Dit dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou liever niet hebben dat mn kinderen gaan rondsletten btw.
Ow sorry, ik zal me wel als een kind gedragen dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
Wat heb jij toch met hoeren en sletten? Je bent nog maar een kind.
P.s. wat is embedden?
Dan moet je ze discipline toebrengen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou liever niet hebben dat mn kinderen gaan rondsletten btw.
Met 19 zie ik het probleem niet zo. Jonger dan 18 zou ik het een halt toe roepen. Niet dat ik het aan zou moedigen na die leeftijd, maar als ze het doet... tja, dan is zo iemand oud en wijs genoeg om zelf een eigen te gaan leiden. Plus als je het gaat verbieden gaan ze het juist daarom doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jou dochtertje mag rondneuken op haar 19de?
Juist omdat je die ervaring hebt zou je ze er in kunnen adviseren. Dat is niet per definitie hypocriet of zo, meer een ervaring waar je ze misschien voor zou willen waarschuwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das lastig omdat:
[..]
Okee, dat laatste kan ik dan weer niet van mezelf zeggen
Ik heb heel wat stomme dingen gedaan
Het was ook gewoon leuk, beetje mensen leren kennen in steden waar je nooit komt enzo...
Alleen kan het natuurlijk wel fout gaan en weet je gewoon niet wie er achter zit
Ik ben soms wat te naief
Implementeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
P.s. wat is embedden?
Deed je al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow sorry, ik zal me wel als een kind gedragen dan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef zarGon het volgende:
Whehe, briljant van Pathé:
[ afbeelding ]
quote:
Zelfvertrouwen is ook erg belangrijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet je ze discipline toebrengen.
Gaat dit weer over je Web 3.0 shizzle? Embedden is in feite gewoon media (audio, video etc) opnemen in je webpagina. Zoals je op Hyves Youtube filmpjes op je profiel kan zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
P.s. wat is embedden?
Ik zou het ook streng ontmoedigen, zodat ze ook na haar 19de niet gaat rondneuken. Maar he, zo nu en dan een pleziertje doet niemand kwaad, maar het moet niet zo zijn dat er elk weekend een andere gast in haar bed ligt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met 19 zie ik het probleem niet zo. Jonger dan 18 zou ik het een halt toe roepen. Niet dat ik het aan zou moedigen na die leeftijd, maar als ze het doet... tja, dan is zo iemand oud en wijs genoeg om zelf een eigen te gaan leiden. Plus als je het gaat verbieden gaan ze het juist daarom doen.
[..]
Juist omdat je die ervaring hebt zou je ze er in kunnen adviseren. Dat is niet per definitie hypocriet of zo, meer een ervaring waar je ze misschien voor zou willen waarschuwen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ich sehe nichts.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gedraag me als een kind, omdat ik een bijzonder erge afkeer heb tegen mensen die rondneuken en dergelijken?quote:
Ja, dat sowieso, ik heb nog even de tijd om een draaiboek te schrijvenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met 19 zie ik het probleem niet zo. Jonger dan 18 zou ik het een halt toe roepen. Niet dat ik het aan zou moedigen na die leeftijd, maar als ze het doet... tja, dan is zo iemand oud en wijs genoeg om zelf een eigen te gaan leiden. Plus als je het gaat verbieden gaan ze het juist daarom doen.
[..]
Juist omdat je die ervaring hebt zou je ze er in kunnen adviseren. Dat is niet per definitie hypocriet of zo, meer een ervaring waar je ze misschien voor zou willen waarschuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |