Dit dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou liever niet hebben dat mn kinderen gaan rondsletten btw.
Ow sorry, ik zal me wel als een kind gedragen dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
Wat heb jij toch met hoeren en sletten? Je bent nog maar een kind.
P.s. wat is embedden?
Dan moet je ze discipline toebrengen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou liever niet hebben dat mn kinderen gaan rondsletten btw.
Met 19 zie ik het probleem niet zo. Jonger dan 18 zou ik het een halt toe roepen. Niet dat ik het aan zou moedigen na die leeftijd, maar als ze het doet... tja, dan is zo iemand oud en wijs genoeg om zelf een eigen te gaan leiden. Plus als je het gaat verbieden gaan ze het juist daarom doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jou dochtertje mag rondneuken op haar 19de?
Juist omdat je die ervaring hebt zou je ze er in kunnen adviseren. Dat is niet per definitie hypocriet of zo, meer een ervaring waar je ze misschien voor zou willen waarschuwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das lastig omdat:
[..]
Okee, dat laatste kan ik dan weer niet van mezelf zeggen
Ik heb heel wat stomme dingen gedaan
Het was ook gewoon leuk, beetje mensen leren kennen in steden waar je nooit komt enzo...
Alleen kan het natuurlijk wel fout gaan en weet je gewoon niet wie er achter zit
Ik ben soms wat te naief
Implementeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
P.s. wat is embedden?
Deed je al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow sorry, ik zal me wel als een kind gedragen dan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef zarGon het volgende:
Whehe, briljant van Pathé:
[ afbeelding ]
quote:
Zelfvertrouwen is ook erg belangrijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet je ze discipline toebrengen.
Gaat dit weer over je Web 3.0 shizzle? Embedden is in feite gewoon media (audio, video etc) opnemen in je webpagina. Zoals je op Hyves Youtube filmpjes op je profiel kan zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
P.s. wat is embedden?
Ik zou het ook streng ontmoedigen, zodat ze ook na haar 19de niet gaat rondneuken. Maar he, zo nu en dan een pleziertje doet niemand kwaad, maar het moet niet zo zijn dat er elk weekend een andere gast in haar bed ligt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met 19 zie ik het probleem niet zo. Jonger dan 18 zou ik het een halt toe roepen. Niet dat ik het aan zou moedigen na die leeftijd, maar als ze het doet... tja, dan is zo iemand oud en wijs genoeg om zelf een eigen te gaan leiden. Plus als je het gaat verbieden gaan ze het juist daarom doen.
[..]
Juist omdat je die ervaring hebt zou je ze er in kunnen adviseren. Dat is niet per definitie hypocriet of zo, meer een ervaring waar je ze misschien voor zou willen waarschuwen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ich sehe nichts.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gedraag me als een kind, omdat ik een bijzonder erge afkeer heb tegen mensen die rondneuken en dergelijken?quote:
Ja, dat sowieso, ik heb nog even de tijd om een draaiboek te schrijvenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met 19 zie ik het probleem niet zo. Jonger dan 18 zou ik het een halt toe roepen. Niet dat ik het aan zou moedigen na die leeftijd, maar als ze het doet... tja, dan is zo iemand oud en wijs genoeg om zelf een eigen te gaan leiden. Plus als je het gaat verbieden gaan ze het juist daarom doen.
[..]
Juist omdat je die ervaring hebt zou je ze er in kunnen adviseren. Dat is niet per definitie hypocriet of zo, meer een ervaring waar je ze misschien voor zou willen waarschuwen.
*Meldtquote:
Precies, heeft ook vooral met zelfvertrouwen te maken denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Zelfvertrouwen is ook erg belangrijk.
Je kunt je kinderen niet helemaal kneden zoals je ze wil hebben, je kunt alleen maar hopen dat je ze genoeg meegeeft.
Op een gegeven moment gaat omgeving óók een heel belangrijke rol spelen, nu en ik nog het belangrijkst
jij bent goed met statistiekenquote:
Wat vind jij rondneuken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik gedraag me als een kind, omdat ik een bijzonder erge afkeer heb tegen mensen die rondneuken en dergelijken?
Och.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent goed met statistieken
Oke, thanksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat dit weer over je Web 3.0 shizzle? Embedden is in feite gewoon media (audio, video etc) opnemen in je webpagina. Zoals je op Hyves Youtube filmpjes op je profiel kan zetten.
Nee, gewoon in het algemeenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik gedraag me als een kind, omdat ik een bijzonder erge afkeer heb tegen mensen die rondneuken en dergelijken?
Elk half jaar is geen rondneuken vind ik. Maar 1 per 2 weken vind ik al bijzonder hoerig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat vind jij rondneuken?
elke week een ander snap ik, maar elk half jaar? kan dat wel?
Dan zit je op je 30e nog op tegen de dertig
Mwa, mijn ouders hebben het ook nooit ontmoedigd en toch heb ik nooit de drang gehad om maar met iedereen het bed te moeten delen. Nu ben ik geen meisje, maar ook daarvan zijn er genoeg die dat niet hebben. Zoals ik al zei, hoe meer je er op gaat hameren om iets niet te doen, hoe erger de drang gaat worden om juist daarin te experimenteren. Dat is in 9 van de 10 gevallen zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou het ook streng ontmoedigen, zodat ze ook na haar 19de niet gaat rondneuken. Maar he, zo nu en dan een pleziertje doet niemand kwaad, maar het moet niet zo zijn dat er elk weekend een andere gast in haar bed ligt.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, heeft ook vooral met zelfvertrouwen te maken denk ik.
Ow zo, Ja als ik uit school kom en moe ben heb ik geen zin om me serieus te gedragen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, thanks.
[..]
Nee, gewoon in het algemeen.
Er is maar beperkt ruimte per ticket beschikbaar, lange titels worden afgebroken. The Ugly Truth wordt afgebroken als The Ugly Trut.quote:
Mag je na een relatie van 5 jaar wel een inhaalslag doen, om op een gemiddelde van 1 per half jaar uit te komen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Elk half jaar is geen rondneuken vind ik. Maar 1 per 2 weken vind ik al bijzonder hoerig.
Bij mij werd er gewoon helemaal niet over gepraatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, mijn ouders hebben het ook nooit ontmoedigd en toch heb ik nooit de drang gehad om maar met iedereen het bed te moeten delen. Nu ben ik geen meisje, maar ook daarvan zijn er genoeg die dat niet hebben. Zoals ik al zei, hoe meer je er op gaat hameren om iets niet te doen, hoe erger de drang gaat worden om juist daarin te experimenteren. Dat is in 9 van de 10 gevallen zo.
Daar heb je een punt, mijn ouders hebben het mij ook nooit ontmoedigd. maar die hebben mij wel op gevoed dat seks iets is wat je niet zomaar met iedereen doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, mijn ouders hebben het ook nooit ontmoedigd en toch heb ik nooit de drang gehad om maar met iedereen het bed te moeten delen. Nu ben ik geen meisje, maar ook daarvan zijn er genoeg die dat niet hebben. Zoals ik al zei, hoe meer je er op gaat hameren om iets niet te doen, hoe erger de drang gaat worden om juist daarin te experimenteren. Dat is in 9 van de 10 gevallen zo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag je na een relatie van 5 jaar wel een inhaalslag doen, om op een gemiddelde van 1 per half jaar uit te komen?
[..]
Bij mij werd er gewoon helemaal niet over gepraat
Whehe, oké.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is maar beperkt ruimte per ticket beschikbaar, lange titels worden afgebroken. The Ugly Truth wordt afgebroken als The Ugly Trut.
Ik kan me echt totaal niet herinneren ooit zon gesprek te hebben gevoerdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, mijn ouders hebben het mij ook nooit ontmoedigd. maar die hebben mij wel op gevoed dat seks iets is wat je niet zomaar met iedereen doet.
Bij ons thuis werd er uberhaupt nooit over seks gepraat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, mijn ouders hebben het mij ook nooit ontmoedigd. maar die hebben mij wel op gevoed dat seks iets is wat je niet zomaar met iedereen doet.
Beter dan deze prutsvogels:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent goed met statistieken
Breezersletjes zijn toch allemaal kinderen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
P.s. wat is embedden?
Daar is niks fails aan, de eenheden op de assen komen gewoon overeen met de resultatenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter dan deze prutsvogels:
[ afbeelding ]
Bij ons ook niet hoor. Waarschijnlijk gewoon iets wat je ook een beetje uit je omgeving mee kreeg. Maar goed, dat was ook nog in de tijd dat je vrouwelijke klasgenootjes nog Mickey Mouse truien droegen en een enkeling make-up op had.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag je na een relatie van 5 jaar wel een inhaalslag doen, om op een gemiddelde van 1 per half jaar uit te komen?
[..]
Bij mij werd er gewoon helemaal niet over gepraat
Ik zie hem gewoon hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef Japsnars het volgende:
Mozy zijn UI is kapot
//edit
Hij doet het weer
volgende maand ben ik alweer een jaar samen met Adoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga daar ook geen antwoord op geven.
Ik had een zwarte legging met witte stippenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons ook niet hoor. Waarschijnlijk gewoon iets wat je ook een beetje uit je omgeving mee kreeg. Maar goed, dat was ook nog in de tijd dat je vrouwelijke klasgenootjes nog Mickey Mouse truien droegen en een enkeling make-up op had.
Bij mij op school praten de dames van 17 luid en duidelijk over neukertjes, en wie ze nu weer hebben geneukt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons ook niet hoor. Waarschijnlijk gewoon iets wat je ook een beetje uit je omgeving mee kreeg. Maar goed, dat was ook nog in de tijd dat je vrouwelijke klasgenootjes nog Mickey Mouse truien droegen en een enkeling make-up op had.
Doe je goed!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende maand ben ik alweer een jaar samen met Ado
en toen ik 17 was, giechelde ik samen met mijn vriendin achter het fietsenhok over die dingenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij op school praten de dames van 17 luid en duidelijk over neukertjes, en wie ze nu weer hebben geneukt.
Achter het fietsenhok? Tegenwoordig gebeurt het midden in de aula.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en toen ik 17 was, giechelde ik samen met mijn vriendin achter het fietsenhok over die dingen
bovendien was mn totaalaantal toen 1
Dat zijn meisjes uit de wat lagere sociale klasse?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij op school praten de dames van 17 luid en duidelijk over neukertjes, en wie ze nu weer hebben geneukt.
En daarom denk ik ook dat het als ouder nu ontzettend moeilijk wordt ze zoiets te verbieden. Ze groeien op met vriendinnen die er over praten en op TV zien ze het. Voorkomen zal dus best moeilijk worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
What the fuck ben jij aan het doen? XML, embedden etc. Allerhande computertermen. What's going on?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
JB zoek eens uit wat XML is, in Jip & Janneke taal.
Ik volgende week 5 maanden met Chai.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik zaterdag 3 maanden met Chai.
Onzin, genoeg goed opgevoede meisjes van 16/17/18 die wel normaal doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En daarom denk ik ook dat het als ouder nu ontzettend moeilijk wordt ze zoiets te verbieden. Ze groeien op met vriendinnen die er over praten en op TV zien ze het. Voorkomen zal dus best moeilijk worden.
Ik ben met het ergste blok van m'n leven bezig, en ik heb wat nuttige input van iedereen nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck ben jij aan het doen? XML, embedden etc. Allerhande computertermen. What's going on?.
http://www.w3c.nl/Dutch/xml-nl-10punten.shtmlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik volgende week 1 jaar met Chai.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik volgende week 5 maanden met Chai.
Natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn; maar het is wel allemaal wat opener dan vroeger.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onzin, genoeg goed opgevoede meisjes van 16/17/18 die wel normaal doen.
Ruilen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben met het ergste blok van m'n leven bezig, en ik heb wat nuttige input van iedereen nodig.
Sorry, dat lukt me nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Dat, of JSON.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Japsnars het volgende:
Ik gebruik trouwens nooit XML, behalve als ik data moet fetchen van een andere website.
Wat doe je dan precies?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben met het ergste blok van m'n leven bezig, en ik heb wat nuttige input van iedereen nodig.
Jij hebt een opdracht wat te maken heeft met uiterlijke verzorging etc?quote:
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn meisjes uit de wat lagere sociale klasse?
quote:
Echt? Ik al 2 jaar met suus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik volgende week 5 maanden met Chai.
JSON gebruik ik vooral bij AJAX-gebaseerde projecten.quote:
HBO toerisme, aightquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Waarom? Of heb je dit al eens verteld?
JSON is een stuk compacter dan XML zeker voor data uitwisseling tussen sites/systemen is dat een stuk sneller. XML is dan weer wat beter leesbaar en wat complexer.quote:
Nee, talen en vervelende wiskunde enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt een opdracht wat te maken heeft met uiterlijke verzorging etc?
Ik kan me die post/reply nog herinneren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef zarGon het volgende:
Deze kennen jullie trouwens al wel, toch?
[ afbeelding ]
Inderdaad. Helemaal lachen is het met SOAP koppelingen, dan kun je je lol op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JSON gebruik ik vooral bij AJAX-gebaseerde projecten.
Ik vind het ook veel fijner om JSON met PHP te lezen of genereren dan XML. Dat moet zo omslachtig altijd.
Geweldigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil je wel inputtenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik sexy ben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Waarom? Of heb je dit al eens verteld?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Gers zei toen hij op zijn 22e voor het eerst in zijn leven door een meisje werd aangesproken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan me die post/reply nog herinneren.
Je begint wel een buikje te krijgen, Luur.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik sexy ben.
[ afbeelding ]
Sexy én intelligent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik sexy ben.
[ afbeelding ]
Niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat Gers zei toen hij op zijn 22e voor het eerst in zijn leven door een meisje werd aangesproken.
Iedere keer als ik naar beneden scroll, krijg ik bij jouw nieuwe avatar het idee dat jij jos bentquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je begint wel een buikje te krijgen, Luur.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iedere keer als ik naar beneden scroll, krijg ik bij jouw nieuwe avatar het idee dat jij jos bent
Haha, over twee jaar zijn ze negenentien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
7 en 8
en de jongste is een dag voor de verjaardag van de oudste geboren
Nee: "I.... LOVE YOU.' dus.quote:
Wat grappig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
7 en 8
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, over twee jaar zijn ze negenentien.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee: "I.... LOVE YOU.' dus.
Waarna hij gillend wegrende zodat het meisje niet eens de kans kreeg om uit te leggen dat zij eigenlijk een hippie jongen met lang haar was:o![]()
Bek dicht. Tfoeee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, dus je moet maar perse ICT doen om intelligent te zijn? Tozz, racist
.
Is dat niet nogal apart met verjaardagen enzo? Meteen na elkaar jarig zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
7 en 8
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee: "I.... LOVE YOU.' dus.
Waarna hij gillend wegrende zodat het meisje niet eens de kans kreeg om uit te leggen dat zij eigenlijk een hippie jongen met lang haar was:o![]()
sterf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik lig met een trui aan in bed.
Heb ik het nu koud?
xxx
een ongeruste schorpioen
que?quote:
Lief! Twee meisjes ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
7 en 8
Nee, je bent zwanger.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik lig met een trui aan in bed.
Heb ik het nu koud?
xxx
een ongeruste schorpioen
Goed topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat ik dit nog op Fok mag meemaken![]()
![]()
![]()
.
