om daar een Chambre d’ Hôtes met gîtes te gaan runnen.
volgens mij weten ze het zelf ook niet... of ze doen zich voor de camera beter voor...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik weet nu niet of het bekakte börgers, paupers of gewone lui als jou en mij zijn.
En nu ook nog witte wijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Mylene het volgende:
Zwanger en champagne drinken.
En nu drinkt ze wijnquote:
Dat stel in Turkije was de laatste echt leuke afleveringquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:15 schreef cptmarco het volgende:
het wordt inderdaad weer eens tijd voor een stel enorme naïevelingen die geen idee hebben wat er buiten hun eigen dorp speelt....
Ah, het ligt niet aan mijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:14 schreef Mylene het volgende:
Niets aan deze uitzending.
Een paar hadden er vieze tattoo's zag ik, is dat een antwoord?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik weet nu niet of het bekakte börgers, paupers of gewone lui als jou en mij zijn.
En ik liftmuziek heb geluisterd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik naar behang heb zitten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |