abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73727056

.
.<|¬
_/\_

HOEREN

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
pi_73727066
Heuj.
0 topics op naam. 14.gif
pi_73727074
Waar?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_73727103
Ik zou liever niet hebben dat mn kinderen gaan rondsletten btw.
compact en kleverig.
pi_73727105
Wat heb jij toch met hoeren en sletten? Je bent nog maar een kind.

P.s. wat is embedden ?
pi_73727107
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
Waar?
Die komen zo meteen binnen.
pi_73727112
0 topics op naam. 14.gif
pi_73727117
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit dus.
pi_73727132
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:

P.s. wat is embedden ?
Ow sorry, ik zal me wel als een kind gedragen dan.
pi_73727136
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan moet je ze discipline toebrengen.
0 topics op naam. 14.gif
pi_73727139
Hihi.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_73727183
Whehe, briljant van Pathé:

pi_73727199
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:33 schreef Mozy het volgende:

[..]

Dus jou dochtertje mag rondneuken op haar 19de?
Met 19 zie ik het probleem niet zo. Jonger dan 18 zou ik het een halt toe roepen. Niet dat ik het aan zou moedigen na die leeftijd, maar als ze het doet... tja, dan is zo iemand oud en wijs genoeg om zelf een eigen te gaan leiden. Plus als je het gaat verbieden gaan ze het juist daarom doen.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Das lastig omdat:
[..]

Okee, dat laatste kan ik dan weer niet van mezelf zeggen
Ik heb heel wat stomme dingen gedaan

Het was ook gewoon leuk, beetje mensen leren kennen in steden waar je nooit komt enzo...
Alleen kan het natuurlijk wel fout gaan en weet je gewoon niet wie er achter zit

Ik ben soms wat te naief
Juist omdat je die ervaring hebt zou je ze er in kunnen adviseren. Dat is niet per definitie hypocriet of zo, meer een ervaring waar je ze misschien voor zou willen waarschuwen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_73727201
quote:

P.s. wat is embedden ?
Implementeren.
Ik typ straat.
pi_73727219
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ow sorry, ik zal me wel als een kind gedragen dan.
Deed je al.
pi_73727236
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef zarGon het volgende:

[ afbeelding ]
.
Ik typ straat.
pi_73727255
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dan moet je ze discipline toebrengen.
Zelfvertrouwen is ook erg belangrijk.

Je kunt je kinderen niet helemaal kneden zoals je ze wil hebben, je kunt alleen maar hopen dat je ze genoeg meegeeft.
Op een gegeven moment gaat omgeving óók een heel belangrijke rol spelen, nu en ik nog het belangrijkst
compact en kleverig.
pi_73727270
quote:

P.s. wat is embedden ?
Gaat dit weer over je Web 3.0 shizzle? Embedden is in feite gewoon media (audio, video etc) opnemen in je webpagina. Zoals je op Hyves Youtube filmpjes op je profiel kan zetten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_73727272
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Met 19 zie ik het probleem niet zo. Jonger dan 18 zou ik het een halt toe roepen. Niet dat ik het aan zou moedigen na die leeftijd, maar als ze het doet... tja, dan is zo iemand oud en wijs genoeg om zelf een eigen te gaan leiden. Plus als je het gaat verbieden gaan ze het juist daarom doen.
[..]

Juist omdat je die ervaring hebt zou je ze er in kunnen adviseren. Dat is niet per definitie hypocriet of zo, meer een ervaring waar je ze misschien voor zou willen waarschuwen.
Ik zou het ook streng ontmoedigen, zodat ze ook na haar 19de niet gaat rondneuken. Maar he, zo nu en dan een pleziertje doet niemand kwaad, maar het moet niet zo zijn dat er elk weekend een andere gast in haar bed ligt.
pi_73727293
Kuttopic, slotje.
-
pi_73727298
quote:

[ afbeelding ]
0 topics op naam. 14.gif
pi_73727305
quote:

[ afbeelding ]
Ich sehe nichts.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_73727341
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Deed je al.
Ik gedraag me als een kind, omdat ik een bijzonder erge afkeer heb tegen mensen die rondneuken en dergelijken?
pi_73727342
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ich sehe nichts.
Jeez, trut.
Ik typ straat.
pi_73727343
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat sowieso, ik heb nog even de tijd om een draaiboek te schrijven

Soms is dat opvoeden best moeilijk
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')