Country... (Sorry, ik vind het leuk)
Ik ben allang blij dat ze niet op dezelfde dag jarig zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat niet nogal apart met verjaardagen enzo? Meteen na elkaar jarig zijn
oooooow gelukkig! ik was al bangquote:
quote:
Nou, ik heb geen idee maar het is echt niet zo heel leuk om te lezenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #47
waarom zeggen mensen zoiets
sowieso die mensen die daar posten...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
gadverdamme, dat is best heel erg nastyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed, ze mogen hem graagquote:
Nee, ik zou daar ook niet blij van worden als ik een foto postte en iemand zei dat tegen mij...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen idee maar het is echt niet zo heel leuk om te lezen
Totaaal niet lekker
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bwhehe, tja dat is het verzameltopic voor de seksueel gefrustreerden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat is fijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, ze mogen hem graag
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bwhehe, tja dat is het verzameltopic voor de seksueel gefrustreerden.Volgens mij is dat singlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
In combinatie met zijn avatarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef Bozboy het volgende:
[..]
Ik heb in de Efteling wel eens mooie elfjes gezien, maar dat er zelfs zóiets moois rondliep wist ik niet
Ik zou hem geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
Zargon loopt al flink te fappen op m0rena [ afbeelding ].
O, die had ik ook net gepostquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In combinatie met zijn avatar
[ afbeelding ]
Die ook ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat singles
Hela!quote:
Die is echt om te jankenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
die ook
Kijk, dat je zegt: leuke foto, of mooie kont, okee, maar dit is stom
Naja, zelf vind hij het ook niet erg om zijn foto's te posten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou daar ook niet blij van worden als ik een foto postte en iemand zei dat tegen mij...
I KHEB GEEN TOEGAINGquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, zelf vind hij het ook niet erg om zijn foto's te posten.
http://forum.fok.nl/topic/1346543/1/999#73719663
![]()
![]()
Ik kom nooit meer in dat topic
![]()
![]()
PLEUR OP MENS. IK MOET MORGEN IPV 1 UUR SCHOOL NAAR EEN BEGRAFENIS EN IK JAMMER TOCH OOK NIET.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Crack_ het volgende:
GODVERTYFUS ALS IK NOU MORGEN NIET NAAR SCHOOL MOEST VOOR DAT ENE KUT UUR GING IK VANDAAG WEL MET ZOT OP STAP, MAAR NEE HOOR
Mensen die voor 1 uur naar school gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Crack_ het volgende:
GODVERTYFUS ALS IK NOU MORGEN NIET NAAR SCHOOL MOEST VOOR DAT ENE KUT UUR GING IK VANDAAG WEL MET ZOT OP STAP, MAAR NEE HOOR
Daar kom ik vandaanquote:
Ik heb geen toegangquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PLEUR OP MENS. IK MOET MORGEN IPV 1 UUR SCHOOL NAAR EEN BEGRAFENIS EN IK JAMMER TOCH OOK NIET.
TEVENS, IK KAN VERDOEMME NOOIT DOORDEWEEKS UIT OMDAT, LOCATIE, EN IN HET WEEKEND GAAN MIJN VRIENDEN ALLEEN NAAR ZO'N BALLENTENT![]()
![]()
EN IK ZOU NAAR HAARLEM GAAN MAAR DAT GAAT GODVERDOMME OOK NIET MEER DOOR OMDAT 1 GAST GIERIG IS
Als ik mn 80 % niet haal dan mag ik mn toetsen niet herkansenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die voor 1 uur naar school gaan.
Ik ga het andersom doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, eerst maar even douchen, en daarna nog een poging wagen.
En Lamon dan? Je laat 'm nu gewoon vallen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Crack_ het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1346543/1/999#73333292quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Fas dat had je niet moeten doen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
En Lamon dan? Je laat 'm nu gewoon vallen?
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1346543/1/999#73333292![]()
![]()
Vrouwen zijn the bomb. http://forum.fok.nl/topic/1351939/9/25#73702066.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
![]()
NASTYquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
![]()
Niks moet, alles magquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Lamon is redelijk psychisch gestoord volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
ze hebben haar vet gejatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen zijn the bomb. http://forum.fok.nl/topic/1351939/9/25#73702066.
Die wou ik ook net posten, maar dan andere foto's van haar:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fas dat had je niet moeten doen...
Nu ben ik toch weer in dat topic gekomen en ditmaal is het nog vele malen erger![]()
![]()
Maar zG vind je niet dat die vent een behoorlijk mooie penis heeft?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om in te lijsten...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar zG vind je niet dat die vent een behoorlijk mooie penis heeft?Ja, daar kun je als man wel over oordelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Hij hoeft me niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Maisnon het volgende:
Al die piemel foto'spff wie doet nou zoiets
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze muis ademt
Ik wilde een filmpje zien daarvan, maar kan t zo gauw niet vinden
[ afbeelding ]
Deze muis ademt
Vage foto's. Piemels met voorhuid zijn sowieso minder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]!
[..]
Maar zG vind je niet dat die vent een behoorlijk mooie penis heeft?Ja, daar kun je als man wel over oordelen.
[ afbeelding ]
Deze muis ademt
quote:The mice ended up dying after being submerged in it for a few hours, possibly due to the gut wrenching horror of drowning, but not dying, while trying to scream in their tiny mouse voices. Rather than manning up to the fact that breathing liquid destroyed the mice's diaphragms, the scientists blamed the deaths on impurities in the liquid (most likely horrified mouse shit).
HAHAHAHAH, jij bent besneden en nu ben je jaloers op ons velquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vage foto's. Piemels met voorhuid zijn sowieso minder.
Ja, daarboven staat ie nog een keer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vage foto's. Piemels met voorhuid zijn sowieso minder.
Ja, heel zielig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
.
http://www.cracked.com/ar(...)in-face-physics.html.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Chanty het volgende:
Het is hier weer gezellig tegenwoordig![]()
Bijna winter dus lingerie uit en alleen een trui aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bewaar mijn velletje in een potje in mijn kamer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HAHAHAHAH, jij bent besneden en nu ben je jaloers op ons vel![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:01 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt ook zo'n filmpje van een goudvis in een kom, laten ze de kom langzaam leeg lopen, dan gaat die vis in een soort rare shock / slaap als de kom leeg is, en als ze de kom daarna vullen, houden ze even een batterij tegen het water en bzzt dan is ie ineens weer levend
Leuke woordgrap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daarboven staat ie nog een keer.Hmm, daar kan ik geen oordeel over vellen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daarboven staat ie nog een keer.Hmm, daar kan ik geen oordeel over vellen.
OMG wat vetquote:
quote:
Ik vond mijn goudvis een keer op de grond toen ik dronken thuis kwam van het stappen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:01 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt ook zo'n filmpje van een goudvis in een kom, laten ze de kom langzaam leeg lopen, dan gaat die vis in een soort rare shock / slaap als de kom leeg is, en als ze de kom daarna vullen, houden ze even een batterij tegen het water en bzzt dan is ie ineens weer levend
Je zakt in mijn ranglijstquote:
What the fuckquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond mijn goudvis een keer op de grond toen ik dronken thuis kwam van het stappen.
Ik kijk in de bak, geen goudvis... kon nauwelijks op mn benen staan en besloot mn vis te zoeken, schoenen uit, neergezet... Kijk ik eens goed, ligt ie precies onder dat stukje tussen je hak en je zool, in die opening. Hij was dus niet plat
dus ik die vis oppakken, voelt ie helemaal rubberig aan, hij was stroef en dood.Zou je denken dan.
Maar ik was zat, dus ik vis pakken en in de kom houden, geen idee hoe lang ik met die vis in mn handen heb gestaan, maar het leek heel lang, toen zijn kieuwen een beetje bewogen. Ik denkHij leeft nog
Dus ik mn hand uit t water gehaald, zakt ie naar de bodem. Volgende dag lag hij daar nog, maar zn kieuwen bewogen... zo heeft ie een dag of 5 gelegen, zn vinnen en staart werden eerst helemaal wit en vielen er toen af. Daarna begon hij wat meer te bewegen en te zwemmen en zn vinnen en staart groeiden aan en hij werd weer zn oude zelf
dus: Als je vis uit zn kom is, altijd teruggooien, al lijkt ie van rubber
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik in de lijst stond.
Koop een super soaker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
Kutkrakers op het plein!
Dood aan ze!
Vecht ze dood.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
Kutkrakers op het plein!
Dood aan ze!
quote:
Dat is vlak bij jouw huis toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
Kutkrakers op het plein!
Dood aan ze!
Gimme detailsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had hem samen met Mozy en Gers opgesteld
Dan komt de ME achter me aan.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan komt de ME achter me aan.
Tig paarden.
Er ligt gewoon paardenpoep in m'n straat.
En er zijn krakers.
Ze blijven hier de hele nacht. Ik ben bang.
quote:
Ze zijn met teveel. Het is een invasie.quote:
Ja. Toen ik van het station naar huis liep stonk het al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is vlak bij jouw huis toch?
Ik zou ze neerrammen, alhoewel, dat zou de politie om negen uur al gaan doen.
OWNOESSSS, paardenpoep.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tig paarden.
En er zijn krakers.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tig paarden.
En er zijn krakers.
Kom je me helpen?quote:
Ze mogen toch niets doen, anders gaan de krakers huilie doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De politie staat er een beetje lafjes bij.
Alsof ik naar Den Haag wil.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je me helpen?
KLB HOOLIGANS STYLE!
Heul veul!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan sta ik tussen de krakers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet naar zo'n politiemannetje op een paard gaan, en dan vragen "Hai mag ik hem aaien?" en dan zegt ie vast ja, tenminste.. dat doen ze meestal
En dan het been van die politiemannetje aaien!![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee.quote:
Of ze dringen mijn kamer binnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze mogen toch niets doen, anders gaan de krakers huilie doen.
Doe het voor je vaderland!quote:
Je stijgt in mijn achting, Luurtje.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heul veul!
En krakers bovendien. Die stinken nog meer, met hun ongewassen haren!Spuit wat wc-verfrisser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Moar !quote:
Mijn vaderland is Yap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of ze dringen mijn kamer binnen.
[..]
Doe het voor je vaderland!
quote:
Ja, achteraf begreep ik niet waarom ik m in het water had gehouden, maar ja, ik was zat, en het werkte dus kennelijkquote:
Ow, das minder als het zo dichtbij is jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
Kutkrakers op het plein!
Dood aan ze!
Naja het is nu eindelijk vakantiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je me helpen?
KLB HOOLIGANS STYLE!
Straks ga ook nog zeggen dat je nog nooit kapsalon hebt gegeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben nog nooit in Den Haag geweest
Ik ook niet!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben nog nooit in Noordeloos geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik 1 keertje om mijn PC op te halen die ik op marktplaats had gekochtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik mompelde zo "stinkkrakers" en liep toen heel snel naar binnen toe.quote:
Jaja, Leiden.quote:
Het zijn er veel. En veel ME. MET ZWAAILICHTEN.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:[..]
Ow, das minder als het zo dichtbij is ja
Dat is toch meer iets Rotterdams?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks ga ook nog zeggen dat je nog nooit kapsalon hebt gegeten.
Bepaalde delen wel, maar dat heb je in elke stadquote:
Het is universeel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is toch meer iets Rotterdams?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zijn er veel. En veel ME. MET ZWAAILICHTEN.
Zal ik picca's maken van krakers?
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik mompelde zo "stinkkrakers" en liep toen heel snel naar binnen toe.
[..]
Jaja, Leiden.
Daar ga ik zo heen. Wil jij op mijn kamer passen?
[..]
Hoe beviel het?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dinsdag voor iets van de 2e keer in m'n leven in R'dam geweest.
Ontstaan in Rotterdam, maar tegenwoordig overal in de buurt van Rotterdam verkrijgbaar. Dus ook in Den Haag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is toch meer iets Rotterdams?
Zullen we stenen op krakers gaan gooien?quote:
Maar ik heb geen externe flitser.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja het is nu eindelijk vakantie
Ga eens foto's maken en posten
Daar ben ik ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
Nee, maar het staat wel op de planningquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks ga ook nog zeggen dat je nog nooit kapsalon hebt gegeten.
GMTA!quote:
Vast niet. Ze stonden te schreeuwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]! Hebben ze je gehoord?
Ja ik zal goed op je kamer passen, elke dag vers water, bak brokken en een ommetje.
Houden zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog nooit geweest
Waar ergens vertoef jij normaalgesproken dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ja doe maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik picca's maken van krakers?
Elke weet ik niet, wat ik van DH heb gezien was wel leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bepaalde delen wel, maar dat heb je in elke stad
'Bijna' hetzelfde. Waarom Brender?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, maar het staat wel op de planning
Ik heb wel een Frietje Brender op. Frietje Brender, vraag je?
Dat is van een lokale frietboer (geen patatzaak) hier in de buurt. Friet met een aparte saus, veel shoarma en sla erdoorheen, etc.
Ook superlekker
Het centrum is wel leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Elke weet ik niet, wat ik van DH heb gezien was wel leuk
quote:
Het Plein.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja doe maar
[..]
Elke weet ik niet, wat ik van DH heb gezien was wel leuk
Fucking goaf!quote:
FUUUUUUuquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het centrum is wel leuk![]()
Al zou ik er niet willen wonen.
Omdat jouw ouders dat niet fijn vindenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef Crack_ het volgende:
WHY YOURE OVER THERE WHEN YOU COULD BE RIGHT HEEEEEEEEEEEEEEEERE
Rhenen city jwz. Aangezien ik nog geen kamer heb gevonden in Nijmegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ergens vertoef jij normaalgesproken dan?
HOI.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef Crack_ het volgende:
WHY YOURE OVER THERE WHEN YOU COULD BE RIGHT HEEEEEEEEEEEEEEEERE
Dat is toch ook met die videoclip waarin geneukt wordt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik luister al de hele week het nieuwe Rammstein album.
Pussy heet dat nummer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is toch ook met die videoclip waarin geneukt wordt?
Het feest van sinterklaas, weerhoud me.quote:
True that.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
Lekkere warme voeten in m'n schoenen. Ik doe mij schoenen uit en alsof ze het er om doen worden mijn tenen instant ijsblokjes.
Euh, dan is het okay. Ik ben nooit in Nijmegen geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen city jwz. Aangezien ik nog geen kamer heb gevonden in Nijmegen.
Alsof dat het hele centrum is!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het feest van sinterklaas, weerhoud me.
(500) Days of Summer gezien?quote:
Is Delft een beetje leuk eigenlijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh, dan is het okay. Ik ben nooit in Nijmegen geweest.
Niet?quote:
Wel oke, Beestenmarkt enzo, verder niet echt zo bijzonder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is Delft een beetje leuk eigenlijk?
Je hebt ook nog de Danzig.quote:
Ik denk dat ik ook zo'n type ben ;oquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof niet dat er een plaats is waar ik heeeeeel graag zou willen wonen, t meeste sta ik redelijk neutraal tegenover
Wat versta je onder leuk? Er is vergeleken met Den Haag of Rotterdam veel minder te doen. Je moet er een beetje van houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is Delft een beetje leuk eigenlijk?
Oke, Het feest van sinterklaas & Danzig.quote:
Nee, al googlede ik wel op dat zinnetje ja.quote:
En heul veul studenten zeker?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat versta je onder leuk? Er is vergeleken met Den Haag of Rotterdam veel minder te doen. Je moet er een beetje van houden.
Nicequote:
The Smiths zijn sowieso gaaf:quote:
Ik ga maar in bed verder laptoppen en hopen dat ze opwarmen, anders heb ik geen gevoel meer.quote:
How soon is now ken ik al wel ja, die is super.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
The Smiths zijn sowieso gaaf:
Bigmouth Strikes Again, That Joke isn't Funny Anymore, How Soon is Now, allemaal suuuupervet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |